Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle ansa

Vierailija
25.05.2025 |

Olen ajatellut tekeväni miehelleni uskollisuustestin. Hankin jostain maksullisen naisen ja käsken yrittää vietellä miestäni. Seuraan itse tilannetta sivusta. Katsotaan miten miehen käy. Jos lähtee leikkiin mukaan niin ukko lentää kuin keihäs. Vaikka olisi pienikin flirtti sille naiselle. En halua olla häntäheikin kanssa yhdessä.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos akka jäis kiinni tällaisen testin järjestämisestä niin lentäs pihalle alta aikayksikön. Luottamus pitää olla ilman testejä.

M

Sen jälkeen iskisi sen palkatun naisen ja sitten postaisi onnellisuuskuvia facebookiin niin että exä näkee ne. Se saisi naisen sellaisen raivon valtaan että todennäköisesti poisatisi tämän palkatun naisen muonavahvuudesta. Exä lähtisi lusimaan. Maailma olisi täydellinen paikka.

Vierailija
22/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan järkevä testi.

Jos ei mene ansaan vaan on uskollinen sinulle, niin voit pyytää anteeksi ja sanoa että hyvä poika läpäisit testin :)

Sen jälkeen mies voikin lähteä pikaisille panokaverina luo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki tuollaisen tee. Ei nyt minkään maksullisen kanssa, vaan jonkun tutun, jota mies ei tunne. Ja kyllä, saa tietysti tehdä minullekin ihan milloin vain. Jos olen parisuhteessa, olen parisuhteessa, vaikka kuka yrittäisi mitä.

Vierailija
24/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan järkevä testi.

Jos mies pettää, sinä voit paljastaa että kyseessä oli testi ja että sika paljasti itsensä.

Jos ei mene ansaan vaan on uskollinen sinulle, niin voit pyytää anteeksi ja sanoa että hyvä poika läpäisit testin :)

Pyytää anteeksi mitä? Sitä että haluan miehen joka on uskollinen? En pyydä anteeksi sitä että varmistan asian

Sitä ettet luota mieheesi, vaan järkkäät typeriä shit-testejäsi.

Vierailija
25/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki tuollaisen tee. Ei nyt minkään maksullisen kanssa, vaan jonkun tutun, jota mies ei tunne. Ja kyllä, saa tietysti tehdä minullekin ihan milloin vain. Jos olen parisuhteessa, olen parisuhteessa, vaikka kuka yrittäisi mitä.

Ei ainakaan kukaan järkevä.

Vierailija
26/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos akka jäis kiinni tällaisen testin järjestämisestä niin lentäs pihalle alta aikayksikön. Luottamus pitää olla ilman testejä.

M

Pettäjäsika älähtää. Pelottaako?

Naiset: jos mies epäilee ja teettää isyystestin on mies sika. Jos nainen epäilee ja teettää testin on mies edelleen sika. 

Vierailija
27/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaaminen parisuhteessa on valtava red flag. Älkää ikinä seurustelko testaajan kanssa

Vierailija
28/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Jep. Luottamus mitä käytät hyväksi.

Vierailija
29/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui tosissaan, kun kerroin leikilläni tekeväni tuollaisen testin. Olin rehellisesti aivan varma, että hän olisi vastannut "siitä vaan kokeilemaan, kukaan ei vedä sinulle vertoja" ja antaisi hymyillen suukon. Olin todella loukkaantunut, eikä varmaan yllätä, että hän tosiaan oli ollut koko suhteemme ajan valmis mihin tahansa kenen kanssa tahansa.

Vierailija
30/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap ja kommentoijat ovat trolleja (ehkä jopa sama ihminen käymässä keskustelua itsensä kaa) niin olen miettinyt aikanaan petturiksi osoittautuneen ihmisen käräyttämistä vastaavan tyyppisellä metodilla.

Ongelma oli siinä, että jotain viitteitä itsekkyydestä ja naisten perään kuolaamisesta oli muttei kuitenkaan mitään niin selkeää, että olisin voinut suorilta sanoa menisikö hän sen tietyn rajan yli. Olisin säästänyt paljon aikaa jos tämä rajanylitys olisi tapahtunut aikaisemmin, joten siinä mielessä joku feikkitinderprofiili tms. olisi ollut ihan paikallaan. Toisaalta ajattelen, että myös minut itseni saa kyllä tuolla tavalla testata, mutta vain yhden kerran. Eihän siinä mitään pahaa olisi tapahtunut edes. Eri asia jos jollekin maksulliselle kertoisi minusta esim. jotain arkaluontoista saadakseen ytyä iskuryitykseen, tai joku salakuvaus. 

Vierailija
31/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaaminen parisuhteessa on valtava red flag. Älkää ikinä seurustelko testaajan kanssa

Niimpä. Seurustelkaa pelkästään valehtelevan pettäjän kanssa.

Vierailija
32/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Mitä horiset? Tuollaisen "testin" jälkeen miehellä on täysi oikeus tehdä asian edellyttämät johtopäätökset, vaikka testi ei olisi tuottanut sinun ennakkoluulojesi mukaista tulosta.

eri

Oikea mies ymmärtää testin tarpeellisuuden.

Vierailija
33/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minutkin saisi testata. Ei nyt mitään joka baarikertaista stalkkeria perään tietenkään, mutta yksittäinen houkutuslintu olisi aivan ok, jos toinen saisi sillä mielenrauhan. Miksi hitossa minä siitä suuttuisin?

Vierailija
34/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap ja kommentoijat ovat trolleja (ehkä jopa sama ihminen käymässä keskustelua itsensä kaa) niin olen miettinyt aikanaan petturiksi osoittautuneen ihmisen käräyttämistä vastaavan tyyppisellä metodilla.

Ongelma oli siinä, että jotain viitteitä itsekkyydestä ja naisten perään kuolaamisesta oli muttei kuitenkaan mitään niin selkeää, että olisin voinut suorilta sanoa menisikö hän sen tietyn rajan yli. Olisin säästänyt paljon aikaa jos tämä rajanylitys olisi tapahtunut aikaisemmin, joten siinä mielessä joku feikkitinderprofiili tms. olisi ollut ihan paikallaan. Toisaalta ajattelen, että myös minut itseni saa kyllä tuolla tavalla testata, mutta vain yhden kerran. Eihän siinä mitään pahaa olisi tapahtunut edes. Eri asia jos jollekin maksulliselle kertoisi minusta esim. jotain arkaluontoista saadakseen ytyä iskuryitykseen, tai joku salakuvaus. 

Jos ihminen on jo "osoittautunut" petturiksi, mitä käräyttämistä siinä enää on, sen kuin eroat! Vai "osoittautuiko" sittenkään, kun tunnut soutavan ja huopaavan siinä, tapahtuiko rajanylitystä vai ei?

Vierailija
35/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaverisi ja muut naiset tekisivät parempia testejä. Ammattilainen voi olla joillekin liikaa.

Kyllä me osataan tuokin. Ihan tavallisia naisia tässä ollaan.

Vierailija
36/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet parisuhteessa ihmisen kanssa, johon et edes luota. Eikö ilman testiäkin kannattaisi erota? 

Vierailija
37/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Mitä horiset? Tuollaisen "testin" jälkeen miehellä on täysi oikeus tehdä asian edellyttämät johtopäätökset, vaikka testi ei olisi tuottanut sinun ennakkoluulojesi mukaista tulosta.

eri

Oikea mies ymmärtää testin tarpeellisuuden.

Oikea mies ymmärtää käyttäytyä sillä tavalla, että "testi" on hänen kohdallaan tarpeeton.

Vierailija
38/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet parisuhteessa ihmisen kanssa, johon et edes luota. Eikö ilman testiäkin kannattaisi erota? 

Luotatko itse vieraaseen ihmiseen samantien? Miksei selvittäisi heti alkuvaiheessa, kannattaako aikaansa tuhlata sen enempää.

Vierailija
39/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Eli et pystyisi vastustamaan kiusausta. Raukka.

Vierailija
40/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaverisi ja muut naiset tekisivät parempia testejä. Ammattilainen voi olla joillekin liikaa.

Kyllä me osataan tuokin. Ihan tavallisia naisia tässä ollaan.

Kertoo "tavallisten naisten" luonteesta kaiken olennaisen.