Baari-ilta tuli taas maksamaan 0 euroa kun miehet maksoi kaikki juomani
olen kyllä kiitollinen mutta ihmettelen taas että miksi. Siitäkö että saa jutella kanssani. Olen kyllä aika viehättävä mutta ikää kuitenkin jo melkein 50. Toisaalta, miehillähän yleensä rahaa on. Siinä missä duunarinaisen nettopalkka on 1800, duunarimiehen yli 3000.
Kommentit (34)
Maksaano ne myös gynekäynnit ja lääkkeet kun sait tauteja?
Jos inkkeli maksattaa juomansa miehillä, se on homo. Eikä siinä ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
H u o r a.
Incelit uuniin 🔥🔥🔥
Tuliko baari-ilta maksamaan? Ei kai vaan velkojaan
Eikös olekin kivaa kun on vielä oikeita miehiäkin jotka ei itke kun tarjoaa daamille juomia.
Oon aina ihmetellyt tätä, nimittäin en ole nuorena tai nyt yli kolmikymppisenä koskaan saanut juomia ilmaiseksi tarjoiltuna kuin yksittäisiä kappaleita ihan vaan silloin tällöin, ei puhettakaan että koko illan ois ikinä niillä kattanut. Ja olen ihan hyvännäköinen, hoikka, pitkät hiukset ja iloinen yleisilme, ja olen myös ystävällinen ihan vieraillekin. En kyllä ole kovin paljastavasti pukeutuva tai vahvasti meikattu (meikattu siis kuitenkin). Ja toisaalta, en etenkään nuorempana olisi edes uskaltanut ottaa juomia vastaan sen pelossa, että annan ymmärtää liikoja... Mutta kiinnostaa silti, miksi en ikinä ole saanut tätä kohtelua kohdallani, olenko simppelisti vain liian ruma? :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös olekin kivaa kun on vielä oikeita miehiäkin jotka ei itke kun tarjoaa daamille juomia.
Mahtavaa!
En käynyt. Sitä ihmettelenkin kun en anna mitään. Paitsi ystävällisyyteni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies ei tarjoa naiselle kuin munaa. Ostakoot emakko ite juomansa.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt tätä, nimittäin en ole nuorena tai nyt yli kolmikymppisenä koskaan saanut juomia ilmaiseksi tarjoiltuna kuin yksittäisiä kappaleita ihan vaan silloin tällöin, ei puhettakaan että koko illan ois ikinä niillä kattanut. Ja olen ihan hyvännäköinen, hoikka, pitkät hiukset ja iloinen yleisilme, ja olen myös ystävällinen ihan vieraillekin. En kyllä ole kovin paljastavasti pukeutuva tai vahvasti meikattu (meikattu siis kuitenkin). Ja toisaalta, en etenkään nuorempana olisi edes uskaltanut ottaa juomia vastaan sen pelossa, että annan ymmärtää liikoja... Mutta kiinnostaa silti, miksi en ikinä ole saanut tätä kohtelua kohdallani, olenko simppelisti vain liian ruma? :D
Sä et ole seksikäs. Ei se riitä, että on "ihan nätti", vaan pitää pistää miehillä sukat pyörimään jaloissa.
Olen minäkin joskus miehenä käynyt aika lailla ilmaiseksi baarissa, kun naiset ovat tarjoilleet juomiaan minulle, joskus jopa ostaneet suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole seksikäs. Ei se riitä, että on "ihan nätti", vaan pitää pistää miehillä sukat pyörimään jaloissa.
No tuo kyllä taitaa osua! Luulenpa, että ratkaisit tämän mietintäni :)
(Ja osansa saattaa olla silläkin, etten näköjään ole kovin fiksu etenkään sosiaalisella tasolla, kun en ihan oikeasti tätä ollut tajunnut, jestas :D)
En ole lokki. En ole ikinä ottanut vastaan tarjottuja juomia. Aina olen maksanut juomani ja taksini itse,
Tosimies on kuin Rolls Royce, kaikki herkut kuuluu pakettiin ja ilman niitä Rolls Royce ei olisi oma itsensä.
Moottorissa on voimaa, matkan teko pehmeää ja hifit on viimeisen päälle.
Herääkin kysymys, miksi jotkut naiset kuluttavat aikaansa deittaillen Ladoja?
Kaikilla ei ole varaa rolls royceen...? Mutta tosiaan, joskus parempi kävellä tai käyttää julkisia, kuin hommata jopa turvatonta autoa ;)
Minäpä oon ruma ja maksan itse juomani
?