Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki, keillä on normaaleilla syömisäänillä varustetut puolisot, pitäkää kiinni tuosta aarteesta

Vierailija
25.05.2025 |

Terveisiä täältä leukojen naksumisen, louskutuksen, lussutuksen, mässytyksen ja pupeltamisen tunnelmista 

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatta muistaa, että kaikki eivät kykene hengittämään nenän kautta, jolloin suuta joutuu pitämään auki. Emme muiden kiusaksi pidä ääntä :)

Näin mun exäkin sanoi. Jatkuvaan piereskelyynkin oli joku hyvä syy, mutta minkään ongelman takia ei kannattanut alkaa esim muuttamaan ruokavaliota tai ylipäänsä tehdä mitään. Nyt mässyttää ja pieree nyxänsä ilona selityksineen ja mulla on ihana rauha.

Vierailija
62/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri, joka syödä mässyttää suu auki ja juttelee samalla. Jos on jotain broilerin koipea niin imeä lutkuttaa niitä luita. Sitten niistää kesken syönnin, ja se vasta ällöttävää onkin. En pysty syömään hänen kanssaan samassa tilassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi kokeilla korvatulppia?

Vierailija
64/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö sipsejä monta kertaa viikossa ja se ääni mikä siitä tulee kuuluu joka puolella taloa, sitä ei pääse pakoon. Ei muiden sipsinsyönnistä tule sellasta mekkalaa, vaikka toki ne rouskuu aina jonkin verran. Tästä on tullut mulle niin iso ongelma, että kaikki hänen syömisäänensä ovat alkaneet tuntua ihan kohtuuttoman hirveiltä ja painun aina ulos tai toiseen huoneeseen ovi kiinni ja telkkari kovalle kun hän syö. 

Vierailija
65/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuten komea, jännä ja hyvin tienaava vai miksi täällä valittelet?

Vierailija
66/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jonkinlaisia syömisääniä pääse jokaisen suusta? Miten esim. näkkileipää voi syödä "hiljaa"?

Suu kiinni. Nää mässyttäjä-lussuttajat pureskelee suu auki.

Onneksi mun mies lisäksi kuorsasi ja piereskeli ja jätti kylmälaitteen ovet auki joten sen potkimiseen pihalle oli paljon hyviä syitä.

Vierailija
67/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opeta pitämään suu kiinni syödessä. 

Ja sitten nämä jotka puhuvat ruoka suussa! Sprlöts.. sitten minä lähdin kauppaan... monomnom... ryyyst... ruuhkaa oli paljon kun kello oli neljä.... möyskis möyskis... kassalla oli jonoa.... Oho hei tuo paperia äkkiä (suusta putosi pöydälle ruokaa)... mäiskis.... Ryyst. 

Tämä on minunkinkin suosikki-inhokkini: kesken lauseen mätystäjä.

Eikö millään voi olla tapoja sen vertaa että puhuu asiansa ensin, ja vasta sitten survoo sitä ruokaa kitaansa?

Vierailija
68/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

maiskutteleeko hyvät orkut sängyssä?

Vierailija
69/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misofonia, eli valikoiva ääniyliherkkyys, on neurofysiologinen häiriö, jossa tietyt äänet, jotka ovat muille ihmisille yhdentekeviä, voivat olla äärimmäisen ärsyttäviä tai jopa vastenmielisiä. Kyseessä on spesifinen ääniyliherkkyys, jossa tietyt äänet, kuten pureskelun, ryystämisen, tai esimerkiksi kynän napauttaminen, voivat laukaista voimakkaita tunteita ja reaktioita. 

Mullakin on tämä. Taustamelu voi auttaa mutta lässy-mässyttäjä on pahimmillaan kuolemanvaarassa. 

Vierailija
70/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mässyttää, röyhtäilee, tekee kainalopieruja ja oikeitakin, kuorsaa ja joka ikinen päivä vonkaa suikkaria. Maailman ihanin mies ja isä. Veti kompostitarkastajaakin turpaan ja haki Purralta mulle nimmarin.

Vierailija
71/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misofonia, eli valikoiva ääniyliherkkyys, on neurofysiologinen häiriö, jossa tietyt äänet, jotka ovat muille ihmisille yhdentekeviä, voivat olla äärimmäisen ärsyttäviä tai jopa vastenmielisiä. Kyseessä on spesifinen ääniyliherkkyys, jossa tietyt äänet, kuten pureskelun, ryystämisen, tai esimerkiksi kynän napauttaminen, voivat laukaista voimakkaita tunteita ja reaktioita. 

Mullakin on tämä. Taustamelu voi auttaa mutta lässy-mässyttäjä on pahimmillaan kuolemanvaarassa. 

Voi olla kaikki aistiherkkyydet kuten melu, misofonia, hajut, kirkas keinovalo, väkimäärä voi olla liikaa joskus. 

Vierailija
72/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä ei tykännyt mässytyksestäni, mutta itse sain kestää kuorsausta suurin piirtein joka yö :D

Vain toinen noista on käyttäytymisasia.

Vierailija
73/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pärjäisitte, jos hän olisi samassa pöydässä syömässä kanssanne?

Vierailija
74/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut kriteeri puolison valinnassa?

Vierailija
75/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä ei tykännyt mässytyksestäni, mutta itse sain kestää kuorsausta suurin piirtein joka yö :D

Vain toinen noista on käyttäytymisasia.

En saa aina happea nenän kautta, joten joudun pitämään suuta välillä auki syödessä. En yritä ärsyttää.

Vierailija
76/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Sekoat jos jatkat kuuntelua. Tai sitten sulla on niksit siihen miten kestät.

Ei niin pientä aihetta, etteikö tuntematon palstaeukko kannustaisi eroamaan.

Vierailija
77/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette anna ilmi tätä vihapuheketjua?

Vierailija
78/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatta muistaa, että kaikki eivät kykene hengittämään nenän kautta, jolloin suuta joutuu pitämään auki. Emme muiden kiusaksi pidä ääntä :)

Siis alapeukuttajat oikeasti haluatte että toinen on hengittämättä jotta sinun ei tarvitse kuulla mitään ääniä?

Vierailija
79/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en olisi päivääkään yhdessä mässyttäjän kanssa, mutta mässyttäjän lompakko saa ihmeitä aikaan ap:ssä.

Joo, ja vaikka olisi minkälainen tomppeli hyvänsä niin paksu lompakko korjaa kaikki muut viat.

Vierailija
80/137 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 on teillä ongelmat..

Joka aamu, joka ateria, joka välipala, joka kahvihetki. Vuodesta toiseen. Sama maiskutus ja sormien imeskely.

Missä vika, kun on jäänyt alunperinkään suhteeseen tällaisen kanssa? En minä ainakaan lähtisi edes rakentamaan suhdetta ihmisen kanssa, joka käy pahasti hermoille. Kai te nyt olette treffien yhteydessä myös syöneet välillä. Sama, kun toinen pitäisi kävellessään ihmeellistä meteliä ja viskoisi samalla käsiään ympäriinsä. Miksi pitäisi alkaa suhteeseen tällaisen kanssa jos asia ärsyttää?