Laitetaan kangaskassit nolousjärjestykseen! Marimekko-kassi, Helsingin yliopisto -kassi vai sateenkaarikassi?
Kommentit (75)
Kylläpä aloittaja miettii tarkkaan muiden kauppakasseja. Itse en kiinnitä mitään huomiota. Oletan, että niitä kertyy ihmisille esim. ilmaislahjoina ja kaupanpäällisinä yms. eikä ne ole yleensä mitään tyylillisesti harkittuja valintoja.
Mun omat kangaskassit on varmaan vähän noloja jo, kun niistä on pesujen myötä jo kuviot kuluneet pois ja ne on aina ihan ryppysiä. Yksi parempi (ehjä, siisti, nypytön ja rypytön) kangaskassi mulla on, käytän sitä kaupungissa paremmissa kaupoissa käydessäni. Marketissa on sitten ne kulahtaneemmat kangaskassit. Kaikkein reikäisimmät ja kulahtaneimmat olen alentanut pullopusseiksi. Kätevä pestä koneessa siivousrättien kanssa.
Sateenkaarikassi noloin. Ketään ei kiinnosta, mikä sua kiinnostaa.
Yliopiston kangaskassi on varmaan seksikkäin "asuste", joka naisella voi olla.
Mun työpaikan logolla oleva kassi, joku voi vielä luulla, että oon siellä töissä.
Sain kerran tuttavalta kangaskassin lahjaksi. Oli ihan nätti, mutta oli joku logo, josta en tiennyt kenen se oli. Minulla on monta erilaista kangakassia joita käytän ja tätä en koskaan jostain syystä käyttänyt. Laitoin myyntiin fb-kirppikselle ja tulikin heti muutama kysely. Eräs sitten tuli kassin kotoani ostamaan. Hän kertoi iloisena, että näitä ei saa kuin määrätyissä tilaisuuksissa. Kysyin mikä tuo logo on. Se oli erään uskonnollisen lahkon tunnus. Ei siinä mitään, mutta olin tyytyväinen etten kassia itse käyttänyt.
Kangaskassit ovat ihan ok, mutta jos on joku ideologia, johon en samaistu, en silloin käytä ko. kassia.
Sinä olet nolo. Miten joku jaksaa kyttäillä muiden kasseja?
Kannattais tehdä tutkimusmatka itseensä, kun ajatusten taso on tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Kangaskasseissa ei ole mitään noloa, oli merkki mikä tahansa. Muovikassit on noloja.
On, todellakin on! MARIMEKKO on niin nolo, en kehtaisi kulkea sen kanssa. Mutta joo, on muovikassikin tosi nolo!
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kassit ovat nolointa ikinä.
-mistä sä mun kassit tiedät...
Minulla on noin 15 vuotta vanha Tescon kangaskassi. Ei ole ollenkaan nolo vaan erittäin kestävä.
Ap kertoisitko hieman itsestäsi ja käyttämästäsi kassista? Mistä tämä kassikriisi kumpuaa? Joku kassi jäänyt saamatta vai oletko vannoutunut reppuihminen? 😌
Vierailija kirjoitti:
Noloin on tietysti aapeen kassi!
Vartija käskee ap:tä tyhjentämään kassinsa.
Ap olet itte nolo ja todellinen torvelo!
Vierailija kirjoitti:
Käytän mielelläni kangaskasseja. Jos jonkun mielestä on noloa, niin voi voi. Hajotkoon siihen sitten.
Käytän mielelläni muovikasseja. Jos jonkun mielestä on noloa, niin voi voi. Hajotkoon siihen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähiten nolo on yo-kassi.
T. Eri oppilaitoksesta
Tätä ei kysytty.
Kysyttiinhän. Tuo on osa järjestystä.
90-luvulla Suomessa oli Sateenkaarimarkettejakin.