Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ruma voisi olla onnellinen?

Vierailija
25.05.2025 |

Minä olen ruma ja haluan vain kuolla - koska rumuus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että ruma ei voi olla onnellinen. Voi esittää itselleen ja maailmalle, mutta totuus on aivan muuta. Miksikö? Koska tämä maailma on pinnallinen. Muiden käytös perustuu kaikkein eniten ulkonäköön. Mistäkö tiedän? Siitä että netissä, jossa olen 99,9 % kuvattomana, saan usein todella, todella törkeää kohtelua. Live-elämässä uskon taas hetken siihen, että ihmiset voivat olla mukaviakin. Kunnes menen taas nettiin ja siellä (täällä) tulee paskaa niskaan vaikka yhdestäkin sanasta. Riittää vaikka, että kommentoin öö tai ok, niin saan estot, bannit ja lennän pihalle milloin mistäkin livestä. Ihan kirjaimellisesti näin järjettömän syyn takia. Yksi sana, josta kukaan ei edes tiedä mitä sillä tarkoitan ja ketä. Sitten ihmetellään ihmisvihaani. Valtaosa ihmisistä ei tiedä hev0n helvettiä siitä millaisia hyviä tekoja olen tehnyt aidossa elämässä kertomatta yhtään kenellekään mitään ainakaan reaaliajassa. Joskus vuosia myöhemmin olen saattanut mainita jotain. Heti tulee mieleeni kolme hyvää tekoa, jotka tein vain ja ainoastaan hyvästä sydämestäni, enkä ala niitä tännekään selostamaan.

Pointtina oli se, että nettikohtelun takia tiedän millaista elämäni olisi myös livenä, jos olisin ruma. Se on aika karu oppi.

Vierailija
22/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on se, että ruma ei voi olla onnellinen. Voi esittää itselleen ja maailmalle, mutta totuus on aivan muuta. Miksikö? Koska tämä maailma on pinnallinen. Muiden käytös perustuu kaikkein eniten ulkonäköön. Mistäkö tiedän? Siitä että netissä, jossa olen 99,9 % kuvattomana, saan usein todella, todella törkeää kohtelua. Live-elämässä uskon taas hetken siihen, että ihmiset voivat olla mukaviakin. Kunnes menen taas nettiin ja siellä (täällä) tulee paskaa niskaan vaikka yhdestäkin sanasta. Riittää vaikka, että kommentoin öö tai ok, niin saan estot, bannit ja lennän pihalle milloin mistäkin livestä. Ihan kirjaimellisesti näin järjettömän syyn takia. Yksi sana, josta kukaan ei edes tiedä mitä sillä tarkoitan ja ketä. Sitten ihmetellään ihmisvihaani. Valtaosa ihmisistä ei tiedä hev0n helvettiä siitä millaisia hyviä tekoja olen tehnyt aidossa elämässä kertomatta yhtään kenellekään mitään ainakaan reaaliajassa. Joskus vuosia myöhe

Ja rumille selitetään aina tää että se johtuu sun käytöksestä 🤣.. vaikka se olisi tottakin se on aina ja ikuisesti osa totuus.. mulla meni jo parikymppisenä välit mun kaveriin koska hän oli mua paremman näköinen. Mä en koskaan tule pääsemään yli että hyvännäköisiä ihmisiä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus ei kompensoi jos on ulkoa ruma. Sisäinen kauneus antaa lisäkauneutta heillekin jotka ovat kauniita tai nättejä jo ennestään. Jos lihava laihduttaa ja sanotaan että nyt näyttää upealta niin eihän hän ollut läskinäkään ruma. Joten siksi en laihduta . Mä olen niin loppu tähän. 

Vierailija
24/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ovat eri mieltä saattavat  toivoa että asiat olis toisin .. tai sitten eivät ole rumia oikeesti vaikka väittävät niin 

Vierailija
25/25 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen kauneus ei kompensoi jos on ulkoa ruma. Sisäinen kauneus antaa lisäkauneutta heillekin jotka ovat kauniita tai nättejä jo ennestään. Jos lihava laihduttaa ja sanotaan että nyt näyttää upealta niin eihän hän ollut läskinäkään ruma. Joten siksi en laihduta . Mä olen niin loppu tähän. 

Höpsis.

Niillä saaduilla eväillä on mentävä itse kunkin. Itsestään on pidettävä huolta parhaansa mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän