Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opetathan lapsillesi, ettei toisten ihmisten pihoihin mennä ilman lupaa

Vierailija
25.05.2025 |

Fiksulla ihmisellä on fiksut tavat, eli esimerkiksi luontainen peruskunnioitus muita ja muiden omaisuutta kohtaan.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin ennen lounasta, miksi pihassa tulppaanien luona on 2 noin 5v lasta, aikuisia ei näkynyt missään. Menin kysymään, että mikä juttu ja autotallin takaa nainen huuteli, että kyllä luonnonkukkia saa poimia. OLin vahvasti sitä mieltä, että tulppaani on vieraslaji.

Taidat olla niitä, jotka huutelee olettamaansa omistusoikeuttaan kaikkeen Suomisen Pipsan tarmolla ja äänellä (sukupuolesta riippumatta): "se on minun!!! MINUN!!!" Minun mustikla, minun korvasieni, minun lulla, minun, minun minun, minun..

.

Vierailija
22/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos itsellä tai lapsella on vessapassi? Ap hyvä, mä tulen sun vessaan tarpeilleni. Ja sun on pakko päästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mennaan heittelemaan kivia ikkunoihin ja potkimaan palloa ja huutamaan. Niin kuuluu tehda. 

Muuten pojista tulee tossukoita.

Sit faijojen kanssa mennaan pyytaamaan anteeks ja elama jatkuu ja huomenna sama uusix, pojat on poikii

Vierailija
24/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita lapsia jotka pyörivät autojen ympärillä ja tekevät naarmuja autoihin. 

Vierailija
25/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun korkeakoulutettujen suosiossa olevalla alueella.Penskat ei tunge pihaan. 

Vierailija
26/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on oikeus olla ulkona. Mitä se naapurille kuuluu jos lapset leikkii toisen puolella! Enemmän tässä itseä häiritsee, kun tupakoivat naapurit pilaa lasten terveyden!! 

Vierailija
27/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat on rakkautta. 😆Meidän lapsille ja naapurin kersoille. 

Vierailija
28/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista on tullut tyhmiä juntteja, ei mitään käytöstapoja. Olin 70-luvulla lapsi, silloin opetettiin, että toisten kerrostalon pihoihin ei saa mennä, toisten omakotitalopihoihin ei tietenkään saa mennä, ei toisten rivitalopihoihin saa mennä. Ei saa meluta, ei saa huutaa, koska joku voi luulla että on hätä. Olen huomannut, että suomalaisista on tullut sivistymättömiä apinoita mitä aikuiset edellä sitä lapset perässä. 

Vierailija
29/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on oikeus olla ulkona. Mitä se naapurille kuuluu jos lapset leikkii toisen puolella! Enemmän tässä itseä häiritsee, kun tupakoivat naapurit pilaa lasten terveyden!! 

Voi hyvää päivää! Olet varmasti kauhujen naapuri. 

Vierailija
30/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lapset saa leikkiä ja kulkea naapureidenkin puolella. Ihme vouhotusta. Trampoliini jos jos lähellä naapuria niin siitäkin valitetaan!! 

Mene Venäjälle.

Vierailija
31/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menee väärän tyypin pihalle niin saattaa tulla turpaan tai haulikosta.

Niinpä, lapset pitää opettaa hyville tavoille.

Vierailija
32/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, jos lapset kirkuu ja irvailee naapureille. Lasten täytyy saada olla lapsia. 

Niin, luonnehäiriöisten vanhempien mielestä se on varmasti ihan ok, mutta kenenkään muun, eli reippaan tervepäisen enemmistön mielestä se ei tietenkään ole ok.

Normaalien ihmisten lapset eivät edes tekisi noin, ei niille tulisi mieleenkään, mutta häiriintyneet perheet ovatkin oma lukunsa.

Lasuhan siinä sitten ennemmin tai myöhemmin tulee puuttumaan asiaan, ja se on oikein.

Vierailija
33/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä huonosti jos tulee pihalle ilman lupaa.

Vierailija
34/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan lapseni vihaamaan Suomea ja suomalaisia.

Vierailija
35/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetan lapseni vihaamaan Suomea ja suomalaisia.

Olette varmaan muuttamassa johonkin mukavampaan paikkaan, ettei lasten tarvitse elää näin kurjassa maassa. 

Vierailija
36/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi saa mennä minne itse haluaa eikä sinulla ole mitään oikeutta kieltää minun lasta kulkemasta sinun pihalla!!!!!!

Vierailija
37/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos itsellä tai lapsella on vessapassi? Ap hyvä, mä tulen sun vessaan tarpeilleni. Ja sun on pakko päästää.

Ei todellakaan ole mikään pakko päästää. Kuse housuihis vaan.

Vierailija
38/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli aikanaan naapurin sukulaislapset (kesällä kyläilemässä maalla kolme lapsosta) aidan yli kokonaan aidattuun pihapiiriin ja metsään. Se piha vaan oli aidattu koska isän virkakoira ja minun harrastuskoirat oli mallia "tappaa talossa ja puutarhassa" mitä vieraisiin tuli. Emme olleet korvausvelvollisia kun yksi lapsista tuli koiran kaatamaksi ja sai ruhjeita. Onneksi muuten todella vahtiviettisillä saksan -ja belgianpaimenkoirilla oli sitten kuitenkin ilmeisesti sen verran ymmärrystä että jaa nämä on lapsia, koska eivät olleet kuitenkaan purreet ketään. 

Pihaan vuosia myöhemmin änkenyt hämärillä asioilla liikuskellut aikuinen mies ei ollut yhtä onnekas.

Tajuan tavallaan, että lapset mokailevat, menin itsekin lapsena omenavarkaisiin joskus kymmenvuotiaana "kun kaikki muutkin". Mutta sillä voi sitten olla ikäviä seuraamuksia, minä sain kyllä kotona huutia enkä mitään hymistelyjä jos olin häiriköinyt muita. 

Vierailija
39/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. On tuossa meidän naapurissakin joku valopää keksinyt laittaa puomin kymmeniä vuosia vanhan oikopolun päälle vaikka asuu itse todella kaukana kyseisestä polusta. Joku ihmeellinen pakko muka estää vapaata kulkua ilmiselvältä reitiltä. Ja ikinä ei itse siinä edes käy. Suomessa ihmisillä on jokin ihmeellinen pakko laittaa puomeja, aitoja ja kieltoja joka paikkaan. Laittomat yksitylsteiden ja ajokieltojen merkit ja ihmeelliset esteet ohitan ja puran surutta. Ja niin teen jatkossakin. meidän tontilla ei ole rajoituksia, tuosta ramppaa porukkaa jatkuvasti eikä ne mitään kysele. On ok

Vierailija
40/54 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole mikään pakko päästää. Kuse housuihis vaan.

https://ibd.fi/viestinta/vessapassi/#kenelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä