Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalo vai rivari?

Vierailija
24.05.2025 |

Kummassa itse viihdyt paremmin. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esteettisesti valitsen rivitalon mieluummin. Pidän korkeita harmaita palikoita varsin rumina. Jos ikinä kerrostaloon muuttaisin niin sitten joku todella matala, esm 3-4 kerroksinen. Pahin painajainen olisi ehkä joku merihaka. 

Jännä juttu muuten, että jos itse asuu "harmaassa palikassa", et joudu sitä katselemaan.

Vierailija
42/47 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esteettisesti valitsen rivitalon mieluummin. Pidän korkeita harmaita palikoita varsin rumina. Jos ikinä kerrostaloon muuttaisin niin sitten joku todella matala, esm 3-4 kerroksinen. Pahin painajainen olisi ehkä joku merihaka. 

Jännä juttu muuten, että jos itse asuu "harmaassa palikassa", et joudu sitä katselemaan.

No silloinhan sitä nimenomaan joutuu katselemaan usein myös ikkunasta sillä kerrostalot usein toisten kerrostalojen viereen jatkeeksi. Rivitaloja sen sijaan löytyy alueiltakin jotka ovat selvästi enemmän luonnon ympäröimänä. Olen muuttanut elämäni aikana lukuisia kertoja, kertaakaan ei rivitaloasuntoni lähellä ole ollut yhtäkään kerrostaloa varmaan500m? säteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITUT TALOSTA ,LAPISSA ASUN,  EI OLE jankaaja oven takana itkemässä niinkuin kehäkäkolmosen pelleporukalla,muutin aikoinaan pois moisesta sirkuksesta.

Vierailija
44/47 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalo ehdottomasti! Saa olla omassa rauhassa parvekkeellaan, rajat on selvät ja yleensä suojaisat. Rivarissa ollaan tosi lähekkäin. Raja-aitana saattaa olla lahonnut ja harva köynösritilä, jonka läpi näkee ja kuulee kaiken. Lisäksi vielä trampoliiniongelma josta melu- ja näköhaittaa.

Minun lähistöllä on useampi trampoliini kerrostalojen pihoilla. 

Vierailija
45/47 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te ihmiset pelkäätte ja miksi, kun ette uskalla asua maan tasalla???? 

No kyllä mun tuttavalla joka omakotitalossa asuu, pitää olla melkoiset turvajärjestelmät. Kotona omakotitalossa on joka puolella kamerat ja niistä voi kotoa poissaollessa seurata puhelimesta mitä tapahtuu. Kaksi kertaa jo murtauduttu, toisella kertaa saivat turvajärjestelmää seuraamalla hälytettyä poliisit paikalle, ennen kuin varkaat ehtivät lähteä.

Lisäksi voihan joku känniläinenkin tulla kylään suoraan ikkunasta.

Monissa moderneissa rivi- tai omakotitaloissa on myös lattiasta asti isot ikkunat, joten helpostihan ohikulkeva näkee sisälle.

No onneksi on olemassa myös ei-moderneja taloja, joissa ei tarvitse pelätä ja olla varoitus järjestelmiä 😄

Vierailija
46/47 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo ja mielellään vanha sellainen ( ennen II maailmansotaa valmistunut).

Vierailija
47/47 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rivarissa ja vanhana seniilinä muutan kerrostaloon 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi