Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä outo asia sinua ärsyttää turhaan?

Vierailija
11.08.2023 |

Ärsyttääkö teillä joskus jokin täysin turha pikkuasia? Itseäni ärsyttää kun joku leikkaa pitsaa saksilla, en älyä syytä, ihan järjetöntä

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen, että jos ei voi puhua ns. "normaalilla" äänellä, ja sitten se että ei kuunnella.

Ehkä kaikki ei ees huomaa sitä miten toimivat, mutta se vaa ärsyttää..

Vierailija
2/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei posti tule joka päivä vaikkei sieltä minulle mitään kivaa kirjettä olekaan tulossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheet. En ymmärrä, miksi.

Vierailija
4/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty häröilevä käytös. Tulen hermostuneeksi. Olen yliempaattinen. Adhd-ihmiset esimerkiksi

Vierailija
5/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihan oma itseni ja saamattomuuteni. Suunnittelen aina kaikkea kivaa ja sitten kun pitäisi toteuttaa, niin päätänkin skipata ja menen mieluummin kotiin. Eikä edes hirveästi harmita. Melkein se suunnittelu on se kivoin vaihe, mutta toteutus sitten jää. Jos olen jollekin toiselle luvannut jotain, niin sen tietenkin pidän, mutta itselleni teen joka kerta oharit.

Vierailija
6/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku käyttää sanaa pitsa. Näyttää todella typerältä.

Myös kirjoitusvirheet ällöttää, diapetes, dublo, stemppiä. Ja ehkä kaikkein eniten se, että pilkkua tai pistettä ennen jätetään väli ,siis näin . Tai,ettei jätetä väliä ollenkaan.Ja jatketaan uudella lauseella heti perään.

Vierailija
7/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun haamuvarvas ärsyttää joskus.

Vierailija
8/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää lähes kaikki. Tunnen kyllä itseni hyvin ja huonot puoleni ettei siitä ole kyse. Mutta on päiviä että ärsyttää aamusta iltaan kaikki asiat ja suurin osa ihmisistä.

Vierailija
9/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun laittaa virallista sähköpostia ja siihen ei tule mitään vastausta. Samoin ärsyttää se että kun vastaus tulee siihen on mennyt 1-2 viikkoa aikaa, siis jos tulee vastaus.

Sitten ärsyttää se kun yritän hoitaa omia asioitani, minun mieheeni otetaan yhteyttä näiden asioiden puitteissa. Aivan kuin olisin joku mieheni holhokki.

Vierailija
10/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kun laittaa virallista sähköpostia ja siihen ei tule mitään vastausta. Samoin ärsyttää se että kun vastaus tulee siihen on mennyt 1-2 viikkoa aikaa, siis jos tulee vastaus.

Sitten ärsyttää se kun yritän hoitaa omia asioitani, minun mieheeni otetaan yhteyttä näiden asioiden puitteissa. Aivan kuin olisin joku mieheni holhokki.

Joskus vaan täytyy jonottamaan, että asioiden hoitamiseen voi mennä aikaa. Vastaanottaja on voinut olla vaikka sairaana, viesti on mennyt roskapostiin, tai sitten muuten vaan on muitakin sinua edellä odottamassa vastaustaan.

Vierailija
11/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokaamiseni.

Niille ei enää mahda mitään, mutta silti kummittelevat mielessä, vaikka olisi tosi pitkä aika niistä mokista.

Vierailija
12/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ukkokerhot kahviloissa. Siis oikeasti, en usein liiku sellaisissa paikoissa että tällaiseen törmäisin, mutta kun törmään, alkaa ärsyttää aivan älyttömästi. He jotenkin edustavat sitä ikäluokkaa, joka teki ja tekee mitä haluaa, kommentoi miten lystää vaikka toisen ulkonäköä tai sairautta ja porukassa nauravat päälle.

Vierailija
13/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multitaskaaminen. Ärsyynnyn, jos ihminen pomppii keskustelussa aiheesta toiseen. Tai keskustelun aikana hoitaa samalla jotain muuta asiaa.

Vierailija
15/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se, jos ihminen kiukuttelee mulle asiasta, jolle en mitään voi. Esim. töissä asiakas voi kiukutella, miten tästä palvelusta tuskin on mitään hyötyä. Tekisi mieli vastata, että ei oo pakko käyttää, hoida vapaasti muulla tavalla.

Vierailija
16/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asfdasdf ja se

Vierailija
17/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tahallinen väärinymmärtäminen, mikä on tietyissä piireissä nykyään oikein muotia.

Vierailija
18/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää ihan oma itseni ja saamattomuuteni. Suunnittelen aina kaikkea kivaa ja sitten kun pitäisi toteuttaa, niin päätänkin skipata ja menen mieluummin kotiin. Eikä edes hirveästi harmita. Melkein se suunnittelu on se kivoin vaihe, mutta toteutus sitten jää. Jos olen jollekin toiselle luvannut jotain, niin sen tietenkin pidän, mutta itselleni teen joka kerta oharit.

Himssu, sanoititpa hyvin myös oman ärtymykseni. Just sama.

Vierailija
19/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OCD:n vuoksi inhoan sitä, jos jokin esine on eri kohdassa kuin sen kuuluisi olla. En saa rauhaa, ennen kuin olen saanut asian korjattua.

Vierailija
20/56 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuvaaminen mangassa ja animessa ärsyttää. Miehet saavat täysin väärän kuvan naisista. Videopelit voisi myös lisätä mangan ja animen lisäksi.

Jo oli KATKERA vuodatus! :D :D xD

Laihduta! :D Laihduta, laihduta! :DDD