Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni, valehtelin enkä kadu

Vierailija
24.05.2025 |

Petin reilu vuosi sitten mun miestä kahdesti toisen miehen kanssa. Oltiin hetki erossa miehen riehumisen takia, jonka aikana tuo petos tapahtui. Palattiin takaisin yhteen ja ollaan työstetty suhdetta. Mies on koko tän ajan epäillyt mua, ja oon aina kieltäny mitään tapahtuneen koska näin sovittiin sen toisen miehen kanssa JA mun omalla on vakava päihde- ja mielenterveysongelma. Oli aiheellista pelätä että mies vahingoittaisi itseään, tai mua.

No nyt asia on tullut esille. Tuo toinen mies kertoi mun miehelle, koska kyllästyi jatkuvasti toistuviin kysymyksiin mun mieheltä (ei oltu sen kans tekemisissä muuten mutta soitteli humalassa tuolle miehelle). Nyt mun mies on tietenkin vihainen, ja lähdin omaan kotiini jonne soittelee perään ja uhoaa ettei koskaan aio antaa anteeksi.

En aio anella anteeksi. En tiedä edes aionko pyytää anteeksi. En tiedä haluanko miestäni edes takaisin. Suhde ollut viimeisen viikon jatkuvaa pelkoa väkivallasta jne. En katunut pettämistä tekohetkellä, sittemmin olen katunut kyllä sitä sen vuoksi millaista stressiä ja ahdistusta se on aiheuttanut myös minulle salata se.

Olen helpottunut että asia on nyt julki ja ei tarvi salailla. Eikä kantaa vastuuta miehen mahdollisesta reaktiosta jos saa tietää. 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä pitää, kunnon munatotia plakkariin?

Vierailija
62/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ollut pettämistä, jos olitte silloin erossa, kun olit toisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ollut pettämistä, jos olitte silloin erossa, kun olit toisen miehen kanssa.

Jotenki mielsin sen semmoseks kun mies (ex) kokoaja puhuu vaa siitä et petin, oon pettäjä jne. Siis vuoden jauhanu sitä vaikka vasta nyt sai tietää varmuudella et oon ollu sängyssä toisen kanssa.. Mut joku sanoki täs et eihä se tosiaa kuulu sille, kun itse vielä sano et se on ihan 100% ohi, ja sit palattiin yhteen myöhemmin. En halunnu kertoa et oli siinä välissä se p ano, ku just pelkäsin et sen mt järkkyy totaalisesti.. Ois vaa pitäny ni oisin säästäny vuoden elämästäni johonki muuhun. 

Ap

Vierailija
64/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-meno tai rölli

Vierailija
65/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt-meno tai rölli

Alkaa olla jo nii kulunutta läppää. Miks vaivautuu ees lukemaa mitää jos kaikki on vaa Porvoo, wt tai trolololol. 

Vierailija
66/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies AK?

Vierailija
67/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies AK?

En tiedä mitä tuolla lyhenteellä haetaan.

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi