Onko mitään juntimpaa kuin sauna, sininen lenkki ja alkoholijuoma?
Kommentit (39)
Olen sivistyneestä ja akateemisesta suvusta, itsekin siis sama tausta. Oon ns hyvissä töissä ja varallisuuttakin on. Pukeutuminen klassisen siistiä arkenakin jne jne
Ja se pointti: grillimakkara, rantasauna, olut, hyvä kaveriporukka. En äkkiseltään keksi mukavampaa tapaa viettää iltaa. Aina hemmetin hauskaa ja mukavaa. Aika ##tun sama jos joku pitää junttina. Ei kiinnosta pätkääkään. Mielipiteitä maailmaan mahtuu.
Kivaa oli maalla myös kun viimeiseksi saunassa käynyt toi kuumat kiuas makkarat. Muuta ei tarvitse kuin sinappia ja juotavaa. Tietenkin kesäilta.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa oli maalla myös kun viimeiseksi saunassa käynyt toi kuumat kiuas makkarat. Muuta ei tarvitse kuin sinappia ja juotavaa. Tietenkin kesäilta.
Ihanaa<3
Mutta onko mitään mukavampaa? Saa ap silti istua kravatissa selkä suorana nauttimassa kaviaaria ja samppakaljaa perheen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Hakeako lisää olutta huoneistosta kun on taloyhtiön saunassa? Pitäisi jättää ovi lukitsematta tavarat tänne ja laittaa hikisenä vaatteet päälle. 🙄🍺
Itse viuhahhahtaisin pyyhkeessä kipikapi. Ei siellä kuitenkaan kettään liiku näin la iltasella.
Kippis, kulaus ja munaus.
Hyvä muistisääntö
Vierailija kirjoitti:
Ööh, ei siihen sinappia laiteta?
Makkaraan laitetaan aina ketsuppia ja valkosipulimajoneesia?
Juuri tulin saunasta ja laitoin makkaranpätkän mikroon. Ei muuta kuin sinappi ja vichy jääkaapista, se on siinä.
t. Juntti
On. Elokapina, Mannerheimintie, Wolt-pizza ja kaunis ilma. Miksi nämä elokapinalliset ei istu Mannerheimintiellä -30 asteen pakkasella?
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee👍👴🏻🍺
Ilmoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Puppis👴🏻🐢👍🏻
Ilmoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhelihamies 🥸🥩
Ilmoitettu!
Verrattuna mihin? Suomi on kaikkia naapureitaan sivistyneempi ja omaperäisempi, samoin suurinta osaa muita maailman maita. Ehkä Japanissa, Etelä-Koreassa, Tanskassa, Hollannissa, Saksassa ja Sveitsissä on vielä vähemmän juntimpaa. Ja Sveitsissä ne vetää junttiruokaa, fondueta, ja Saksassa makkaraa ja olutta ja hapankaalia, nam.