Miten joku sinkku nainen voi olla ilman seksiä?
Siis oikeesti? Itse en pysty olemaan ilman pitkiä aikoja. n37
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä niitä käy jännät miehet siittämässä tasaisin väliajoin.
Sinä hölmö voisit opetella, mitä verbi siittää oikein tarkoittaa.
1-2 MINS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän on yleensä niitä naisia joista miehet ei kiinnostu. 🤣
Miehet haluaa panna kaikkea, missä on vähintään 1 reikä. Ei naisen ulkonäöllä väliä.
Miehillä on kaksi reikää. Keskittykää toisiinne
Vierailija kirjoitti:
Sooloseksi aka turvaseksi, sisko hyvä.
Edistyneimmillä astraaliseksi. 😅
Keinoja on monia..
Itsellä ei hereillä ollessa ole haluja, mutta näen selkounia, joissa on ihan kunnon painimista ja saan orgasmeja😁 Riittää minulle.
Ei kiinnosta seksi ventovieraan ihmisen kanssa enkä ole myöskään sellaista "panosuhde"-tyyppiä. Sinkkuna en juurikaan edes ajattele seksiä koska minulla se on vahvasti parisuhteeseen kuuluva (yksi) tapa osoittaa niin rakkautta kuin fyysistä himoakin omaa kumppania kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskanmarjat. Mikään ei korvaa oikeaa munaa ja kestävää miestä.
t. nainen
Hei!!! Sä muokkasit mun viestiä!
- Täsmennys
Ei tarvitse saatana!
Helposti koska en ole ollenkaan irtoseksi-ihminen.
Miksei voisi? Todella moni nainen on käytännössä haluton. Olivat he parisuhteessa tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on mies,koska nainen voi saada seksiä ( ja useinmiten parempaa) ilman miestäkin.
Ja paskanmarjat. Mikään ei korvaa oikeaa munaa ja miestä.
Orgasmi korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on mies,koska nainen voi saada seksiä ( ja useinmiten parempaa) ilman miestäkin.
Ja paskanmarjat. Mikään ei korvaa oikeaa munaa ja miestä.
Orgasmi korvaa.
Orgasmi on parasta yhdynnässä. Ei muulla tavalla. Se on erilainen muulla tavalla.
Jos en ole ihastunut tai rakastunut, en oikeastaan edes ajattele seksiä, enkä siis edes masturboi. Sitten kun olen ihastunut, otan menetetyn ajan takaisin, omin käsin ja sen miehen kanssa, jos hänet onnistun saamaan. En tiedä, onko tällaiselle omaa termiä.
Naisten mielestä suklaa on parempaa kuin seksi.
Miehillä on tuo mekaaninen tarve pussiensa pakkotyhjennykseen, luontoäidin antama biologia > pakkop@netus. Meillä naisilla ei, joten sellaista äärimmäistä pakotusta aktiin ei ole..
Miehen keho tuottaa joka ikinen päivä spermaa. Ainakin viisikymppiseksi näin. Naisen munasolut ovat hänellä jo syntyessään munasarjoissa kiinnittyneinä.
.....
Olemme tässä hyvin erilaisia..
Naiset ja miehet.
Näin se menee, toteaisi Konalan jauhelihamieskin. 🥳
Helposti. En ole eläessäni kaivannut seksiä. Suostunut kyllä, mutta en tee sitäkään enää. Jos mies ei onnistu kiihottamaan minua niin sitten on ilman.