Nykyihmistä ei ilmeisesti yksityisyyden menettäminen haittaa
Kun muutenkin on ihan normaalia kuvata kaikki elämänsä ja tekemisensä someen kaikkien nähtäville? Kun niin paljon tuntuu olevan näitä "minulla ei ole mitään salattavaa/oletko joku pedofiili"-tyyppejä vastailemassa kun kauhistellaan taas jotain lakimuutoksia jotka heikentävät kansalaisen yksityisyyden suojaa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Simeenhan voi jokainen laittaa ihan vaan sitä mitä itse haluaa.
Entäs nämä turhaan uteliaat setämiehet jotka heiluu kamera puhelimen kanssa kaupungilla, tahtomattakin on ihmisiä päätynyt someen
t. Minulla on kuva tästä piilo valokuvaajasta
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se on hirveää kun kaikki laitteet ovat saastuneita ja vakoilija hyppii koneesta toiseen verkon välityksellä. Enää en voi käyttää edes tietokonetta kun putsaukseen vaaditaan verkkoyhteys älypuhelimesta kun asunnossani ei toimi kaapeliverkko puuttuvien osien takia. Joudun olla nollaamaassa kokoajan puhelintani kun olen yhdistänyt koneeseen, kun muuten kaikki yksityisasiani ripotellaan mediaan. Konetta nollatessa yläkulmassa välähti epäilyttävä näyttöruutu joka paljasti vakoilun. Ohjelma tarttui alun perin työpaikan/koulun koneesta puhelimeeni ja puhelimen kautta omaan koneeseen. Haittaohjelman kautta keskustelusovelluksiani on häiritty sillä en voi muuttaa salasanaa ja tyyppi voi ilmeisesti olla kirjautuneena siellä ilman että tiedän. Muuten hän ei varmaankaan enää näe puhelimeni tietoja. Vaihdan salasanojakin aktiivisesti.
kerro lisää?
No hoh hoijaa. Tuskin on psykopaattia ilman Facebookia. Swhän on yksi olennaisimpia apajua. Psykopaatti on loinen, joka tarvitsee useita tahoja, joilta riistää. Yleensä ovat vielä varsin turhamaisia.