Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosin ja nyt oon 100% ajasta yksin kotona

Vierailija
30.10.2024 |

Oltiin paljon yhdessä miehen kanssa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Vierailija
2/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis työtön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No ei ihme sitten, että erositte. Ei ole hyvä suhteelle nyhjätä koko ajan yhdessä vaan pitää olla myös omia harrastuksia, ystäviä ja oma elämä. 

Vierailija
4/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä vaikkapa jokin sosiaalinen harrastus tai useampikin jossa tapaa ihmisiä. Missään tapauksessa ei kannata jäädä yksin neljän seinän sisälle. 

Vierailija
5/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis työtön?

Joo oon, viimeksi oon ollut työssä 2018 vuonna

Ap

Vierailija
6/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä vaikkapa jokin sosiaalinen harrastus tai useampikin jossa tapaa ihmisiä. Missään tapauksessa ei kannata jäädä yksin neljän seinän sisälle. 

En mä oikein keksi mitään harrastusta mikä kiinnostaisi

Ap

Vierailija
7/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa, se on kiva ja helppohoitoinen seuralainen. Tai vaihtoehtoisesti nyt voit keskittyä täysin omiin harrastuksiisi ilman että kukaan puuttuu siihen käyttää aikansa ja rahansa. Sinkku asuntonikin on helppo pitää siistinä ja jääkaapista löytyy juuri semmoista ruokaa mitä sinne on itse ostanut.

Vierailija
8/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä oikein keksi mitään harrastusta mikä kiinnostaisi

Ap

Ruuanlaitto?  Elokuvat? Lenkkeily? Lukeminen?

Vierailija
9/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minkälaista apua saanut noihin vakaviin mt-ongelmiisi? 

Vierailija
10/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis työtön?

Ap

Jos olisin mies, en minäkään kyllä katselisi ja elättäisi viittä vuotta vain kotona sohvalla lojuvaa ja homehtuvaa ämmää.

Vierailija
11/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin 2015. Lapset ovat kasvaneet murkkuiän ohi ja muuttaneet pois, yksin olen 24h. Ex-puoliso käy kerran kuussa katsomassa miten menee, ei yhteenpaluu-ajatuksia kummallakaan, käy kuitenkin "katsomassa koiraa", joka on ainoa elävä olento lisäkseni.

Elokuun lopulla oli synttärit, kukaan ei muistanut, lapset lähtivät opiskelupaikkakunnilleen, ex kävi viikko synttäreiden jälkeen, toi muikkuja ja sanoi "hyvää syntymäpäivää". En tiedä, en oikeastaan edes välitä muiden seurasta. Vauva-palsta ja telkkari riittävät minulle päivittäisiin rutiineihin. No, käyn tuossa 100 metrin päässä Salessa ruokaa hakemassa. En tupakoi, en käytä alkoholia, ei diagnosoituja sairauksia.

En halua lähteä kodistani mihinkään. Rahat tulevat perinnöstä, vanhempani ja isovanhempani jättivät aikoinaan minulle n puolen miljoonan euron perinnön, joka tuottoineen on kasvanut jo lähes miljoonaan. Nyt myin maanantaina netin kautta yhden tyhjän sijotusasunnon, sen rahat menevät myös salkunhoitajalle sijoitettavaksi.

Eli tässäpä elelen, ennätys on 4 päivää, etten puhunut kenellekään sanaakaan, kun koira oli ex:llä metsästysretkellä mukana. Ei soinut edes puhelin, olin vain aivan hiljaa. Mitä sitä seinille turhaan puhumaan. Tämä elämä on tämmöistä tällä hetkellä.

Vierailija
12/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei halua nähdä mua tai tulla kylään. 

Ap

Vierailija
13/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kissaa en voi ottaa hankalaan asuntooni. Tykkään kyllä kissoista. Eikä mulla olis siihen rahaakaan

Ap

Vierailija
14/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No ei ihme sitten, että erositte. Ei ole hyvä suhteelle nyhjätä koko ajan yhdessä vaan pitää olla myös omia harrastuksia, ystäviä ja oma elämä. 

Jos ei oo ystäviä? Oma elämä on osa aika työ, kuntosali ja koti. 

Vierailija
15/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin,nappaa ukko mukaasi nussimaan..on seuraa ja tekemistä..

Vierailija
16/16 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis työtön?

Ap

Kannattaa mennä töihin sitten.