Huonoin ominaisuus miehessä
Mikä on miehessä huonoin ominaisuus? Kaverittomuus, autottomuus vai kokemattomuus?
Kommentit (83)
Lapsista pitävä alkoholisoitunut Persu.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä kysymys! Minun vastaukseni on, että rasistimies on ehdoton ei.
Siinä meni sitten mun saumat. No enpä suv akk eja jaksaiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarius, vie lasten rahkatkin jääkaapista.
Puhumattakaan että polttaa nuotiossa kissanpentuja ja rikkoo vanhan mummon mökin.
Kerro lisää? se 80-94 syntynyt?
Miehellä pitää olla rahaa, koska minulla ei ole. Miehellä pitää olla pituutta, koska minulla ei ole. Miehellä pitää olla auto, koska minulla ei ole. Miehellä pitää olla asunto, koska minulla ei ole. MIehellä pitää olla älyä vaativa koulutus, koska minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan että polttaa nuotiossa kissanpentuja ja rikkoo vanhan mummon mökin.
Mikkel Näkkäläjärvikin sai kuitenkin muijan ja lapsia, eli naisille ei pienestä eläimiin kohdistuvasta keppostelusta ole haittaa.
Mitenkäs se Marin nauroikaan faktojen selvittyä heille: antaa äänestäjien päättää. Oli niin vahvasti jo demareiden sisäpiirissä ettei tuollaisilla tuomioilla ole niin väliä.
Ai että jos se olis ollu kokoomuslainen tai pahempaa... persu
Vierailija kirjoitti:
Lapsista pitävä alkoholisoitunut Persu.
Persuhulluus on myös aika luotaantyöntävää.
Kaljuuntuminen/kalju.
Alkoholin runsas käyttö/tupakointi.
Rasisti/persu.
Matkustelua vastaan oleva.
Ei ystäviä.
Pihi.
Huono tyylitaju.
Vierailija kirjoitti:
Ne oli vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkel Näkkäläjärvi, demareiden isoja kihoja.
Menee vieraan ihmisen mökille kaveriporukassa, rikkoo paikkoja ja tappaa kissanpentuja polttamalla ne elävältä nuotiossa. Emokissa sai lapiosta ja silmiin spraymaalia jotta sokeutui ja kuuli pentujensa palavan elävältä.
Uran huippihetkiin kuuluu myös auton romuttaminen humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oli vanukkaat.
Ai niin, seison korjattuna.
"Mikä on miehessä huonoin ominaisuus? Kaverittomuus, autottomuus vai kokemattomuus?"
-
Ei noista mikään. Kaverittomuus herättää itsessäni lähinnä sympatiaa, autoista en välitä ja kokemattomuus korjaantuu ajan myötä. Myötätunnon puute ja epäinhimillisyys ovat huonoja ominaisuuksia - myös naisille.
Vierailija kirjoitti:
"Mikä on miehessä huonoin ominaisuus? Kaverittomuus, autottomuus vai kokemattomuus?"
-
Ei noista mikään. Kaverittomuus herättää itsessäni lähinnä sympatiaa, autoista en välitä ja kokemattomuus korjaantuu ajan myötä. Myötätunnon puute ja epäinhimillisyys ovat huonoja ominaisuuksia - myös naisille.
Naisissa ne on ihan normaaleja ominaisuuksia, miten naisen perusluonne voisi olla huono?
Alkoholin käyttö,tupakointi,erilaiset luonnehäiriöt(mm.narsismi)
Vierailija kirjoitti:
Se että on Mies.
Kaikki Miehet on Siikoja.
Se on kyllä meidän kaikkien onni että olet telkkien takana.
En osaa valehdella. Tosi huono ominaisuus kun nainen kysyy näytänkö lihavalta.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkel Näkkäläjärvi, demareiden isoja kihoja.
Menee vieraan ihmisen mökille kaveriporukassa, rikkoo paikkoja ja tappaa kissanpentuja polttamalla ne elävältä nuotiossa. Emokissa sai lapiosta ja silmiin spraymaalia jotta sokeutui ja kuuli pentujensa palavan elävältä.
Uran huippihetkiin kuuluu myös auton romuttaminen humalassa.
Miten tuollainen mies voi olla naimisissa ja demareiden puoluesihteeri? Lisäksi tehnyt uraa PAM:issa ja monessa muussakin työväenliikkeen sidosryhmässä. Pelottavaa.
Ja sillä on lapsiakin??? Ne varmaan saa hyvän mallin miehestä. Isi isi saadaanko me kissanpentuja?? Juu tietysti, eihän ne pitkään ole kulueränä. Keksitään niiden kanssa kaikkea kivaa!
Pahinta on miehisyys. Yäk.