Perheemme järkyttyi - naapurin lapsi nuoli meidän ovenkahvaa
Olen vieläkin hieman järkyttynyt ja lähinnä hämmentynyt.
Oltiin juuri tulossa kotiin perheen kanssa, kun huomasin, että naapurimme (ihana yksinhuoltajaäiti kyllä muuten!) lapsi seisoskeli meidän ulko-oven edessä. Ei siinä vielä mitään, mutta kun pääsimme lähemmäs, hän NUOLI meidän ovenkahvaa.
Siis kyllä, luit oikein. Pieni poika, ehkä 45-vuotias, nuoli ovenkahvaa aivan rauhassa kuin se olisi jäätelöä. Katsoin tilannetta varmaan liian pitkään sanomatta mitään, kunnes hän vain sanoi:
"Tää maistuu erilaiselta kuin eilen."
Menin sanattomaksi. Mieheni tuhahti ja käveli sisään, minä jäin siihen hetkeksi miettimään että mitä hittoa tässä nyt tehdään.
Enkä uskaltanut sanoa äidille mitään, vaikka hän oli ihan siinä pihalla.
Siivottiin ovenkahva tietenkin heti. Mutta rehellisesti kysyn nyt:
Onko tämä ihan normaalia?
Onko muilla ollut vastaavaa?
Ja pitäisikö tästä sanoa jotain vai olla hiljaa ja antaa olla?
Jos haluat tästä vielä kärkevämmän (esim. poliittisesti latautuneen, ironisen, salaliittohengen, tai seksuaalisuutta sivuavan), voin tehdä uuden kierroksen.
Kommentit (26)
Käy kostoksi nuolemassa naapurin ovenkahva.
Entä jos lapsella on raudan puute? Nuolee siksi ovenkahvaa.
So? Käyn nuolemassa naapurissa asuvan opiskelijatytön ovenkahvaa harva se päivä. T. M44
Vierailija kirjoitti:
So? Käyn nuolemassa naapurissa asuvan opiskelijatytön ovenkahvaa harva se päivä. T. M44
Tiedetään. Seuraamme sinua kun nuolet sitä. Se on vähän kuin syöttäisi eläinpuistossa eläimiä. Hauska katsoa kun kieli lipoo ja pääsee omituisia ääniä. 😄
Pikkulapset laittaa ties mitä suuhunsa ja nuolee kaikkea, mutta ei tuota pitäisi enää 4- tai 5-vuotiaana tehdä. Se että äiti on ollut jossain lähellä eikä sanonut mitään on se oudoin juttu. Ovenkahvat on likaisia, ties kuka paskaisilla käsillä koskenut ja lapsi menee nuolemaan sitä. Epäilen, että provolta maistuu teidän ovenkahva.
Hissin nappei ei nuolla. Niis on sähkömakneettista säteilyä ja niistä saa huonoi viboi. Ei kannata. Oon kokeillu mut ei kannata. mä olin tutkalla ainaki kolme päivää kun mä nuolin hissin nappia. niis on jotai mystistä. Niist saa huonoi viboi. Ei ne oo hyvii. En nuole hissin nappei. Ne ei oo oikeita nappei. Ne ei oo niitä nappei mitä Ranelta saa. Ne on mageita nappei. nää ei oo niitä.