Huonoin ominaisuus miehessä
Mikä on miehessä huonoin ominaisuus? Kaverittomuus, autottomuus vai kokemattomuus?
Kommentit (83)
Ilmiselvien dealbreakerien jälkeen joko itsekkyys tai laiskuus. Yleisiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Metsästys, laihuus, lyhyys, persuus
ja Tinderin käyttö.
Et selkeesti ymmärtä hyvän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Demarius, vie lasten rahkatkin jääkaapista.
Mies syö lapsen vanukkaat!
Vierailija kirjoitti:
Pieni pili
Tähänkö voi itse vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuminen/kalju.
Alkoholin runsas käyttö/tupakointi.
Rasisti/persu.
Matkustelua vastaan oleva.
Ei ystäviä.
Pihi.
Huono tyylitaju.
Kaljuuntuminen, itse aiheutettu?
Tuomitsevuus, se että halveksuu erilaisia ihmisiä. En pystyisi olemaan rennosti tuollaisen ihmisen kanssa. Toki tietysti myös ilkeily on ehdoton ei, mutta toisaalta minua saa sängyssä alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä miesvihaketjuja ei poisteta?
Ei miehistäkään tunnu hyvältä kuulla, ettei kelpaa. Tämän takia on typerää mainostaa, ettei tykkää vaikka isokokoisista naisista tai lyhyistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvien dealbreakerien jälkeen joko itsekkyys tai laiskuus. Yleisiä molemmat.
Mitä ovat nämä ilmiselvät dealbreakerit?
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuminen/kalju.
Alkoholin runsas käyttö/tupakointi.
Rasisti/persu.
Matkustelua vastaan oleva.
Ei ystäviä.
Pihi.
Huono tyylitaju.
Kaikki täsmää!
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Panee mielellään thaikkuja anaaliin eli pikkukakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä miesvihaketjuja ei poisteta?
Ei miehistäkään tunnu hyvältä kuulla, ettei kelpaa. Tämän takia on typerää mainostaa, ettei tykkää vaikka isokokoisista naisista tai lyhyistä miehistä.
Jos miehessä on jokin täällä luetelluista vioista, niin siitä vaan korjaamaan.
Jos se tykkää naisista. Osoittaa harkintakyvyn puutetta.