Mies ei rakasta jos haluaa että elätte kuin pula-ajalla.
Silloin hän ei halua panostaa sinuun tai suhteeseen esim. Satsaamalla kauniiseen kotiin ja hienoihin elämyksiin.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mutta minä tykkään terveellisestä ruuasta ja erityisesti kasvissyönnistä, sillä se on terveellisen lisäksi eettistä. Jos mies ei tätä rakasta niin se on sitten voi voi.
Niin ja yleensä pula-aika vouhottajat veuvovat elämään puurohiutaleilla ja porkkanoilla. Terveellinen vegaaninenkin ruoka on jo reilusti kalliimpaa.
Kyllä me voidaan elää aivan niin leveästi, kun vaimo haluaa. Siis hänen tuloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me voidaan elää aivan niin leveästi, kun vaimo haluaa. Siis hänen tuloillaan.
Eli hänkin elättäisi sinut? Mikäs hupiukko sä oot?
No sen allekirjoitan, että sairaalloisen pihi ei rakasta, mutta aloitus tuntuu vain joltain "naiset ovat rahan perässä"-provolta.
Itse en kaipaa elämyksiä, enkä perinteisellä tavalla kaunista kotia. Sen sijaan haluan pitää melko haastavia koiria ja sisustaa oman makuni mukaisesti ja mies mahdollistaa tämän minulle ja on muutenkin vähistäkin tuloistaan antelias. Hän on muillakin tavoilla antelias olematta koskaan mitenkään ehdollinen siinä. Ei siis vetoa mihinkään että "sait tämän ja tämän, miksen minä saa x, y, z"
Oma isäni on sairaalloisen pihi ja isäpuoleni taas oli muiden taskuilla käyvä tuhlarijuoppo. Ei kai se sinänsä niin tietoinen päätös ollut heti nuorena mutta en ole koskaan sietänyt kumpaakaan ihmistyyppiä sen enempää ystävänä kuin kumppanina. Rakastan olla antelias kun toinen arvostaa sitä. Ja pidän siitä että toinen on tässä samanlainen kuin minä; auttaa omien varojensa mukaan, ei yritä ostaa mitään anteliaisuudellaan, hyväsydäminen mutta jämäkkä rajoistaan. Suosittelen pyrkimään tähän itse ja suosimaan tätä ominaisuutta muissa. Ei tule riitaa rahasta tai kotitöistä kun kumpikin on ahkera ja yhteisen hyvän eteen työskentelevä.
Jaa. Mutta minä tykkään terveellisestä ruuasta ja erityisesti kasvissyönnistä, sillä se on terveellisen lisäksi eettistä. Jos mies ei tätä rakasta niin se on sitten voi voi.