Mistä liput eiffeltorniin?
Mistä sivustolta on luotettavaa ostaa liput ennakkoon eiffeltorniin? Kaipaisin omakohtaista kokemusta. Että mistä sinne kannattaa ostat liput? Vai onko mahdollista paikan päällä jonottaa ja ostaa silloin liput? Haluttaisiin mennä huipulle.
Kommentit (21)
Jonotus aika on varmaan aika pitkä? Onko joku jonottanut paikan päällä?
Plastiset oy:n verkkokaupasta saa lippuja vaikka mihin.
Googletettu on, mutta en silti oikein luota että mikä on ljotwttavin. Haluisin tietää että onko joku ostanut joltain sivustolta ja on päässyt matkallansa näillä lipuilla eiffeltorniin huipulle
Saat ne Pariisista, Eiffel-tornin juurelta. Neuvo on maksuton.
Viisivuotias autistinen lapsikin löytäisi tähän vastauksen sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Plastiset oy:n verkkokaupasta saa lippuja vaikka mihin.
Kaipaisin oikeasti apua, joillain näyttää olevan kovinkin mielenkiintoinen elämä kun o aikaa turhanpäivisiin kommentteihin
Kannattaa ostaa Get Your Guidelta. Ilmainen peruutus viimeiseen päivään. Ostan tuolta paljon pääsylippuja matkoilla, tosi hyvät hinnat ja luotettava välittäjä!
Get tour guide. Olen ostanut etukäteen Lontoon aktiviteetteihin. Varmasti ei halvin mutta toimi hyvin. Qr-koodilippu tuli ja kelpasi kohteen luukulla.
En yhtään epäilenettei autistinen 5 vuotias osaisi käyttää nettiä. Se ei ollut nyt kysymys tai avuntarve tässä tapauksessa. Mutta oikein viihtyisää sunnuntaita sinulle, kaikkeen turhanpäiväseen kommentointiin sitä joillain on aikaa.
Aloita vaikka Eiffeltornin omilta sivulta
Toureiffel.paris
Vierailija kirjoitti:
Get tour guide. Olen ostanut etukäteen Lontoon aktiviteetteihin. Varmasti ei halvin mutta toimi hyvin. Qr-koodilippu tuli ja kelpasi kohteen luukulla.
Kiitos.
Eiffel-torni on ehkä viho viimeinen paikka mihin Ranskassa kannattaa mennä. Sinä et pääse sinne ilman että kuljet huijari-varas-armeijan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikka Eiffeltornin omilta sivulta
Toureiffel.paris
Kiitos! En tiennyt oikein mikä oli virallinen aito sivu. Luulin toista sivua oikeaksi
Vierailija kirjoitti:
Eiffel-torni on ehkä viho viimeinen paikka mihin Ranskassa kannattaa mennä. Sinä et pääse sinne ilman että kuljet huijari-varas-armeijan läpi.
On turistin oma asia mihin haluaa mennä. Menisin itsekin jos lähtisin Pariisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänen luokseen kannattaa mennä.
T. Madame Eiffel
Juurelta ostettiin. Tuu tu tööt! ei oillut pitkää jonoa.
Pari kertaa käynyt. Olen ostanut lipun paikan päältä. Kerran jonotin kolme tuntia, toisella kertaa vajaan tunnin. Ja kyllä. Ehdottomasti näkemisen arvoinen. Minulle Eiffel on Pariisi.
Asian vierestä vähän mutta Eiffeltorni on paikan päällä nähtynä vielä vaikuttavampi kuin kuvissa! Toisin päin käy Empire state building New Yorkissa, ei tehnyt vaikutusta.
Eiffeltornin juurelta ostin. Taisi mennä vajaa kaksi tuntia kaikkinensa, kun päästiin sinne ylös asti. Ei ollut pahin turistiaika.
Google