Myin sinusta jutun Seiskalle
Kommentit (21)
Edes Seiska ei maksaisi mitään mun tylsään elämään liittyvää. Kai sielläkin joku raja on?
Olen tukeva keski-ikäinen täti. Mahtaa olla mielenkiintoinen juttu.
Kiitos paljon! Nyt minusta tulee kuuluisa. Täytyykin mennä parturiin ja alkaa varata kalenteriin aikoja haastattelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Seiska: Tukevan keski-ikäisen tädin salattu nettielämä, katso kohukuvankaappaukset vauva-palstalta!
Etkö ap todella löydä mitään järkevää tekemistä? Onko sinulla yhtään ystävää jota voisit tavata? Tai edes hyvää tuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska: Tukevan keski-ikäisen tädin salattu nettielämä, katso kohukuvankaappaukset vauva-palstalta!
Seiska: Tukevan keski-ikäisen tädin nettikohu, nyt puhuu Helena Koivu!
Lue perheenäidin paheellisesta elämästä. Salaisuus jonka hän toivoi pysyvän sellaisena. RiittaLeena 34v on vauvapalsta-addikti.
Otsikko: Mies osti kaupasta maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Lue mitkä asiat johtivat tähän.
Juu, kyllä musta saa julkaista Seiskaan jutun. Todella nautinnollisia ja jännittäviä lukuhetkiä tulossa. Aamulla pesin hampaat, kävin suihkussa, menin kävelylle, söin ruokaa, ja sitten luin kirjaa, pesin pyykkiä, siivosin, tein puutarha töitä jne. Jännä elämä jatkuu seuraavassa numerossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue mitkä asiat johtivat tähän.
Kohukäänne: "Meinasin ensin ostaa piimää!"
Katso kuvat.
Kai Seiska tulee kuulemaan myös naapureitani?
Ei se mitään. Haastatteluni oli jo perjantain lehdessä ja toiseen lehteen tulee juttu alkavalla viikolla.
Se, että Seiskakin on kiinnostunut taiteesta, on positiivista. Meillähän ei pitänyt Purran mukaan olla varaa siihen ylellisyyteen mutta ilmeisesti mediat ja lukijat ovat hänen kanssaan eri mieltä.
No voi hitsi, just torstaina tuli viimeinen numero pätkätilauksesta, pitää kaupassa katsoa lehtihyllyssä kansi jos on siinä.
Minulla on niin tylsä elämä, että odotan innolla mitä lööppiä siitä on saatu kaivettua :)
Oletko harkinnut terapiaa?