Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassat ja hyvän päivän toivotukset.

Vierailija
24.05.2025 |

Minusta on aika erikoista jos kaupan kassalla on tapana toivottaa hyvää päivän jatkoa.

Niin hän valikoi ihmiset kuka ne toivotukset saa, puhutaan nyt aikuisista asiakkaista.

Itse olen varmaan jotenkin erikoinen tai vastenmielinen asiakas kun keskimäärän 3 kymmenestä sanoo minulle mitään.

Edelläni oleva saa toivotukset ja myös minun jälkeen tuleva, mutta minä en. Minusta tuo anaa kyllä ihmisestä tietyn kuvan, en voi sitä kovin fiksuna pitää, että ihmiset jaetaan tuolla tavoin. Tuskin kaupan johto on sanonut että niin toimitaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle huudetaan heippa jo ovella kun tulen sisään kauppaan.

Vierailija
2/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en niin välitä ylimääräisestä, olen mieluummin ajatuksissani. Viimeksi toivotti viikonloppuja, mutta olin aiempana päivänä puhunut sen myyjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko itse mitään, tervehditkö, kiitätkö? 

Vierailija
4/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat varmaan itsestäsi torjuvan ja kiukkuisen vaikutelman ja siksi sinua ei haluta ärsyttää enempää ylimääräisillä toivotuksilla.

Vierailija
5/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa saa kohtuuttoman painoarvon kun on ap:n ainut ihmiskontakti.

Nolo olet, hanki harrastus ja ystäviä. 

Vierailija
6/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; hanki itsetunto. Koko universumi ei pyöri sinun ympärilläsi eikä edes lähikauppa.

Kassat ei ole psykoterapeutteja eikä sosiaalityöntekijöitä.

Vierailija
7/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tapahtuu minullekin usein, että edellä menevälle ja jälkeeni tulevalle toivotellaan hyvää päivän jatkoa, mutta minulle ei.

Joskus harmitti, mutta sitten tajusin, että sehän kertoo vain kassan pinnallisuudesta, jos päättelee ulkonäön perusteella, ettei halua olla minulle ystävällinen, vaikka itse olisin hänelle ystävällinen. 

Eli paljastaa omat heikkoutensa. Ei ole minun ongelmani.

Vierailija
8/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tapahtuu minullekin usein, että edellä menevälle ja jälkeeni tulevalle toivotellaan hyvää päivän jatkoa, mutta minulle ei.

Joskus harmitti, mutta sitten tajusin, että sehän kertoo vain kassan pinnallisuudesta, jos päättelee ulkonäön perusteella, ettei halua olla minulle ystävällinen, vaikka itse olisin hänelle ystävällinen. 

Voi hyvää päivää 🙄

Vierailija
9/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää 🙄

Mikäs kassarouvaa ihmetyttää? Se, että joku voi loukkaantua siitä, että vain hänelle ei toivoteta hyvää päivän jatkoa, vai se ettei loukkaannukaan siitä? Siitä vaan, voit valita ihan vapaasti.

Vierailija
10/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää 🙄

Mikäs kassarouvaa ihmetyttää? Se, että joku voi loukkaantua siitä, että vain hänelle ei toivoteta hyvää päivän jatkoa, vai se ettei loukkaannukaan siitä? Siitä vaan, voit valita ihan vapaasti.

Ja sä voit asioida itsepalvelukassalla, niin ei tule paha mieli.

Vierailija
11/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tervehditään kaupassa ja vieraatkin myyjät. Olen mielelläni ystävällinen muille ja tervehdin myös töissä. 

Vierailija
12/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolittajille tiedoksi. Asiakas ei ole mikään myyjän asiakaspalvelija että pitäisi tervehtiä joka hyllyvälissä. Ja myyjäkin voi valita miten jaksaa. Ei kukaan jaksa pitkin päivää moi moi hei.

Vierailija
13/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän viikonlopun toivottaminen ei käy.

Hyvää päivänjatkoa ei käy.

hei on ainut joka käy.

Vierailija
14/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää 🙄

Ja sä voit asioida itsepalvelukassalla, niin ei tule paha mieli.

Ja sinä voisit olla ystävällinen kaikille. Mutta kaiketi tuo on ainoa tapa, millä kassarouva voi esittää olevansa jotenkin siinä vallassa, että voi pistää asiakkaitaan arvojärjestykseen.

Vierailija
15/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassarouva:-D

Tervetuloa 2020 luvulle!

Vierailija
16/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Ja ihan helppoa on vastata kassalle takaisin, että " kiitos samoin ( sinulle )".

En koe tuossa mitään erikoisuutta.

Vierailija
17/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassarouva:-D

Tervetuloa 2020 luvulle!

Onko kassarouva nykyään

Ostosten ohjaaja?

Hymyn levittäjä?

Maksuautomaatin mestari?

Kaupan kruunaaja?

Asiakaspalvelun aatelinen?

Oikeasti olet suupielet alaspäin tönöttävä vanha rouva.

Vierailija
18/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuohon on menty että tämäkin väännetään asiakkaan viaksi, että kassa valikoi kenelle hän toivotukset antaa.

Se ei riipu siitä asiakkaan ystävällisyydestä miten häntä kohdellaan, vaikka kuinka ystävällinen olisit itse, niin huomiotta jäätte.

Vierailija
19/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jo on pienet murheet. Itselleni riittää kassalla tervehdys, sinut on huomattu ja voit hoitaa/ maksaa ostoksesi. Heipat sanon yleensä, kaupasta poistuessa, mikäli olen ainoa asiakas. 

Vierailija
20/31 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuohon on menty että tämäkin väännetään asiakkaan viaksi, että kassa valikoi kenelle hän toivotukset antaa.

Se ei riipu siitä asiakkaan ystävällisyydestä miten häntä kohdellaan, vaikka kuinka ystävällinen olisit itse, niin huomiotta jäätte.

Mitähän mieltä kaupan omistaja muuten siitä on, että kassa päättää, että kenelle hän ystävällinen?

Tuskin on osa ohjeistusta, että "saatte ihan vapaasti päättää, ei sillä ole väliä millä mielellä asiakas lähtee pois!" 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi