Kaikki, keillä on normaaleilla syömisäänillä varustetut puolisot, pitäkää kiinni tuosta aarteesta
Terveisiä täältä leukojen naksumisen, louskutuksen, lussutuksen, mässytyksen ja pupeltamisen tunnelmista
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutan taas, että parisuhde on vapaaehtoinen ja puolisonkin saa itse valita.
Heh... saa valita itse. Mä haluun malli miljonäärin. Kunhan se ei maiskuta!!!! 😁
Harmi ettei meillä ole tulevaisuutta. Olisin niin kovasti halunnut miehekseni juuri sinut, sinä kultainen ihana palstamies, mutta minä maiskutan T:28v miljonäärimallinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vois elää päivääkään minkään mässyttäjän kanssa. Oikeasti, en kestäisi.
😔😔 👍 Pakko häipyä toiseen huoneeseen, en voi olla samassa aamupalapöydässä ilman tappelua. Huomauttaa en viitsi, kun nuo äänet ja ruokailutyyli on niin syvällä. Hyi stna.
Ap
Äitini huomauttaa isälle, mutta itsekään en kehdannut omalle puolisolle huomauttaa. Laitoin vaan musiikkia päälle ja mainitsin kärsiväni misofoniasta.
Muistan kouluajoilta erään vieressä istujan tavan syödä näkkäriä sillai "hruuh,hruuh"-tyylisesti pureksien/hengittäen.
Näin jälkikäteen voin todeta saaneeni asmr-elämyksen ennen kuin koko asmr:ää keksittiinkään.
Vierailija kirjoitti:
Opeta pitämään suu kiinni syödessä.
Ja sitten nämä jotka puhuvat ruoka suussa! Sprlöts.. sitten minä lähdin kauppaan... monomnom... ryyyst... ruuhkaa oli paljon kun kello oli neljä.... möyskis möyskis... kassalla oli jonoa.... Oho hei tuo paperia äkkiä (suusta putosi pöydälle ruokaa)... mäiskis.... Ryyst.
Teillä ei sitten oikeita ongelmia ole?
On top 5 turn off:ssa. Kerran kuuntelen toista en, saletisti.
Täällä isäntä syö ruuan ihan maiskuttamatta, mutta jestas purukumin syömisen ääntä!
Se mussutus ja maiskutuksen lussunta kuuluu yläkertaan asti. Sitä jauhetaan suu auki ja lupsutetaan leuat jauhaen kuin viimeistä päivää. Olen sanonut asiasta mutta hän suuttuu.
Se ääni on siis niin kauhea ettei kukaan usko ennenkuin omin korvin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vika on siinä että jos puoliso ärsyttää muutenkin joten pikkuviat käy hermoille. Jos taas on rakastunut niin tuollaiset ei haittaa.
Joku voi olla ihastunut, mutta silti joku ärsyttää ja viat korostuvat. Tai eri arvot.
Vierailija kirjoitti:
😂 on teillä ongelmat..
Mässyttäjä ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
:) Juuri kärvistelen mässyttäen ja samalla hönkäillen leipiä syövän puolison lähistöllä.
Joka haukulla pitää maiskauttaa korostetusti, pureskelu kuulostaa seksin lotinalta ja väleissä ähisten. Päälle sitten juominen ryystäen ja yölikorostetusti gluksuttaen.
Saas nähdä tuleeko röyhtäys vielä kruunuksi tämän feminiinisen ihanaisen ruokailuun.
Kuulostaa painajaiselta tai "kauhuelokuvalta". Voimia. Hönkäileekö se myös makkarissa ja olohuoneessa.
Avoihhaja ongoon hiujaa, fyön bäffä vuoga fuuffa, mäffybäm ua guhifeng jof havuan!
Vierailija kirjoitti:
Eikö jonkinlaisia syömisääniä pääse jokaisen suusta? Miten esim. näkkileipää voi syödä "hiljaa"?
Liottaa sitä ensin 5 minuuttia.
Ahdistuin aikoinaan suunnattomasti äitini syömisestä jos sitä piti katsoa. Jotenkin mössötti ruokaa suussa ja majoneesi pursusi. Ja olin valmiina pussihengitykseen sen jälkeen. Ehkä mussa on joku vika. Mutta toisaalta äidin käytös oli takavuosina hankalaa, sekin vaikutti.
Kannatta muistaa, että kaikki eivät kykene hengittämään nenän kautta, jolloin suuta joutuu pitämään auki. Emme muiden kiusaksi pidä ääntä :)
Vierailija kirjoitti:
Avoihhaja ongoon hiujaa, fyön bäffä vuoga fuuffa, mäffybäm ua guhifeng jof havuan!
Nyt s**tna häivyt muuaalle mässyyttään! Talkaisin ei ole tulemista.
Exä ei tykännyt mässytyksestäni, mutta itse sain kestää kuorsausta suurin piirtein joka yö :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö jonkinlaisia syömisääniä pääse jokaisen suusta? Miten esim. näkkileipää voi syödä "hiljaa"?
Joillakin on tapana maiskuttaa ja ryystää. Se on ärsyttävää. Samoin suu auki syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on häiriintyjissä, teillä on jokin ongelma itsenne kanssa.
Mulla on misofonia, mutta ei se ole itseni kanssa vaan lussuttaja-mäyskääjien kanssa. Kuljetin tyttöni harrastusryhmäläisiä kotiin ja takanani istuva tyttö mäyskytti ja lupsutteli tikkaria koko ajan niin, että meinasi silmissä sumeta. Tuntuu kuin joku ötökkä olisi kaivautunut aivoihin, on hirveä aistimus.
mässyn mässyn mums mums RÖYH mässyn mässyn mums mums PRÄÄÄT...
Heh... saa valita itse. Mä haluun malli miljonäärin. Kunhan se ei maiskuta!!!! 😁