Yrittäjien usko Petteriin romahti: 67% yrittäjistä ei näe mitään toivoa paremmasta!
Yrittäjien usko yritysten taloudellisen tilanteen parantumiseen on hieman laskenut, kertoo Suomen Yrittäjät.
33 prosenttia kyselytutkimukseen vastanneista yrittäjistä uskoo, että tilanne paranee seuraavan vuoden aikana. Maaliskuussa osuus oli 36 prosenttia.
Merkillistä. Vaikka EK kirjoitti fantsun hallitusohjelman ja SY vielä hallituksen puoliväliriihen kasvutoimet, ei usko riitä. Mutta kun Trump, Ukraina, VALTION VELKA ja Sanna.
Kommentit (32)
Aika erikoista, että yrittäjien enemmistö on Petteriin pettyneitä. Lieneekö nämä kenties niitä pienyrittäjiä, koska kokoomus on eduksi ainoastaan suuryrityksille?
Oikeistohallitus on saanut aikaan sen että en osta vaikka rahaa onkin. Tosin tää toukokuu on poikkeus kun pihaa laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, että yrittäjien enemmistö on Petteriin pettyneitä. Lieneekö nämä kenties niitä pienyrittäjiä, koska kokoomus on eduksi ainoastaan suuryrityksille?
Vielä erikoisempaa on, että kysely on tehty puoliväliriihen ja yritysveron alennusilmoituksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ja aina ihmettelen yrittäjien epäluottamusta Marinin hallitukseen. Se on jotenkin niin käsittämätöntä. Itse en ole koskaan elämäni aikana nähnyt yhtään yrittäjämyönteisempää hallitusta.
Lyhyt se on hallituksen ja yrittäjien muisti. Orpo oppositiossa ollessaan vaati jatkuvasti Marinin hallitukselta yrityksille tukia koronasuluista selviämiseen. No yritykset sai tukia ja selvisivät. Nyt Orpo ja Purra saksivat firmat konkursseihin koska Sanna ja velka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkillä on taas lukutaito vähän hukassa, vain joka viides uskoo tilanteen huonontuvan.
Näkymät seuraavan vuoden ajalle ovat hieman heikentyneet. 33 prosenttia vastaajista uskoo, että tilanne paranee seuraavan vuoden aikana. Maaliskuussa vastaava osuus oli 36 prosenttia. 19 prosenttia arvioi tilanteensa heikentyvän. Eniten synkkeneviä näkymiä on rakentamisen alalla.
- Trumpin aloittama kauppasota ja Ukrainan sota varjostavat pk-yritysten näkymiä. Olisi tärkeää saada kauppasopimuksia, jotka rauhoittavat tilannetta, Pentikäinen sanoo.
Todellinen syy on se, että orpopurra vei luottamuksen ja perusturvan. Kukaan ei rakenna eikä osta mitään.
Taloudellisia riskejä ei kannata ottaa, koska tukiverkot on purettu.
Vierailija kirjoitti:
Talous piristyisi heti, jos te hyödyttömät pílluelukat menisitte töihin tuon loputtoman vinkumisen sijaan.
Joku taitaa olla neitsyt😂😂😂 Ja enkä nyt tarkoita horoskooppia🤣🤣🤣
Kamelin selkä.katkesi Sannan aamupaloihin. Tuskin pääsemme siitä ylös enää.
Olen alkanut säpsähtelemään, , mistä johtuu?
Vierailija
24.05.2025 | 12:34
Pienessä liikkeessäni käy joka päivä kaikista haavoittuvimpia nuoria vanhempineen. Saan palvella nuorta , pukea nätiksi ja kehua. Monesti vaatteet pilalla, koska kainalot hikoilee erityistä suojelua tarvitsevilla ihmisillä..ilmeisesti usein? Vanhemmilla ei ole aikomustakaan ostaa. Odottavat että on otettu kuvat, sotkettu paikat ja poistutaan.
Minä yrittäjä olen alkanut säpsähelemään. Lihaksia vetää muutenkin ja olen laihtunut useita kiloja
Onko tuo yliherkkä säpsähtäminen joku sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on paras hallitus!
Häkämieskö se siellä huutelee?
Orpopurra sanoo, että toivotaan toivotaan. Ha menkää töihin loiset.