Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt unta jossa putoat äkillisesti, ja sitten irl säpsähdät ja havahdut hereille?

Vierailija
24.05.2025 |

Olen nimittäin luullut että kaikki tällaisia unia näkee. Juuri kun olet nukahtanut, näet unen ja koko kroppa hätkähtää, ja heräät.

Mies sanoi ettei ymmärrä mistä puhun. Unessa putoaisi? Säpsähtäisi? Ei ole kuulemma koskaan tällaista kokenut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on joku todellinen taulapää. Ei jatkoon, laita luiskaan.

Vierailija
2/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, monestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se 🐷!

Vierailija
4/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä sellaistakaan että yrittäisin soittaa 112 enkä saa puhelinta toimimaan. Sekin on kuulemma yleinen uni?

Vierailija
5/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti. On ärsyttävää.

T. nainen

Vierailija
6/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy noin melko usein. Ja näen 112-unia 😂 ja niitä että yritän juosta karkuun, mutta en pysty. Mutta mä en ole koskaan nähnyt sellaista unta että olisin alastomana ihmisjoukossa. 

Mun mies näkee action-unia. Pankkiryöstäjiä, leijona puree jalkaa, murhaaja hyökkää tms.

Vierailija
7/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt 112 unia, mutta olen tupakoinut unissani. En ole koskaan normielämässä tupakoinut, enkä aiokkaan, mutta ekassa unessa otin punaisen Marlboro askin, otin henkoset ja mietin että kylläpä rentouttaa, toinen ajatus oli, että mitä hittoa minä teen? Ja uni loppui siihen.

Vierailija
8/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen niin paljon erilaisia unia että joskus ihan ärsyttää. Liikaa äksöniä päässä kaiket yöt. Ihan kuin leffoja katsoisi kaiket yöt. Välillä aina herään ja ei voi kuin ihmetellä et mistä nuo unet kumpuaa. 

Vierailija
9/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei muista mitään unia. Minä muistan liiankin hyvin. Eka uni minkä muistan tarkasti on kamala painajainen kun oli 3v ja nyt olen 56v että hyvin menee.

Vierailija
10/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikissa unissani nuorempi ja hoikka. Uniminä ei ole vanhentunut.

Vierailija
11/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Lapsena tai nuorempana jokusen kerran. 

Vierailija
12/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ilmiö. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-ihminen-joskus-nytkahtaa-here… Tuossa vähän selitystä. Olen arvellut, että se putoamisuni on hyvin lyhyt, aivot jotenkin luovat sen samaan aikaan säpsähdyksen kanssa.

Vierailija
13/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena näin, nykyään uneni ovat kuin tv ohjelmia, vasta näin unen jossa heräsin maalaistalomme (on kesänvietto käytössä)puulaatikon päällä, ihmettelin milloin serkku oli sinne tullut, menin keittiöön, oli muutama muukin serkku, etsin kaapista mukia, ei ollut kuin kahvikuppeja, sitten etsin jotain kulhoa että olisin laittanut saaviin jossa oli viileää vettä lisätäkseni kuumempaa vettä sekaan jotta voisin kylpeä siinä. Menin saaviin, siihen heräsin.

Vierailija
15/15 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just säpsähdin hereille kun näin unta että kompastuin ratakiskoon ja kaaduin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan