Hei sinä komea mies, kerro elämästäsi!
Miten komeus (pituus/lihaksikkuus tmv) näkyy elämässäsi? Millaista elämäsi on?
Kommentit (37)
Lähinnä niin että jopa mun huonot vitsit naurattaa naisia ja naiset tykkää räplätä hiuksiaan tähtisilmäsinä ympärillä.
Vaimo ei ole erityisen innoissaan siitä mutta hänen onneksi olen myös rehellinen ja luotettava.
Olen entinen armeijan kenraali. Komea ja raamikas. Purjehdin juuri välimerellä. Haluaistko tulla käymään?
Yksinäistä on, kun en tee aloitteita. Minun pitää tuntea itseni halutuksi ennen kuin voin kiinnostua, joten naisen on tehtävä aloite.
Eli vientiä riittää? Ottavatko naiset teihin yhteyttä vai toisin päin? Kertokaa ikänne myös :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä niin että jopa mun huonot vitsit naurattaa naisia ja naiset tykkää räplätä hiuksiaan tähtisilmäsinä ympärillä.
Vaimo ei ole erityisen innoissaan siitä mutta hänen onneksi olen myös rehellinen ja luotettava.
Sinua siis isketään, vaikka olet naimisissa? Voitko kuvailla, millä tavalla olet komea? :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vitut. Kukaan komea mies ei hengaile vauvapalstalla :D
Näin kuvittelee korkeintaan matalamielinen ihminen. Tsemppiä.
Olisi kiva kuulla komeiden miesten elämästä ja siitä, millä tavalla se on helpompaa tai vaikeampaa kuin miesten, jotka eivät ole konventionaalisesti hyvännäköisiä. Muissakin tilanteissa kuin seurustelusuhteissa.
Ap
Mua ei ole koskaan kutsuttu komeaksi. Jos oon joskus "joutunut" olemaan naisten kanssa tekemisissä niin aistin, kuinka kiusalliseksi ilmapiiri muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Nuorempana etenkin vanhat naiset lähentelivät ja nuoremmilla pupillit laajenivat mustiksi. Tuli aika paljon seksuaalisia ehdotuksia. Nykyään meno asiallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Saanko kysyä,että miksi ei?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua siis isketään, vaikka olet naimisissa? Voitko kuvailla, millä tavalla olet komea? :)
Ap
Olen komean miehen vaimo ja voin vakuuttaa, että komeaa miestä todellakin isketään, vaikka vaimo istuu vieressä. Mieheni on lähes kaksimetrinen, karunnäköinen "Dressmann-tyyppinen" mies.
No ei valittamista. Tosin kukaan kuuma nainen Suomessa ei pääse minun seurastani nauttimaan, ellei hänellä ole jalkojen välissä penistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen komean miehen vaimo ja voin vakuuttaa, että komeaa miestä todellakin isketään, vaikka vaimo istuu vieressä. Mieheni on lähes kaksimetrinen, karunnäköinen "Dressmann-tyyppinen" mies.
Nyt kuulostaa ihan sellaiselta mieheltä, jota itsekin "kuolaisin" :D Miten kestät? Oletko itse hyvännäköinen?
Ap
Naiset suhtautuvat yleisesti positiivisesti. En nyt tarkoita pelkästään kiinnostuksen osoittamista vaan ihan myös töissä. Uskon, että se on auttanut uralla etenemisessä ja olen nyt johtoryhmätason tehtävissä. Toki olen myös jo nuorempana tottunut siihen, että ne luokan näteimmät tytöt ovat kiinnostuneita minusta
En ole mitenkään superkomea. Keskipituinen, urheilullinen ja sellainen, jota naiset kuvailevat yleensä "tosi söpöksi" tms. Siis poikamaisella tavalla komea enkä mikään Dressmann-malli.
M42
Olin nuorena komea, mutta nörtti ja lievästi autistinen. Onnistuin silti löytämään vaimon. Vasta eron jälkeen 40 vuotiaana huomasin, että olen suosittu naisten silmissä ja naisystäviä on ollut helppo löytää. Varmasti hyvä koulutus ja työ auttavat tässä myös.
kamalan raskasta, kun on liikaa naisia pyöritettävänä.