Iltalehti: Kari Pekonen, 65, rakastui nuorempaan thaimaalaisnaiseen ja myi omaisuutensa. Tältä näyttää suomalaisen miehen happy ending".
Huhhuh. Siinä se taas nähtiin, mammat. Kun mies täyttää 65, harmaantuu ja alkaa haista rintarasvalta, hän keksii että paras ratkaisu on heittää koko elämänsä romukoppaan, myydä omaisuutensa ja ostaa itselleen uusi perhe sieltä missä hymyt kuuluu hintaan.
Kari Pekonen on klassikkoesimerkki siitä, miten paljon helpompaa elämä on miehille. Mies voi päättää, että nyt riitti tämä Suomi ja suomalaiset naiset ja vaihtaa itsensä 26 vuotta nuorempaan, eksoottiseen vaimoon, jolle kelpaa mikä tahansa kunhan tulee mukana oma kanafarmihanke, vähän eläkerahaa ja valkoinen passikuva.
Ja silti hän saa mediassa sankarikohtelun. Oi miten ihanaa kun pappa ajelee fillarilla ja silittää paikallista sikaa. Anteeksi nyt vain, mutta jos minä 65-vuotiaana lähtisin hakemaan 49-vuotiasta thaimaalaista kokkia ja toisin hänet Suomeen, minut leimattaisiin epätoivoiseksi vanhaksi luuskaksi.
Miksi näitä miehiä ei hävetä? Miksi he aina luulevat olevansa jonkinlaisia romanttisia uudelleensyntyneitä sankareita, vaikka oikeasti koko touhu huokuu keskivaiheen ikäkriisiä ja kyvyttömyyttä kohdata oma yksinäisyytensä?
Ja mitä tämä kertoo suomalaisista naisista? Että olemme liian vaativia? Että emme kelpaa enää sen jälkeen kun olemme muuttuneet ihmisiksi, emmekä enää vain söpöiksi tarjoilijoiksi? Voin sanoa, että kiehun raivosta. Me naiset venytään ja vanutaan täällä hoitamassa lapsia, vanhempia, taloa ja työtä ja mies karkaa aurinkoon kuin mikäkin hemmoteltu kissa.
Mutta totta kai. Fat cat. Totta kai hän on tyytyväinen. Sillä elämä on kissanpäiviä miehille. Mitä mieltä muut olette? Onko suomalaisen naisen rooli nykyään vain alkupään kumppani, jonka jälkeen miehet ottavat uuden kierroksen Thaimaasta? Kertokaa. Olen niin kyllästynyt tähän.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle Areenassa on sarja, jossa tanskalaiset miehet muuttavat " rakkauden" perässä Thaimaaseen. Niistä miehistä kukaan ei saanut Tanskassa naisseuraa. Siellä olivat kurkkuja, koska ovat länkkäreitä. Ei ne naiset oikeasti ole kiinnostuneita, rahan takia tekevät. On ihan business ja ammatti heille.
Onko vaikea hahmottaa, että koko Aasiassa jokainen nainen ottaa huomioon taloudelliset seikat kun menee avioon, ja ne painaa paljon.
Yksikään mun aasialaisista kumppaneista ei oo multa rahaa vaatinut, enkä niiden elämistä lähtisikään kustantamaan. Musta tuntuu, että näin kirjoittavat mammat eivät ole Aasiassa käyneetkään, vaan mutuilevat jonkin 80-luvulla näkemänsä yle-dokumentin perusteella.
Mikä sinussa on vikana? Miksi sinulla on useit
Se mitä jokainen mies haluaa tehdä, kokeilla mahdollisimman montaa naista. Aasiassa se onneksi onnistuu helpolla, ja on mahdollista saada useita 18 ja 19-vuotiaita kumppaneita.
Kyllä se on jännää seurata miten moni nainen on naama norsunvitulla kun kerrankin lööpeissä on juttu miehestä joka elää onnellista elämää ulkomaalaisen vaimon kanssa.
"Keski-ikäinen nainen muutti elämänsä täysin, nai rattopojan Gambiasta ja on nyt onnellinen" juttuja mahtuu 13 tusinaan. Ja tässä nyt kuitenkin on kaksi jo vanhempaa keski-ikäistä ihmistä löytänyt toisensa.
vanhan epätoivoisen vanhanpiian purkaus ja ulvonta tuli nyt sitten tällekin palstalle
Ulinan perusteella konsensus on se että Karin naamalla olisi pitänyt päätyä yksinäiseksi inceliksi.
Mikä pettymys kun näin ei käynytkään!
Vierailija kirjoitti:
Kivastihan Karilla on asiat. Näin 60+v naisena vähän kadehdituttaa Karin elämä. Tulee mieleen, että onnistuisiko tuollainen naiselta ? En halua naimisiin thai-miehen kanssa enkä ylipäätään seksiä, mutta kumppanuusliitto nuoremman thai-naisen kanssa, joka tekisi kotityöt ja hyvää ruokaa ja voisi hieroa selkää ja tehdä kauneushoitoja minulle, kiinnostaisi. Hänellä saisi olla lapsia ja lapsenlapsia, joille saisin mummoilla. Minä ostaisin talon ja hyvän elintason koko porukalle.
Et lukenut koko juttua siis. Ei Kari tuolla vaan makoile nauttimassa, vaan tekee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe tätä ollenkaan niin miehet vs naiset asiana kuin ap. Kyllä naiset muuttaa ulkomaille ja heillä on nuorempia miehiä. Aina on toki porukkaa, joka tuota touhua kritisoi, mutta enemmistö ei välitä. Jos kaksi ihmistä on yhdessä omasta tahdostaan, mikäs siinä.
Äärimmäisen harvinaista, että naisella on yli 10 vuotta nuorempi mies. Vaikea on naisen löytää nuorempaa miestä, jos ei ole kaunotar. Toki tälläisiä suhteita on olemassa.
Rahalla onnistuu. Naisella omaisuutta kun on, niin kyllä joku nuorempi laiska ja juoppo mies kiinnostuu heti. Löytyy niitä miehiäkin, jotka mielellään eläisivät naisen rahoilla.
Suomessa on äärimmäisen yleistä, että mies alkoholisoituu ja elää naisen rahoilla. Usein mies on vielä naista vanhempi ja ikävä suustaan sekä kännissä väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivastihan Karilla on asiat. Näin 60+v naisena vähän kadehdituttaa Karin elämä. Tulee mieleen, että onnistuisiko tuollainen naiselta ? En halua naimisiin thai-miehen kanssa enkä ylipäätään seksiä, mutta kumppanuusliitto nuoremman thai-naisen kanssa, joka tekisi kotityöt ja hyvää ruokaa ja voisi hieroa selkää ja tehdä kauneushoitoja minulle, kiinnostaisi. Hänellä saisi olla lapsia ja lapsenlapsia, joille saisin mummoilla. Minä ostaisin talon ja hyvän elintason koko porukalle.
Et lukenut koko juttua siis. Ei Kari tuolla vaan makoile nauttimassa, vaan tekee töitä.
Vaikka Karin läheiset kutsuvat Karia laiskaksi, toki palstamies tietää, että ahkera ja työteliäs mies se Kari on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa ei saa suomalainen tehdä töitä eläkkeellä.
Naisen elämä Suomessa:
Nuorena painostus kun et anna seksiä ennen sitoumista
Täytyy olla hoikka ja kaunis
Lapset pitää hoitaa yksin, hoitaa koti ja maksaa puolet kuluista samalla
Erossa tapella elstusmaksuista kun mies ei halua elättää omaa lastaan
Työelämässä tehdä täyttä päivää ja samalla hoitaa kaikki perheen asiat
Pitää hoitaa omat ja miehen vanhemmat kun sairastuvat
Kaiken alla oma terveys ja ulkonäkö rapistuu, ei ole varaa säästää rahaa. Mies on luonut uraa, kasvattanut omaisuuttaan, tehnyt poikien reissuja jne.
Myöhemmin mies häipyy Thaimaaseen tai vaanii nuorempia netissä
Nämä ovat täysin absurdeja asioita monelle muualla asuvalle naiselle. Harvassa maassa uhraudutaan kuten täällä.
Karin habituksella ei Suomesta naista saa, joten hyvä että löysi itselleen naisen Thaikkulasta. Koko omaisuushan siinä meni, mutta mitäpä siitä, kun nyt saa pyyteetöntä rakkautta ja hyvää ruokaa. Ja rapsuttaa possua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin moni suomalainen nainen on valinnut sellaisen linjan että: tämä ei ole naisen työ, tämä ei kuulu vaimolle, tämäkin pitää miehen hoitaa 50/50, tiedän oikeuteni, tiedän tasa-arvoni ja kuulutan ja nalkutan sitä naapuriin saakka!
Valtaosa miehistä ei halua tätä!
OK. Entä sitten?
Miehet voi haluta mitä tahansa, mutta tehkööt ne miesten kanssa ja haluamassaan seurassa.
Suurin osa naisista ei halua miehen kanssa parisuhdetta, vaan haluavat elää ilman naisvihaa ja väkivaltaa, onhan Suomi toiseksi vaarallisin Eu maa naiselle, tulla pahoinpideltyksi ja menettää henkensä.
No sitten ei naisten kannata toistensa kanssa elää, vaan yksin. Turha luulla, että naiset olisivat jotenkin vähemmän väkivaltaisia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä Suomessa:
Nuorena painostus kun et anna seksiä ennen sitoumista
Täytyy olla hoikka ja kaunis
Lapset pitää hoitaa yksin, hoitaa koti ja maksaa puolet kuluista samalla
Erossa tapella elstusmaksuista kun mies ei halua elättää omaa lastaan
Työelämässä tehdä täyttä päivää ja samalla hoitaa kaikki perheen asiat
Pitää hoitaa omat ja miehen vanhemmat kun sairastuvat
Kaiken alla oma terveys ja ulkonäkö rapistuu, ei ole varaa säästää rahaa. Mies on luonut uraa, kasvattanut omaisuuttaan, tehnyt poikien reissuja jne.
Myöhemmin mies häipyy Thaimaaseen tai vaanii nuorempia netissä
Nämä ovat täysin absurdeja asioita monelle muualla asuvalle naiselle. Harvassa maassa uhraudutaan kuten täällä.
No johan oli itkuvirsi
Itse olen lapseton nelikymppinen nainen, ja jos olen kuusvitosena leski, niin tasan tarkkaan ja mielellään muutan Puerto Ricoon, etsin jonkun Enriquen, 45-vuotiaan kokin joka kokkaa mulle ja kantaa drinksua eteen kun tää kissa makaa läskinä aurinkotuolissa. Mun eläkkeen saa jakaa vaikka mummon ja tyttöystävän kesken, ihan sama, mä silittelen sikoja ja poltan jointteja ketjussa ja oottelen sydäriä. Enkä varmasti häpee yhtää tai mieti mitä katkerat kotimaalaiset vauvapalstoille postaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. Hän on valokuvaajakin vielä. Ei minusta ole mitään epätasa-arvoa. Monesti suhde on sopimus. Pyytäisin seurustelustani myötäjäiset, jos se olisi Suomessa tapana.
Hän otti aikoinaan tosi upeat Iltatyttö-kuvat minusta iltikseen. Täytyypä kaivaa kuvat jostain laatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lapseton nelikymppinen nainen, ja jos olen kuusvitosena leski, niin tasan tarkkaan ja mielellään muutan Puerto Ricoon, etsin jonkun Enriquen, 45-vuotiaan kokin joka kokkaa mulle ja kantaa drinksua eteen kun tää kissa makaa läskinä aurinkotuolissa. Mun eläkkeen saa jakaa vaikka mummon ja tyttöystävän kesken, ihan sama, mä silittelen sikoja ja poltan jointteja ketjussa ja oottelen sydäriä. Enkä varmasti häpee yhtää tai mieti mitä katkerat kotimaalaiset vauvapalstoille postaa.
Fat Cat-life 😻🍹🏖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa olisi saanut rinnalleen 60+ akan joka olisi moittinut, näpäytellyt, syyllistänyt ja nalkuttanut. Kumma homma että lähti.
Se suomalainen 60+ akka ei kuitenkaan ryövää miehen omaisuutta sitten kun ei huvitakaan enää passata.
https://seura.fi/asiat/tutkivat/thaimaan-kalliit-naimakaupat/
Moni suomalainen 60+ akka on jo ehtinyt ryövätä miehen omaisuuden ihan täällä kotisuomessa ja laillisin keinoin. On maksatettu talot ja elatusmaksut jne. Mutta näistähän ei saa puhua asioiden oikeilla nimillä.
Ai sinä taas. Tää on jälleen tämä 60e riittää kahdelle lapselle elatusrahaksi kuukaudessa - harhainen onneton otus.
Voi sinua. Mahtaa sun elämä olla rankkaa, kun on kaikki yhtä vastaan nyhyyyyy.
Vai vo
Palsta on täynnä ketjuja, joissa kehutaan että 200 riittää koko perheelle talousmenoihin kuussa. 30 euroa on silloin ihan riittävä elatusmaksu lapsen osalta. Siitä jää jo vaatteisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa ei saa suomalainen tehdä töitä eläkkeellä.
Thaimaassa ei suomalaisen tarvitse tehdä töitä. Eläkkeelläkin elelee herroiksi/rouviksi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin habituksella ei Suomesta naista saa, joten hyvä että löysi itselleen naisen Thaikkulasta. Koko omaisuushan siinä meni, mutta mitäpä siitä, kun nyt saa pyyteetöntä rakkautta ja hyvää ruokaa. Ja rapsuttaa possua.
On se kumma kun tuollainen ei kelpaa mutta lihavat 165cm pakistanilaiset miehet kelpaa.
Suomalainen mies haisee, ihan kirjaimellisesti. En tiedä miksi se hygienia on täällä niin huonoa kun vettäkin riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tuollainen ei kelpaa mutta lihavat 165cm pakistanilaiset miehet kelpaa.
Suomalainen mies haisee, ihan kirjaimellisesti. En tiedä miksi se hygienia on täällä niin huonoa kun vettäkin riittää...
Joo onneksi ne etnoukot ei yhtään löyhkää. LOL
Suomen laki mahdollistaa ihan tasan tarkkaan elatusavun määräämisen myös ex-puolisolle. Harvinaisia ne on, mutta täysin mahdollisia.