Yhteiskunta raaistunut?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mennyt ainakin Euroopassa nössömäksi.
Jokapaikassa ammuskellaan, puukotetaan, r aiskataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis tavallinen Pohjanmaan kyläbaarin ympäristö viikonloppuisin.
80-luvulla katuväkivalta oli ihan hurjaa. Johtui pitkälle alkoholin liikakäytöstä. Lättyyn tuli snagarilla jos oli väärä tukka, väärä kävelytyyli jne. Poliisi vaan naureskeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin sitten perus-viikonloppu
Seksirikostilastot ovat, sattumoisin.
Ääripäät menny kauemmas toisistaan. Toiset heiluttaa puukkoa ja toiset halaa näitä. Valtaosa pysyny keskitiellä, siinä se ainoa toivo on
Meille kerrottiin, että ruumiillisen kurituksen kieltäminen johtaisi väkivallan vähenemiseen yhteiskunnassa, mutta yllättäen onkin käynyt päinvastoin. Voiko asiantuntijoiden sanaan luottaa?
Minusta tuntuu, että vähintään yhtä raaka ollut koko ajan mitä mä tässä maailmassa olen ehtinyt elää. Ei ainakaan ole hirveemmin helpottanut,a
Vihervasemmisto ja islam. Oksettava parivaljakko.
Vierailija kirjoitti:
Islamin oire.
Islam on rauhan ja rakkauden uskonto. Tänäkin kesänä tulee puskat heilumaan vilkkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Meille kerrottiin, että ruumiillisen kurituksen kieltäminen johtaisi väkivallan vähenemiseen yhteiskunnassa, mutta yllättäen onkin käynyt päinvastoin. Voiko asiantuntijoiden sanaan luottaa?
Pitää puuttua, kun on puuttumisen aihetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islamin oire.
Islam on rauhan ja rakkauden uskonto. Tänäkin kesänä tulee puskat heilumaan vilkkaasti.
Uskonnon varjolla on kiva lemmiskellä ja sotia
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että vähintään yhtä raaka ollut koko ajan mitä mä tässä maailmassa olen ehtinyt elää. Ei ainakaan ole hirveemmin helpottanut,a
Ulisevat palstapersut ei kestäisi hetkeäkään mitä keskiajalla tehtiin:DD
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaminen ei ole mihinkään kadonnut, päinvastoin - meidän näennäisen tasa-arvoinen yhteiskunta on sokea nokkimisjärjestykselle, joka elää ja voi hyvin koulumaailmassa.
Itse asiassa koulukiusaamiseen on tullut huimasti uusia välineitä, joilla alentaa toisen omanarvontuntoa ja lisätä traumoja/traumakäyttäytymistä.
Mutta siis väkivaltahan on tilastollisesti vähentynyt noista ajoista muttei tietenkään poistunut, vaan näistä ilmiöistä uutisoidaan huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kuitenkin meille liian rauhallista, joten halusimme tilata lisää toimintaa lähi-idästä ja pohjois-afrikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisevat palstapersut ei kestäisi hetkeäkään mitä keskiajalla tehtiin:DD
On kyllä huomattu, että vihepunikit pyrkivät takaisin keskiajalle.