Mitä mieltä kun juopunut naapuri kantaa kaljalaatikkoa kotiin?
Kommentit (36)
mitähän v..... se sinulle kuuluu ??? kantaa vaimolleen. juo itse kirkasta. OLETKO KATEELLINEN.
En mitään... Se on ihan heidän elämää ..
Vierailija kirjoitti:
Puppa keräsi vasullisen herkkutatteja mutta lapset ei tykkää sienistä vaan haluaa karkkia ja hampurilaisia, vasu pois? 👴🏻👵🏻🧺
Pois!
Se on jokaviikkonen näky. Yrittää vielä autonkin peruuttaa oven eteen ettei kukaan huomaisi :)
Hänen tekemisensä eivät kuulu mulle.
Ajattelen, että siinä on kunnon karju. Elää kuten tahtoo ja ei kysele muilta mielipidettä.
Itelle tulis mieleen, et eikös kaupoilla ole kieltoa myydä alkoholia päihtyneelle?
No, mitäpä mieltä siinä.
Saa sitten ryypätä huomenna lisää. Jos ne laatikot nimittäin sisälsivät täysiä tölkkejä, eivät siis olleet tyhjiä laatikoita.
Sehän on oikeaa perussuomalaista meininkiä!
Olen vähän kateellinen. En pysty itse oikein juomaan, kun krapula kestää viikkoja.
Olen itsekin kantanut laatikoita juopuneena. Hauskaa oli. Enää en viitsi koska vaikutukset on niin pitkäkestoisia.
Kohtahan sitä voi tilattua kotiinkuljetuksena sekä myös puistoon voidaan tuoda kaljatilaus.
T. Kokoomus
Vierailija kirjoitti:
Hänen tekemisensä eivät kuulu mulle.
Kännissäkö sun mielestä saa ajella?
Kohta voi puistoon tai kotiin voisi tilata myös tilaviinejä ja käsityöläisoluita!!
Olen sitä mieltä että kaljankantajalla on veemäinen naapurikyttääjä.
Vierailija kirjoitti:
Puppa! 🥳🥳🥳
Puppa on paras, ou jee 🥳🥳🥳
Jos on kuuloetäisyydellä asuva naapuri niin toivon että juo niin nopeasti että sammuu heti eikä ala örveltämään tuntikausiksi.