Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä komea mies, kerro elämästäsi!

Vierailija
25.05.2025 |

Miten komeus (pituus/lihaksikkuus tmv) näkyy elämässäsi? Millaista elämäsi on?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla komeiden miesten elämästä ja siitä, millä tavalla se on helpompaa tai vaikeampaa kuin miesten, jotka eivät ole konventionaalisesti hyvännäköisiä. Muissakin tilanteissa kuin seurustelusuhteissa.

Ap 

Miten ajattelet että ulkonäkö vaikuttaisi elämän haasteisiin? Hoituvatko opinnot naamalla? Pysyykö keho kunnossa naamalla? Kasvatetaanko lapset naamalla?

Konventionaalinen hyvännäköisyys ei myöskään tarkoita mitään. Valitse vuosiluku ja kulttuuri, löydät konvention.

Vierailija
22/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli palanut ihan karrelle, ei pysy enää nusasemaan 100.000 naista olen pamputtanut, nyt jään eläkkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä niin että jopa mun huonot vitsit naurattaa naisia ja naiset tykkää räplätä hiuksiaan tähtisilmäsinä ympärillä.

Vaimo ei ole erityisen innoissaan siitä mutta hänen onneksi olen myös rehellinen ja luotettava.

Sinua siis isketään, vaikka olet naimisissa? Voitko kuvailla, millä tavalla olet komea? :)

Ap

Olen komean miehen vaimo ja voin vakuuttaa, että komeaa miestä todellakin isketään, vaikka vaimo istuu vieressä. Mieheni on lähes kaksimetrinen, karunnäköinen "Dressmann-tyyppinen" mies.

Nyt kuulostaa ihan sellaiselta mieheltä, jota itsekin "kuolaisin" :D Miten kestät? Oletko itse hyvännäköinen?

Ap

Aika moni kyllä tykkää. Emme hirveästi liiku paikoissa, missä parveilisi naisia pienessä sievässä, joten ei ole mitään kestämistä sikäli, mutta miehelläni on ollut työkavereitakin, jotka ovat pyrkineet flirtillä lähemmäs. Se on ainoa tilanne, jota pidin röyhkeänä, kun aikoinaan yksi miehen opiskelukaveri lähetteli flirttiviestin ryhmätyön varjolla, vaikka oli juuri nähnyt, että meillä on alle vuoden ikäinen vauva. Yksi työkaveri oli vähän stalkkerin tyyppinen, lähetteli flirttiviestejä keskellä yötä ja tuli kotonakin käymään. Se oli outoa, mutta suurimmaksi osaksi otan huumorilla. Suomalaiset naiset todella ovat aktiivisia, koska ulkomailla tällaista ei ole tapahtunut kertaakaan. 

Omaa ulkonäköä on hankala arvioida, mutta kyllä minustakin ovat monet miehet tykänneet eli olen myös ollut suht suosittu. Toki suurin osa tarjokkaista ei ole omaan makuun osunut mikä on miehenikin tilanne.

Vierailija
24/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seuraavassa elämässä saan olla komea mies.

Vierailija
25/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy ainakin siinä, että on helppo löytää naisseuraa, vaikka muut speksit eivät ole suinkaan ihanteelliset. Olen usein ujo, syrjäänvetäytyvä, köyhä edelleen kolmekymppisenä, minulla ei ole miltei lainkaan sosiaalista elämää, sosiaaliset taidot eivät ole aina parhaat, en miltei koskaan tee aloitteita naisia kohtaan yms. Mutta silti naisia on aina riittänyt eivätkä edellä mainitut seikat ole pelästyttäneet heitä pois. Toisaalta voi olla, että aliarvioin itseäni ja olenkin kaikkiaan hyvää seuraa.

Ylipäätään ihmiset suhtautuvat minuun ihan kivasti varmasti osittain ulkonäköni takia. Tosin olen huomannut, että miehet eivät usein pidä minusta tai halua ystävystyä kanssani. Naisten kanssa taas tulen hyvin juttuun. Ehkä moni mies kokee minut uhaksi? En tiedä. Ulkonäölläni elämäni olisi saattanut kehittyä aika eri suuntaan ellen olisi syrjäytynyt teini-ikäisenä. Mutta ihan kivasti nytkin menee, eipä tässä.

Vierailija
26/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Reetu ilkka sysimetsä ,  naiset mulla on velttokulli  joten olen homppeli jakorasia .

Vierailija
27/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, luen niitä kyllä vaikka en halua itse enää kommentoida.

Ap

Vierailija
28/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut. Kukaan komea mies ei hengaile vauvapalstalla :D

Kyllä me vaan hengaillaan. 😅

Vierailija
29/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi? 

Vierailija
30/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika väsynyt ja turhautunut. Mulla on missin näköinen kaunotar puolisona ja mukava asiahan se on, mutta kotona ei ole seksiä tarpeeksi. Naisten kanssa on helppo luoda yhteyksiä, viime viikonloppuna olisin saanut sänkyseuraa kolmelta eri naiselta, mutta kieltäydyin kaikista.

Vierailija
32/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti hengaile. Tai sitten kuvittelette olevanne komeita.

Vierailija
33/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Keksit hyvän ketjun aiheen ja sitten katoat paikalta :)  Miksi ihmeessä?

Vierailija
34/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan kuvittele että olisin komea, kyllä se aika ilmeistä on kun ihmisten ilmoilla ihmiset antavat niin julmetun pitkiä katseita. Eivät todellakaan suhtaudu kuin olisin vain ilmaa.

Vierailija
35/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku ketjuun vastanneista Timo R. Stewart? Suomen komein ja älykkäin. T. Naiset

Vierailija
36/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset lässyttää mulle, enkä jaksa enää niiden juttuja. Näin nelikymppisenä totesin panneeni tarpeeksi ja aloin kulkemaan omia teitäni. Vihaan naisia.

Vierailija
37/37 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti hengaile. Tai sitten kuvittelette olevanne komeita.

Komeat miehet ovat sinulle sitten sellaisia yli-inhimillisiä jumalhahmoja, joilla ei voi olla koskaan tylsää eivätkä koskaan tuhlaa aikaa netissä höpöttäen, edes sunnuntaina? Aikamoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän