Erosin ja nyt oon 100% ajasta yksin kotona
Kommentit (16)
Jaa. No ei ihme sitten, että erositte. Ei ole hyvä suhteelle nyhjätä koko ajan yhdessä vaan pitää olla myös omia harrastuksia, ystäviä ja oma elämä.
Kannattaa etsiä vaikkapa jokin sosiaalinen harrastus tai useampikin jossa tapaa ihmisiä. Missään tapauksessa ei kannata jäädä yksin neljän seinän sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis työtön?
Joo oon, viimeksi oon ollut työssä 2018 vuonna
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä vaikkapa jokin sosiaalinen harrastus tai useampikin jossa tapaa ihmisiä. Missään tapauksessa ei kannata jäädä yksin neljän seinän sisälle.
En mä oikein keksi mitään harrastusta mikä kiinnostaisi
Ap
Hanki kissa, se on kiva ja helppohoitoinen seuralainen. Tai vaihtoehtoisesti nyt voit keskittyä täysin omiin harrastuksiisi ilman että kukaan puuttuu siihen käyttää aikansa ja rahansa. Sinkku asuntonikin on helppo pitää siistinä ja jääkaapista löytyy juuri semmoista ruokaa mitä sinne on itse ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä oikein keksi mitään harrastusta mikä kiinnostaisi
Ap
Ruuanlaitto? Elokuvat? Lenkkeily? Lukeminen?
Oletko minkälaista apua saanut noihin vakaviin mt-ongelmiisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis työtön?
Ap
Jos olisin mies, en minäkään kyllä katselisi ja elättäisi viittä vuotta vain kotona sohvalla lojuvaa ja homehtuvaa ämmää.
Minä erosin 2015. Lapset ovat kasvaneet murkkuiän ohi ja muuttaneet pois, yksin olen 24h. Ex-puoliso käy kerran kuussa katsomassa miten menee, ei yhteenpaluu-ajatuksia kummallakaan, käy kuitenkin "katsomassa koiraa", joka on ainoa elävä olento lisäkseni.
Elokuun lopulla oli synttärit, kukaan ei muistanut, lapset lähtivät opiskelupaikkakunnilleen, ex kävi viikko synttäreiden jälkeen, toi muikkuja ja sanoi "hyvää syntymäpäivää". En tiedä, en oikeastaan edes välitä muiden seurasta. Vauva-palsta ja telkkari riittävät minulle päivittäisiin rutiineihin. No, käyn tuossa 100 metrin päässä Salessa ruokaa hakemassa. En tupakoi, en käytä alkoholia, ei diagnosoituja sairauksia.
En halua lähteä kodistani mihinkään. Rahat tulevat perinnöstä, vanhempani ja isovanhempani jättivät aikoinaan minulle n puolen miljoonan euron perinnön, joka tuottoineen on kasvanut jo lähes miljoonaan. Nyt myin maanantaina netin kautta yhden tyhjän sijotusasunnon, sen rahat menevät myös salkunhoitajalle sijoitettavaksi.
Eli tässäpä elelen, ennätys on 4 päivää, etten puhunut kenellekään sanaakaan, kun koira oli ex:llä metsästysretkellä mukana. Ei soinut edes puhelin, olin vain aivan hiljaa. Mitä sitä seinille turhaan puhumaan. Tämä elämä on tämmöistä tällä hetkellä.
Lapset ei halua nähdä mua tai tulla kylään.
Ap
Niin ja kissaa en voi ottaa hankalaan asuntooni. Tykkään kyllä kissoista. Eikä mulla olis siihen rahaakaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No ei ihme sitten, että erositte. Ei ole hyvä suhteelle nyhjätä koko ajan yhdessä vaan pitää olla myös omia harrastuksia, ystäviä ja oma elämä.
Jos ei oo ystäviä? Oma elämä on osa aika työ, kuntosali ja koti.
Mene baariin,nappaa ukko mukaasi nussimaan..on seuraa ja tekemistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis työtön?
Ap
Kannattaa mennä töihin sitten.
Niin?