Iltalehti: Kari Pekonen, 65, rakastui nuorempaan thaimaalaisnaiseen ja myi omaisuutensa. Tältä näyttää suomalaisen miehen happy ending".
Huhhuh. Siinä se taas nähtiin, mammat. Kun mies täyttää 65, harmaantuu ja alkaa haista rintarasvalta, hän keksii että paras ratkaisu on heittää koko elämänsä romukoppaan, myydä omaisuutensa ja ostaa itselleen uusi perhe sieltä missä hymyt kuuluu hintaan.
Kari Pekonen on klassikkoesimerkki siitä, miten paljon helpompaa elämä on miehille. Mies voi päättää, että nyt riitti tämä Suomi ja suomalaiset naiset ja vaihtaa itsensä 26 vuotta nuorempaan, eksoottiseen vaimoon, jolle kelpaa mikä tahansa kunhan tulee mukana oma kanafarmihanke, vähän eläkerahaa ja valkoinen passikuva.
Ja silti hän saa mediassa sankarikohtelun. Oi miten ihanaa kun pappa ajelee fillarilla ja silittää paikallista sikaa. Anteeksi nyt vain, mutta jos minä 65-vuotiaana lähtisin hakemaan 49-vuotiasta thaimaalaista kokkia ja toisin hänet Suomeen, minut leimattaisiin epätoivoiseksi vanhaksi luuskaksi.
Miksi näitä miehiä ei hävetä? Miksi he aina luulevat olevansa jonkinlaisia romanttisia uudelleensyntyneitä sankareita, vaikka oikeasti koko touhu huokuu keskivaiheen ikäkriisiä ja kyvyttömyyttä kohdata oma yksinäisyytensä?
Ja mitä tämä kertoo suomalaisista naisista? Että olemme liian vaativia? Että emme kelpaa enää sen jälkeen kun olemme muuttuneet ihmisiksi, emmekä enää vain söpöiksi tarjoilijoiksi? Voin sanoa, että kiehun raivosta. Me naiset venytään ja vanutaan täällä hoitamassa lapsia, vanhempia, taloa ja työtä ja mies karkaa aurinkoon kuin mikäkin hemmoteltu kissa.
Mutta totta kai. Fat cat. Totta kai hän on tyytyväinen. Sillä elämä on kissanpäiviä miehille. Mitä mieltä muut olette? Onko suomalaisen naisen rooli nykyään vain alkupään kumppani, jonka jälkeen miehet ottavat uuden kierroksen Thaimaasta? Kertokaa. Olen niin kyllästynyt tähän.
Kommentit (334)
Itse olen filippiineillä ja nuori kaunis naisystävä minulla ja sää hellii myös.Boholissa olen
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulta on pois? Ihme katkeraa tilitystä. Haukutte että Suomimiehet rumia ja heitä ei kukaan kattelisi, mutta sitten kun mies muuttaa ulkomaille toisen naisen perässä niin se eikä olekaan hyvä? En ymmärrä teidän ajatuksenjuoksua.
Tyylipuhdasta rasismia ja suvaitsemattomuutta se on. Moni suomalainen nainen on hyvin rasistinen, itseriittoinen ja ylimielinen asenteiltaan ja arvoiltaan. Ei kuitenkaan onneksi valtaosa. Tämä on hiukan sellainen tabu jota esimerkiksi media ei muka havainnoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pystyy siittämään vielä 60-vuotiaana, mutta saman ikäinen nainen ei enää pysty tulemaan raskaaksi.
Suominaisten on syytä ottaa lakki käteen ja nöyrtyä tämän tosiasian edessä.
Kuka ihme haluaa enää kuusikymppisenä elää jotain pikkulapsiarkea? No ehkä se kuusikymppinen mies, joka ei silti itse jaksa enää niitä jälkeläisiään hoitaa.
Tuleejo yllätyksenä, että Aasiassa lasten kasvattaminen on naisten homma? Jos mies työntää lastenrattaita niin kaikki nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni otat tuon liian raskaasti, ap.
Jokaisella on oikeus hakea onneaan miten taitaa.
T. Vanhempi nainen
Jos ei ole minulla hauskaa, ei pidä olla muillakaan.
T. Suomikatkerikko
Mun mielestä ihan symppisjuttu. En näe tuossa mitään pahaa, rakkaus on kaunis asia.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi ukko ostanut naisen joka sopisi tyttäreksi😂
Nainen on 49 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi ukko ostanut naisen joka sopisi tyttäreksi😂
16 vuotta ikäero, ei nyt ihan kamala. Suomessa näkyy samaa.
Ja ihan korkeimmalla valtiollisella tasolla näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fat cat? Ilkkumista ja haukkumistahan tuo on vaikka se puetaan huumorintajun piikkiin.
Aasialaiset osaa tuon, haukkumisen toisen ulkonäöstä suoraan kyseiselle ihmiselle.
Tuo nimitys "fat cat" on yksi kyseisen tapauksen huolestuttavista piirteistä. Sitä käytetään varakkaasta henkilöstä, yleensä miehestä, joka mahdollistaa asioita rahoillaan. Kun thaisuku käyttää tuota ilmaisua, niin se ei ole mikään hellittelytermi.
Mä kans vähän karsastin tuota "lempinimeä". Tuli mieleen, kun taannoin eräs herra kehui kuinka hänen lempinimensä thaikkuvaimon ja sukunsa keskuudessa on "mr. big" ja oli tästä lisänimestä jopa ylpeä, kun luuli sen johtuvan siitä, että hän on keskivertoa thaimaalaista pidempi. Kyllä tuo on vakiintunut termi rikkaalle miehelle ja siihen on syynsä miksi nämä köyhemmistä oloista tulevat ihmiset hänen varallisuuttaan lisänimin painottavat.
En ymmärrä miksi joku hyvillä mielin ryhtyy taloudellisesti hyväksikäytettäväksi ja on jopa ylpeä asiasta. Eivät nuo "fat catit" ja "mr. bigit" nauti mitään yhteisön kunnioitusta vaan heidät nähdään kävelevinä lompakkoina. Ja sitten he kertovat reteinä myyneensä kaiken maallisen omaisuutensa ja ostaneet jonkun maapläntin tai talon Thaimaasta. Ulkomaalaisethan eivät voi Thaimaassa kiinteistöjä omistaa, joten luonnollisesti nämä ovat paikallisen vaimon nimissä. Kyllä sitä voi ihminen olla sinisilmäinen. Tämäkin raasu ajattelee, että hänen vaimo innoissaan on jotakin kanafarmia perustamassa. Miehelle se tietysti on hauska eksoottinen seikkailu, mutta tuskin köyhemmistä oloista tuleva henkilö pitää kanojen hoitamista niin hienona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pystyy siittämään vielä 60-vuotiaana, mutta saman ikäinen nainen ei enää pysty tulemaan raskaaksi.
Suominaisten on syytä ottaa lakki käteen ja nöyrtyä tämän tosiasian edessä.
Kuka ihme haluaa enää kuusikymppisenä elää jotain pikkulapsiarkea? No ehkä se kuusikymppinen mies, joka ei silti itse jaksa enää niitä jälkeläisiään hoitaa.
Lapsistako nämä vanhat miehet sitten vielä haaveilee?
No hah hah ja tervemenoa vauvamaailmaan! Varmaan mukavaa vielä tuossa iässä valvoa pikkulasten takia ja on vaan jaksettava touhuta niitten kanssa sitten. Se on loppuiän kestävä projekti. Vielä 70-80-90 -vuotiaina on kestettävä teinien tuittuilut ja maksettava niitten kaikki vempeleet ja vekottimet ja ottaa vastaan kaikki mitä tulee. Varsinkin kun ne kokeilee huumeita ja liittyy ties mihin porukoihin. Ikinä ei pääse rauhaan.
Tuossa asiassa ei missään nimessä yksikään nsinen ole lakki kädessä nöyränä, ei iän päivänä! Vähääkään ei käy kateeksi.
Siitä vaan siittelemään tenavia, arvoisat ukkelit! Katsotaan mielellään sivusta, kun kuljette väsynein polvin vauva kantorepussa rääkymässä.
Hieman epäilyttää että thaikkuvaimo hoitaisi miehen kun tämä on vanha. Ei varmasti hoida. EI thaikut rakastu kehenkään. Niille oma perhe on emotionaalisesti tärkein, ei joku valkoinen lompsa.
Youtube täynnä tarinoita näistä vanhoista ukoista, jotka lähtevät Thaimaaseen etsimään rakkautta. Rakastuvat johonkin puolta nuorempaan baarityttöön, rakentavat talon tytön kotiseudulle. Kun talo on valmis, tyttö antaa ukolle lähtöpassit. Näillä baaritytöillä on useita länsimaalaisia ukkoja ns, " poikaystävinä ", jotka lähettävät rahaa heille kuukausittain. Nämä tytöt ovat hioneet näiden vanhojen, rumien ukkojen hyväksikäytön taiteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia kanttura valaita potuttaa kun otamme kauniin aasiattaren vaimoksi
Ei minua potuta. Ei minulle toisten ihmisten asiat kuulu.
Olen vaan tyytyväinen siihen, että tuonkin tyypin joku otti, eikä sen tarvi olla yksin. Siis jos näen, että mies on vanha ja ruma.
Aika moni näistä miehistä on sellaisia, ettei suomalaisille kelpaa, joten hyvähän se vaan on että jollekin kelpaakin. Yhtään se ei ole minulta pois. Älkää luulotelko liikoja.
Lähtisin itekki, täällä on niin ankeaa.