Huonoin ominaisuus miehessä
Mikä on miehessä huonoin ominaisuus? Kaverittomuus, autottomuus vai kokemattomuus?
Kommentit (83)
Metsästys, laihuus, lyhyys, persuus
ja Tinderin käyttö.
Näkkäläjärvellä on toinenkin nuoruudessa saatu tuomio. Vuonna 2011 hänet tuomittiin 30 päivän ehdolliseen vankeuteen ja oheissakkoon törkeästä rattijuopumuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Hän oli tekoaikaan, kesäkuussa 2010, juuri täyttänyt 20 vuotta.
Tässä tapauksessa hän oli ajanut vanhalla Nissanilla Sodankylän taajama-alueella neljä matkustajaa kyydissään. Hän menetti suoralla tieosuudella auton hallinnan, jolloin se ylitti vastaantulevien kaistan, törmäsi sivutien liittymään ja päätyi ilmalennon jälkeen ojaan.
Veren alkoholipitoisuus oli ajon aikana vähintään 1,33 promillea. Humalaisen kuskin nenä murtui ja auto romuttui törmäyksestä.
--
SDP:n ja miesten parhaimmistoa. Sääli kun kukaan matkustajista ei kuollut.
Palomies, ne kun tulee niin nopeasti. Poliisi sentään pystyy pidättämään.
Narsistisuus, päihde ja mielenterveysongelmat.
Miksi näitä miesvihaketjuja ei poisteta?
Naismaisuus, eli suostuminen avioliittoon, eli parisuhteen laittaminen lapsen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä miesvihaketjuja ei poisteta?
Vastaava ketju naisista poistuisi alta aikayksikön.
Omassa miehessä? Katselee liikaa muita naisia (vaikka on kyllä fyysisesti uskollinen). Vetää käteen niin paljon ettei useinkaan jaksa seksiä kuin 1 krt/vko. Turhautuu helposti pienistäkin vastoinkäymisistä ja silloin kirosanat lentää.
Hyviä ominaisuuksia on sosiaalisuus, ahkeruus, välittää perheestä ja eläimistä. Koti-asiat saadaan hyvin sovittua ja tulevaisuuden suunnitelmat on melko samansuuntaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarius, vie lasten rahkatkin jääkaapista.
Puhumattakaan että polttaa nuotiossa kissanpentuja ja rikkoo vanhan mummon mökin.
Kerro lisää? se 80-94 syntynyt?
Mikkel Näkkäläjärvi, demareiden isoja kihoja.
Menee vieraan ihmisen mökille kaveriporukassa, rikkoo paikkoja ja tappaa kissanpentuja polttamalla ne elävältä nuotiossa. Emokissa sai lapiosta ja silmiin spraymaalia jotta sokeutui ja kuuli pentujensa palavan elävältä.
Uran huippihetkiin kuuluu myös auton romuttaminen humalassa.
Miten tuollainen mies voi olla naimisissa ja demareiden puoluesihteeri? Lisäksi tehnyt uraa PAM:issa ja mon
Tää ei liity mitenkään ketjun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla rahaa, koska minulla ei ole. Miehellä pitää olla pituutta, koska minulla ei ole. Miehellä pitää olla auto, koska minulla ei ole. Miehellä pitää olla asunto, koska minulla ei ole. MIehellä pitää olla älyä vaativa koulutus, koska minulla ei ole.
hanki kaikki edelliset , äläkä sitä miestä
Juoppous, päälle käyminen, lapsellisuus, ohut muna
Vastassa oli useita hiiltyneitä kissanraatoja. Ne oli poltettu mökin edustalle sytytetyssä nuotiossa.
Täysikasvuisen kissan ja yhden pennun ruumiit olivat vielä nuotion tuhkassa. Loput seitsemän pentua lojuivat siellä täällä pitkin mökkipihaa.
Mökin oveen oli kirjoitettu spraymaalilla tönköin, mustin kirjaimin: Tapettiin sun katit. Viereen oli maalattu kissan pää.
Vuosia myöhemmin hän nousi yhden Suomen suurimman puolueen keskeisten vallankäyttäjien joukkoon.
Kyseessä on Mikkel Näkkäläjärvi, joka valittiin viikonloppuna Sdp:n puoluesihteeriksi Jyväskylässä pidetyssä puoluekokouksessa.
Tuomio oli noussut ensi kerran otsikoihin jo vuonna 2019, kun Näkkäläjärvi oli ehdolla europarlamenttivaaleissa. Hän oli silloin 28-vuotias, demarinuorten puheenjohtaja.