Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi eksä ottaa yhteyttä yllättäen? En tarvitse ylikulunutta vastausta "haluaa pildeä", kun ei ole yhtään sellainen ihminen kyseessä

Vierailija
25.05.2025 |

Miksi eksä ottaa yhteyttä yllättäen? En tarvitse ylikulunutta vastausta "haluaa pildeä", kun ei ole yhtään sellainen ihminen kyseessä.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paha tapa laittaa humalassa viestejä. Kaivan kaikki vanhat tutut esiin ja kyselen että mitäs sulle, koska nähdään. Enkä ole mitään seuraa vailla. Känniaivot ne vaan tekee omiaan. 

N44

Oot vailla exän munaskuukkelia? Oliko sillä isompi kuin nykyisellä ukollasi? Eiköhän se sua vielä kertaalleen polkaise, jos kauniisti kysäiset. :)

Vierailija
82/97 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paha tapa laittaa humalassa viestejä. Kaivan kaikki vanhat tutut esiin ja kyselen että mitäs sulle, koska nähdään. Enkä ole mitään seuraa vailla. Känniaivot ne vaan tekee omiaan. 

N44

Oot vailla exän munaskuukkelia? Oliko sillä isompi kuin nykyisellä ukollasi? Eiköhän se sua vielä kertaalleen polkaise, jos kauniisti kysäiset. :)

En välitä muniksien koosta ja exät on exiä hyvästä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kiivas homosuhde loppui ja nyt sä taas kelpaisit.

Vierailija
84/97 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et siis kysy häneltä itseltään miksi ja mitä asiaa hänellä on?

Vierailija
85/97 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tiedät niin hyvin millainen hän on, tiedät mitä hän haluaa. 

Sisimmässäni tiedänkin. Ärsyttää vain kun hänellä ei ole munaa sanoa sitä itse. 

Kahden minuutin muna 😄

Vierailija
86/97 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä suosittelin häntä nöyrtymään ja palaamaan ap:n luokse.

Vierailija
87/97 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy. Että mikä sai hänet muistamaan sinut?  Samalla voit torjua ettet itse muistanut yhtään.

Vierailija
88/97 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se muistaa saaneensa sulta jotain mitä on taas vailla. Huomiota, ruokaa, hoivaa, kuulluksitulemisen, jotain.

Kiusaajat muistaa jos olit helppo kiusattava, ja taas on tylsää. Kiusaajat on lähtökohtaisesti huonompia ja niitä ei tietenkään saa ottaa takaisin.

Vierailija
89/97 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44

Ja kehtaat vielä kertoa siitä tässä.  Ei ole oikein enää 44 vuotiaan käytöstä.  laita nyt hyvä ihminen kännykkä itseltäsi piiloon seuraavan kerran, kun rupeat dokaamaan.

Vierailija
90/97 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa römpsää

Vierailija
91/97 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas vaihteeksi "aikuiset ihmiset" vauhdissa. Hohhoijaa. 

Palstan perustaso.

Vierailija
92/97 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha suola janottaa ja sinua ikävä?

Eli pilde

Vierailija
93/97 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuli mieleen pilde ja/tai raha. On puutteessa?

Vierailija
94/97 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huolis. Ihan kävelevä vitsi koko mies.

Vierailija
95/97 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma deittimies otti 4 kuukauden ghostaamisen jälkeen yhteyttä selittääkseen ettei ole tyyppi joka ghostaa ihmisiä. Vaihdettiin pari viestiä ja selitin kuivasti miltä miltä tuntui kun kiva deittailu loppui noin. Tuon jälkeen ei ole kuulunut mitään tuosta ei-ghostaajasta :D

Älkää ikinä puhuko näille tunteista! He saavat siitä tyydytystä, että ovat onnistuneet aiheuttamaan jonkun tunteen. Voi kertoa teoriatasolla, miten paskaa käytös on.

Vierailija
96/97 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunut omalle vastaavalle mitään tunteista, joita minulla kyllä oli, mutta hänellä ei. Pelkäsin, että tulee taas vaan takaisin. Päässä ei liikkunut järki hänellä yhtään.

Vierailija
97/97 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on lumihiutale, jonka exä palasi kertomaan, että hän on ratkaissut maailman energiakriisin, on viikon päästä kuolemassa syöpään ja haluaa jättää miljardiomaisuutensa hänelle. Suunnittelee myös kirjasarjan kirjoittamista, ennen kuolemaansa, joka perustuu heidän rakkaustarinaansa.

Exän nimi on myös Ralph Fiennes.

Miten Ralph Fiennes liittyy tähän(kin)?

Ralph liittyy kaikkeen tällä palstalla. Oletko uusi täällä?

En, mutta jotenkin onnistuu aina yllättämään. Ihanaa, että Ralph liittyy kaikkeen!