Setämiehiä ryöpytettiin hesarin mielipidekirjoituksessa
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011251601.html
Setämies on halventava sanonta ja se esitettiin halventavassa tarkoituksessa, mutta oli näemmä asiallista käyttää sitä lyhyessä kirjoituksessa ainakin 8 kertaa.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi setämiehet on katoava perinne. Nykyään nuoret miehet osaa käyttäytyä, eikä niistä vanhempana tule tollasia sovinistisikoja.
Nuoret miehet ovat oikeisto-konservatiivisia, koska vasemmisto puhuu miehistä pelkästään negatiivista, syyttää heitä jatkuvasti raiskaajiksi yms kun taas oikeistolaiset kehottaa heitä keskittymään itsensä, kuntoilemaan yms positiivista.
Kumpaa nuoret mieluummin kuuntelevat?
Mikä ongelma tuossa on? Kaikki ovat tyytyväisiä, kun pojat keskittyvät itseensä eivätkä naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää syökö lounasta naispuolisen kollegan kanssa, niin vältytte tältä! Tämäkin oli nimetön #metoo-syytös, joten sen todenperäisyyttä ei voi tietää.
Ei ole kolmeenkymmeneenviiteen vuoteen ollut ongelmaa syödä lounasta naispuolisen kollegan kanssa, miksi muka nyt pitäisi olla? Ei ole ollut ongelma myöskään naispuolisille kollegoille.
Miksi sinä olet ongelma?
"Levitellyt """""valhetta"""""
Hohhoijaa näitä miehiä. Toivottavasti naiset sentään tajuavat, että yhdestäkään miehestä ei liiku tuollaisia huhuja turhan päiten.
Ja tuo ei koske vain työpaikkoja. Minulla jopa oma suku on kääntynyt vastaan kun olen laittanut rajat lapsen isän käytökselle. Suomessa vallitsee konsensus, että naisten kehoilla leikkiminen, heidän häpäisy, pahoinpitely ja muut rikokset vaan "kuuluvat elämään". Jos vedät tälle rajan, niin sinua aletaan mustamaalaamaan ja joudut sen ahdistelun lisäksi lokaamisen uhriksi itse, vaikket olisi tehnyt mitään väärää.
Tässä pitää ymmärtää, että paha ihminen ei yleensä opi pyynnöstä, näpäytyksestä, sakoista tai edes rankaisusta (edes vankilasta), vaan on paha ihan alusta loppuun asti. Tällaista henkilöä ei auta kuin vältellä. Jos sellainen paljastuu omasta suvusta tai työpaikalta, niin sitten käyttää nykyaikaisia oikeuksiaan vaihtaa työpaikkaa ja katkaista välit sukuun.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa näitä miehiä. Toivottavasti naiset sentään tajuavat, että yhdestäkään miehestä ei liiku tuollaisia huhuja turhan päiten.
Tämä on sellainen läksy, joka opitaan itse havaintoja tehden jo teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää syökö lounasta naispuolisen kollegan kanssa, niin vältytte tältä! Tämäkin oli nimetön #metoo-syytös, joten sen todenperäisyyttä ei voi tietää.
Ei ole kolmeenkymmeneenviiteen vuoteen ollut ongelmaa syödä lounasta naispuolisen kollegan kanssa, miksi muka nyt pitäisi olla? Ei ole ollut ongelma myöskään naispuolisille kollegoille.
Miksi sinä olet ongelma?
Mistä sinä nyt tuon ongelmasyytöksen tätä kirjoittajaa kohtaan tempaisit?
Taidatkin olla vain itse itsellesi se suurin ongelma ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet ongelma?
Koska olen nähnyt väärän syytöksen ajavan kollegan masennukseen. Siksi.
Haalaritäti tiedettiin tiukkapipoiseksi Hesarin tilaajaksi. Setämies teki pränkin, jonka muut ymmärsivät ja nauroivat.
Nosta kunnianloukkaussyyte, niin nähdään kuka nauraa viimeisenä!
Hamasin Sanomia ei kannata lukea, mutta kiitos Luojan nuo kakkakasat saatetaan vihdoin ja viimein edesvastuuseen iljettävästä käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Hesari on halpamainen media.
Koko Sanoma Oy on.
Ja onko hesarilla mitään uskottavuutta noiden tarinoiden julkaisijana kun katsoo miten nuo julkaisee nytkin ilman filtteriä kaiken roskan mitä noille "aatekaverit" syöttää juttuvinkkeinä?
Lisäksi setämiesjankutus + lopun ihmeellinen "en valittanut mutta jos olisin niin ei se olisi onnistunut kuitenkaan" olkiukko ei tee tarinasta ainakaan uskottavampaa vaan saa tuon kuulostamaan tarkoitushakuiselta propagandalta.
Jos omaa tytärtä alkaisi joku kakkakasa lähennellä niin pätkisin turpaan niin lujaa että tietää saaneensa vielä ensivuonnakin. Olisi siinä hyypiön naamataulu koetuksella kun ikänsä fyysistä työtä tehnyt >100kg tyä ukko koputtelee luuvitosella järkeä kaaliin. Vankilahan siinä kutsuisi juu, mutta saisipa paha kerrankin palkkansa ja oman lähipiirin edestä tekee mitä tahansa, eikö vain.
Tämä siis jos olisi lapsia, joita nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Katso metoota ja huomaa että homma loppui siihen kun syytetyistä miehistä levisi keksittyjä huhuja.
Te narsistinaiset yritätte edelleen vääntää tilannetta siihen että jo pelkkä syytös teiltä olisi samalla tuomio ilman mitään muita todisteita koska te haluatte takaisin leikkimään muiden ihmisten elämillä mielenne mukaan kuten luonnehäiriöönne kuuluu. Ja mediaanhan teikäläisiä hakeutuu koska siellä on just haluamaanne valtaa ilman mitään vastuuta siitä mitä päätätte tehdä muille.
Vierailija kirjoitti:
Jos omaa tytärtä alkaisi joku kakkakasa lähennellä niin pätkisin turpaan niin lujaa että tietää saaneensa vielä ensivuonnakin. Olisi siinä hyypiön naamataulu koetuksella kun ikänsä fyysistä työtä tehnyt >100kg tyä ukko koputtelee luuvitosella järkeä kaaliin. Vankilahan siinä kutsuisi juu, mutta saisipa paha kerrankin palkkansa ja oman lähipiirin edestä tekee mitä tahansa, eikö vain.
Tämä siis jos olisi lapsia, joita nyt ei ole.
Vaan tässä pointti ei ollut syyttää yksittäistä tyyppiä vaan täti syytti median välityksellä koko miessukupolvea koska "setämiehet".
Vierailija kirjoitti:
Niin väsyttävää yritystä, haalaritäti. Eilispäivän juttuja.
Sinullakin on haalarit - raksalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet ongelma?
Koska olen nähnyt väärän syytöksen ajavan kollegan masennukseen. Siksi.
Minä olen nähnyt useamman r aiskarinkin masentuvan siitä, että heidän tekonsa paljastuvat. Ja lisäksi valehtelevan syyllisyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Hesari on halpamainen media.
Eli jos Hesari julkaisee mielipidekirjoituksen, se on halpamainen lehti?
Arvasin, että sille on syy, että Hesari mainitaan jo otsikossa. Persujen horinoita taas.
Niin väsyttävää yritystä, haalaritäti. Eilispäivän juttuja.