Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä komea mies, kerro elämästäsi!

Vierailija
25.05.2025 |

Miten komeus (pituus/lihaksikkuus tmv) näkyy elämässäsi? Millaista elämäsi on?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan raskasta, kun on liikaa naisia pyöritettävänä.

Vierailija
2/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailen vain kauniita nuoria naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä niin että jopa mun huonot vitsit naurattaa naisia ja naiset tykkää räplätä hiuksiaan tähtisilmäsinä ympärillä.

Vaimo ei ole erityisen innoissaan siitä mutta hänen onneksi olen myös rehellinen ja luotettava.

Vierailija
4/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen armeijan kenraali. Komea ja raamikas. Purjehdin juuri välimerellä. Haluaistko tulla käymään?

Vierailija
5/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä on, kun en tee aloitteita. Minun pitää tuntea itseni halutuksi ennen kuin voin kiinnostua, joten naisen on tehtävä aloite.

Vierailija
6/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vientiä riittää? Ottavatko naiset teihin yhteyttä vai toisin päin? Kertokaa ikänne myös :)

Ap

Vierailija
7/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä niin että jopa mun huonot vitsit naurattaa naisia ja naiset tykkää räplätä hiuksiaan tähtisilmäsinä ympärillä.

Vaimo ei ole erityisen innoissaan siitä mutta hänen onneksi olen myös rehellinen ja luotettava.

Sinua siis isketään, vaikka olet naimisissa? Voitko kuvailla, millä tavalla olet komea? :)

Ap

Vierailija
8/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut. Kukaan komea mies ei hengaile vauvapalstalla :D

Vierailija
9/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kuvittelee korkeintaan matalamielinen ihminen. Tsemppiä.

Vierailija
10/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla komeiden miesten elämästä ja siitä, millä tavalla se on helpompaa tai vaikeampaa kuin miesten, jotka eivät ole konventionaalisesti hyvännäköisiä. Muissakin tilanteissa kuin seurustelusuhteissa.

Ap 

11/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kutsuttu komeaksi. Jos oon joskus "joutunut" olemaan naisten kanssa tekemisissä niin aistin, kuinka kiusalliseksi ilmapiiri muuttuu.

Vierailija
12/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
13/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana etenkin vanhat naiset lähentelivät ja nuoremmilla pupillit laajenivat mustiksi. Tuli aika paljon seksuaalisia ehdotuksia. Nykyään meno asiallisempaa.

Vierailija
14/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Saanko kysyä,että miksi ei? 

Ap

Vierailija
15/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua siis isketään, vaikka olet naimisissa? Voitko kuvailla, millä tavalla olet komea? :)

Ap

Olen komean miehen vaimo ja voin vakuuttaa, että komeaa miestä todellakin isketään, vaikka vaimo istuu vieressä. Mieheni on lähes kaksimetrinen, karunnäköinen "Dressmann-tyyppinen" mies.

Vierailija
16/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku miehiä ihaileva alemman tason mies.

Vierailija
17/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei valittamista. Tosin kukaan kuuma nainen Suomessa ei pääse minun seurastani nauttimaan, ellei hänellä ole jalkojen välissä penistä.

Vierailija
18/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen komean miehen vaimo ja voin vakuuttaa, että komeaa miestä todellakin isketään, vaikka vaimo istuu vieressä. Mieheni on lähes kaksimetrinen, karunnäköinen "Dressmann-tyyppinen" mies.

Nyt kuulostaa ihan sellaiselta mieheltä, jota itsekin "kuolaisin" :D Miten kestät? Oletko itse hyvännäköinen?

Ap

Vierailija
19/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suhtautuvat yleisesti positiivisesti. En nyt tarkoita pelkästään kiinnostuksen osoittamista vaan ihan myös töissä. Uskon, että se on auttanut uralla etenemisessä ja olen nyt johtoryhmätason tehtävissä. Toki olen myös jo nuorempana tottunut siihen, että ne luokan näteimmät tytöt ovat kiinnostuneita minusta 

En ole mitenkään superkomea. Keskipituinen, urheilullinen ja sellainen, jota naiset kuvailevat yleensä "tosi söpöksi" tms.  Siis poikamaisella tavalla komea enkä mikään Dressmann-malli.

M42

Vierailija
20/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena komea, mutta nörtti ja lievästi autistinen. Onnistuin silti löytämään vaimon. Vasta eron jälkeen 40 vuotiaana huomasin, että olen suosittu naisten silmissä ja naisystäviä on ollut helppo löytää. Varmasti hyvä koulutus ja työ auttavat tässä myös.