Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nainen hoida itselleen orgasmia seksin aikana kuten mies tekee?

Vierailija
23.05.2025 |

Kertokaa, naiset. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kuinka se vika voisikaan sinussa olla. Täysin mahdoton ajatus. Kerta kaikkiaan. 

Kai sä olet j.malauta sentään kysynyt, että miksi ei?

Miksi olisin kysynyt kun on kerran halunnut saada suuseksillä ja sormettaen. Tokkopa on ainut nainen joka näin haluaa. Sen olen kysynyt, että osaako sanoa kumpi on parempi yhdynnässä saatu vaiko suuseksillä. Ei  ole kuulemma oleellista eroa, molemmat hyviä. Joten hänen oma valinta ja sillä menty, kuten ennenkin. Silloinkin vaimo valitsi itse halusiko yhdynnässä vaiko jo suuseksillä ennen. Olisin ollut ja olisin tyhmä  jos yrittäisin valita vaimoni puolesta. 

Mihinkä minun taitoni oliis kadonneet, jos olen viikoittain harjoitellut vaimoni tyydyttämistä jo yli 49 vuotta ja kullini seisoo yhtä jykeänä ja kovana kuin ennenkin. Taitoni on varmasti paremp

Luulin kerran, että vika oli minussa, mutta erehdyin.

t. Pate

Vierailija
22/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kullillasi Pate ei enää naista tyydytetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyt taas.

Olet niin monesti sanonut, että teillä puhutaan kaikesta. Mutta ei tästä eikä sun salaisista dildoleikeistäsi.

Lässytä sinä vaan itseksesi ja hanki oma seksielämä, niin ehkä sullakin olisi jotain kerrottavaa, eikä tarvitsisi kytätä toisten kokemuksia kun omia ei ole.

Meillä ei edellenkään ole mitään salaisuuksia. 

Vierailija
24/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panisin mieheni kanssa jos itse pitäisi orkkukin hoidella. Oma kiva on erikseen.  

Vierailija
25/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyt taas.

Olet niin monesti sanonut, että teillä puhutaan kaikesta. Mutta ei tästä eikä sun salaisista dildoleikeistäsi.

Lässytä sinä vaan itseksesi ja hanki oma seksielämä, niin ehkä sullakin olisi jotain kerrottavaa, eikä tarvitsisi kytätä toisten kokemuksia kun omia ei ole.

Miten vaimosi reagoi siihen, kun kerroit lainanneesi sen dildoa omiin leikkeihisi?

Vierailija
26/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyt taas.

Miten vaimosi reagoi siihen, kun kerroit lainanneesi sen dildoa omiin leikkeihisi?

Eipä taida vaimo tietää asiasta tuon taivaallista.

Vierailija
27/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi panisin mieheni kanssa jos itse pitäisi orkkukin hoidella. Oma kiva on erikseen.  

Sä varmaan otat sitten suihin loppuun saakka ja ratsastelet miehellisi orkut? Onko näin. No ei tietenkään.

Vierailija
28/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin kerran, että vika oli minussa, mutta erehdyin.

t. Pate

Aika alas olet vajonnut, kun pitää jo esiintyä minuna  ja minun puumerkillä. Säälittävä otus. Mutta näin se on aina kun perustelut loppuu. Sen jälkeen keksitään taas omia valheita, kuten edelläkin. Mutta ainahan katkeruus jotenkin ilmenee. Kannattaisi lukea vähemmän somea jos ei pää kestä toisten kirjoituksia.

Niin, mulla ei mene ihon alle, mutta monella muulla näyttää menevän, ellei sitten yksi ja sama stalkkeri toista itseään monikossa. Mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Vierailija
29/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä olis sellaisen miehen kanssa, joka ei minulle orgasmia hoitaisi!! En ikinä.

Vierailija
30/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole fyysisesti mahdollista, valitettavasti naisten on vaikeampi saada orgasmi.

Miten niin ei ole. Vaimoni on ainakin ottanut kalullani lantiolla vatkaten ja pillulla lypsäen usean vuosikymmenen aikana useampi tuhat kertaa aina 60v ikään asti. Minun tehtäväni oli hoidella hänet siihen rajoille, jolloin hänen sisäinen eläin otti vallan ja olisi ottanut orgasmin vaikka väkisin. Tekniikkalaji tuo on naisillekin ja vaatii vain kestävän kovan ja tarpeeksi ison kullin, sekä miehen, joka pystyy saamaan naisen tarpeeksi kiimaiseksi.orgasmin saamiseksi. Nainen tietää itse parhaiten miten yhdynnässä pitää liikkua ja miten yhdyntä pitää toteuttaa, jotta saa orgasmin. Naisen pitää myös itse ne ottaa, eikä jäädä voivottelemaan miehen yrityksiä. 

Mieskö siellä tilittää 😵

Vierailija
31/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole fyysisesti mahdollista, valitettavasti naisten on vaikeampi saada orgasmi.

Miten niin ei ole. Vaimoni on ainakin ottanut kalullani lantiolla vatkaten ja pillulla lypsäen usean vuosikymmenen aikana useampi tuhat kertaa aina 60v ikään asti. Minun tehtäväni oli hoidella hänet siihen rajoille, jolloin hänen sisäinen eläin otti vallan ja olisi ottanut orgasmin vaikka väkisin. Tekniikkalaji tuo on naisillekin ja vaatii vain kestävän kovan ja tarpeeksi ison kullin, sekä miehen, joka pystyy saamaan naisen tarpeeksi kiimaiseksi.orgasmin saamiseksi. Nainen tietää itse parhaiten miten yhdynnässä pitää liikkua ja miten yhdyntä pitää toteuttaa, jotta saa orgasmin. Naisen pitää myös itse ne ottaa, eikä jäädä voivottelemaan miehen yrityksiä. 

Mieskö siellä tilittää 😵

Ei ole mitään tilittämistä. Minä miehenä ottaisin tietysti mielelläni kaiken kunnian vaimoni yhdyntäorgasmeista, mutta totuus on se, että hän on voimakkaasti vaikuttanut omalla toimillaan niiden saamisiin. Vatkannut lantiollaan, lypsänyt ja puristellut pillulla kulliani tietoisesti tai tiedostamattaan, mutta näin ottanut itse kullini avulla tai avustaessa orgasmit. Lukuiisista suuseksi ja sormetusorgasmeista otan kyllä kaiken kunnnian. Joten sillä väitteellä, että jokainen, myös nainen, vastaa omista orgasmeistaan on vihna perä. Jos nainen ei saa yhdynnässä, vaikka haluaisi, niin kannattaisi miettiä mitä ehkä voisi itse tehdä toisin saadakseen. Miehen konstit on paljon rajallisemmat. Toki ymmärrän, että osa miehistä ei tykkää tai pää ei  kestä sitä  siitä että nainen ottaa ja vie kontrollin mieheltä. 

Vierailija
32/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskö siellä tilittää 😵

Olihan tuo vähän mansplaining mutta annan anteeksi

Vierailija
33/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni muna ei pysy niin kauan kovana että saisin itselleni yhdynnässä orgasmin. Vaihdettava varmaan miestä.

Vaihtaa lennossa toiseen tai vaikka kolmanteen, saa moni orkun yhdellä panokerralla.

Vierailija
34/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3 naisista ei voi saada orgasmia peniksen avulla yhdynnässä. Se on siis se yleisin luonnollisin tilanne. Syy on, että enemmistöllä naisista klitoris sijaitsee niin kaukana emättimestä, ettei siihen pysty penis tuottamaan stimulaatiota sisäkautta tarpeeksi, vaan pitää hyväillä klitorista ulkopuolelta sormilla tai suulla. (Eli kai ap edes tietää sen perusasian, että orgasmi tulee naisilla klitoriksesta, ei emättimestä?)

Näin ollen nainen pystyy sormella hieromaan itselleen orgasmin itsekseen ihan ilman miestä. Nainen ei tarvitse miestä orgasmiin. Monilla se miehen läsnäolo siinä jopa haittaa keskittymistä ja siten orgasmin saamista. Jos mies siis haluaa harrastaa seksiä yhdessä naisen kanssa, hänen täytyy huolehtia siitä, että se nainen saa tapahtumasta myös jotain. Muussa tapauksessa sen naisen ei kannata vaivautua koko seksiin miehen kanssa alunperinkään, vaan hoitaa hommansa siististi omassa rauhassa itsekseen.

Vierailija
35/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tarjoa minulle nautintoa eikä kohtele minua kiinnostuneesti ja huomioiden, en halua osallistua moiseen seksiin. Osaan tosiaan hoitaa sen orgasmin itselleni täysin yksin. 

Vierailija
36/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitentännekirjottaa...ei tule teksti näkyviin.

Vierailija
37/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

APltä älytön kysymys, osoittaa täydellistä tietämättömyyttä, ehkä myös itsekkyyttä.

Vierailija
38/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/3 naisista ei voi saada orgasmia peniksen avulla yhdynnässä. Se on siis se yleisin luonnollisin tilanne. Syy on, että enemmistöllä naisista klitoris sijaitsee niin kaukana emättimestä, ettei siihen pysty penis tuottamaan stimulaatiota sisäkautta tarpeeksi, vaan pitää hyväillä klitorista ulkopuolelta sormilla tai suulla. (Eli kai ap edes tietää sen perusasian, että orgasmi tulee naisilla klitoriksesta, ei emättimestä?)

Näin ollen nainen pystyy sormella hieromaan itselleen orgasmin itsekseen ihan ilman miestä. Nainen ei tarvitse miestä orgasmiin. Monilla se miehen läsnäolo siinä jopa haittaa keskittymistä ja siten orgasmin saamista. Jos mies siis haluaa harrastaa seksiä yhdessä naisen kanssa, hänen täytyy huolehtia siitä, että se nainen saa tapahtumasta myös jotain. Muussa tapauksessa sen naisen ei kannata vaivautua koko seksiin miehen kanssa alunperinkään, vaan hoitaa hommansa siististi omassa rauhassa itsekseen.

Kaikenlaista paskaa sitä saa näin lauantaisin lukea. 

Vierailija
39/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehellä seksissä ylipäätään tekee jos mies ei hoitele naista?

Nainenhan voi hoidella itsensä yksikseenkin ja tämähän se nouseva trendi onkin.

Miehillä on kuulemma yksinäisyysepidemia, ei edes ihmetytä. 

Vierailija
40/51 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse saan helposti orgasmin myös yhdynnässä ja pakko sanoa että onhan se arkiseksin kannalta ollut hyvä asia. Arjessa sellainen muutaman minuutin yhdyntä joka päättyy molempien tulemiseen on usein ainut mihin meillä on aikaa ja jaksamista. 

Ja kyllä mä itse olen siinä yhdynnässä aktiivinen. Mun klitoris vaatii tietynlaisen paineen ja hierovan liikkeen että mä tuun. Yhdynnässä se ei tule miehen peniksestä vaan varmaan jostain häpykummun tienoilta, ehkä osin peniksen varresta myös. Mä aktiivisesti hakeudun sellaisiin asentoihin ja liikutan lantiota sellaisella tavalla ja sellaisessa kulmassa jossa se onnistuu.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän