Baari-ilta tuli taas maksamaan 0 euroa kun miehet maksoi kaikki juomani
olen kyllä kiitollinen mutta ihmettelen taas että miksi. Siitäkö että saa jutella kanssani. Olen kyllä aika viehättävä mutta ikää kuitenkin jo melkein 50. Toisaalta, miehillähän yleensä rahaa on. Siinä missä duunarinaisen nettopalkka on 1800, duunarimiehen yli 3000.
Kommentit (34)
Itse taisin nuorena tarjota eri naisille kahdet siiderit. Molemmat pummasi lisää ja molemmat lähti muualle kun ei herunut. Ihmettelin asiaa yhdellä sinkkupalstalla ja vastauksista päätin etten enää tarjoa kenellekään mitään. Oppirahat oli jotain 10-15 euron luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos inkkeli maksattaa juomansa miehillä, se on homo. Eikä siinä ole mitään pahaa.
Sinähän se kokemusasiantuntijana tiedät.
Tämä kuvastaa sitä vanhaa asennetta, että kun naisen juottaa tuiteriin niin se suostuu kaikkeen. Suurin osa baareissa olevista ei vieläkään tajua esim. tätä että seksiin pitää nykyisin olla suostumus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvastaa sitä vanhaa asennetta, että kun naisen juottaa tuiteriin niin se suostuu kaikkeen. Suurin osa baareissa olevista ei vieläkään tajua esim. tätä että seksiin pitää nykyisin olla suostumus.
Asennetta kuvastaa myös se että tuota sanotaan nykyään puheajan ostamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asennetta kuvastaa myös se että tuota sanotaan nykyään puheajan ostamiseksi.
Sanotaanko :😂osuva
Ei tuo nyt vielä mitään, mä olen muutaman kerran tullut kotiin (yksin), niin että olen lähtenyt baariin 10e:lla ja kun aamulla kotona niin useampi kymppi kukkarossa. Enkä myy mitään seksipalveluita, näin on vaan kummallisesti käynyt :)
N46v.
Vierailija kirjoitti:
Eikös olekin kivaa kun on vielä oikeita miehiäkin jotka ei itke kun tarjoaa daamille juomia.
Ja ovat jättäneet vielä yöpöydälle vähän ylimääräistä.
Kello vasta vähän vaille kahdeksan ja sulla on baari-ilta ohi? Taisi yhdelle miehelle olla kannattavaa sen parin siiderituopin tarjoaminen?
Vierailija kirjoitti: Itse taisin nuorena tarjota eri naisille kahdet siiderit. Molemmat pummasi lisää ja molemmat lähti muualle kun ei herunut. Ihmettelin asiaa yhdellä sinkkupalstalla ja vastauksista päätin etten enää tarjoa kenellekään mitään. Oppirahat oli jotain 10-15 euron luokkaa.
Hmm... no nyt pitäisi tietää miksi alkuun tarjosit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Itse taisin nuorena tarjota eri naisille kahdet siiderit. Molemmat pummasi lisää ja molemmat lähti muualle kun ei herunut. Ihmettelin asiaa yhdellä sinkkupalstalla ja vastauksista päätin etten enää tarjoa kenellekään mitään. Oppirahat oli jotain 10-15 euron luokkaa.Hmm... no nyt pitäisi tietää miksi alkuun tarjosit?
Luulin että niin kuuluu tehdä. Olin tuolloin todella nuori, hiukan päälle parikymppinen.
Ei mulle kukaan tarjoa. Isketään kyllä jatkuvasti, ja seurustella on saanu aina just sellaisten miesten kanssa mitkä kiinnostaa jne, eli ihan hyvin pyyhkii sillä rintamalla, mutta juomia tarjotaan aika harvoin. Pitääkö näitä pyytää tai jotenkin tehdä selväksi että suuta kuivaa? 😁
N31
Kyllä nuo lokit ihan kirkuu juotavaa. Eli jos se on mielessä, säästäminen, niin röyhkeästi vaan.
Rumuus tai epäsexyys. Tai et vaikuta siltä että kannattaa panostaa seksin toivossa