Vielä yksi pointti tähän vessaroskis-juttuun...
Moni halusi roskiksen vessaan, koska haluaa pitää vessa-asiat yksityisinä ja tuntee jotenkin häpeällisenä siteen kuskailun. No niin, miten sitten kuskaatte sen puhtaan siteen vessaan? Kyllähän senkin kaikki huomaa, jos kaivelette taskuja tai laukkua ennen vessaan menoa. Vai onko teillä siteet valmiiksi taskussa vai otatteko koko laukun mukaan vessaan? Silloinkin kaikki tietävät, mistä kyse.
Kommentit (6)
MINUN tapani toimia ja järjestää kotini on ainoa oikea. Ja kun menen kylään, niin eihän se ole oikein, että MINÄ joutuisin jotenkin sopeutumaan kodin asukkaiden tapoihin.
Ettehän te nyt SELLAISEEN halua minua, lutuista ja symppistä ihmistä pakottaa...?
Sitähän minäkin.
Miten sitä siis voi hoitaa täysin huomaamattomasti? ap
Vierailija:
MINUN tapani toimia ja järjestää kotini on ainoa oikea. Ja kun menen kylään, niin eihän se ole oikein, että MINÄ joutuisin jotenkin sopeutumaan kodin asukkaiden tapoihin.Ettehän te nyt SELLAISEEN halua minua, lutuista ja symppistä ihmistä pakottaa...?
Sitähän minäkin.
Voi esim. käydä eteisessä laukulla ja laittaa peilin edessä huulikiiltoa ja samalla nappasta siteen ja sujauttaa housun kaulukseen ja sitten vessaan.
Eikä tästä tarvitse suurta numeroa tehdä, jos joku huomaa niin sitten sou vat!
Muutenkin se, mikä on heidän, on myös minun (ja minun on tietysti vain minun)
-4-
Ei kuukautisissa ole mitään hävettävää. Mutta minä en halua roudata käytettyjä siteitä ympäri taloa sen enempää kuin käytettyä vessapaperiakaan. Ja sitten se varsinainen ydinongelma: vaikka minä en olisi estoinen, vieraani saattaa olla. On aika epäkunnioittavaa häntä kohtaan tehdä kodistaan sellainen, ettei siellä voi _halutessaan_ hoitaa näitä asioita huomaamattomasti.