Joko olette tehneet joulusuunnitelmia?đđ
Ei ole enÀÀ kauan jouluun. Itse suunnittelen parhaillani aattoillan ruokalistaa. Odotan jo kovasti hĂ€mĂ€rÀÀ iltaa, kun lumi leijailee ja kynttilĂ€t luovat tunnelmaa!đ„°đ
Kommentit (35)
MinĂ€ laitoin juuri kinkkupossun kasvamaan. Sen nimi on Markus- possu.đ€
Kinkku on jo sulamassa ja sopivaa kuusipuuta kÀytiin omassa metsÀssÀ valikoimassa.
t. Joulun henki
Juhannussimakin vielÀ laittamista vaille.
En nÀhnyt vielÀ kaupassa jouluruokia.
Joulusuunnitelmat ja joulustressi aloitetaan jo tammikuussa. M51
Me syömme tĂ€nĂ€ vuonna kalkkunaa. Pirkko on hĂ€n nimeltÀÀn. Lantut kasvavat pellossa.đ€
Vierailija kirjoitti:
Isoista marketeista löytyy. Pakastealtaasta ympÀri vuoden.
HyvÀÀ joulua! Itse aloitin jouluun valmistumisen kuuntelemalla Sylvian joululaulua.đ„°
Vierailija kirjoitti:
Sen siitÀ saa kun on kapitalismin orja. ItsehÀn teen kaiken itse, niin voi alkaa valmistella ajoissa. Ensi viikolla kylvÀn punajuuret ja porkkanat.
đ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđđđđđđđđ
MeillĂ€ on joulukirkko meidĂ€n navetassa ensi viikolla. Haluamme virittĂ€ytyĂ€ ajoissa tunnelmaan. Onneksi mieheni on pappi.đ
Huomenna tehdÀÀn torttutaikinaa ja askarrellaan lasten kanssa piparkakkutalo.
HyvÀÀ joulua kaikille!
Me vietettiin joulua jo viime viikolla! Ollaan jo suunnittelemassa uuden vuoden rakettien ampumista.
Kohtahan se kÀÀntyy syksyyn joten tÀytyykin tosiaan alkaa valmistella..
Lauletaan kaikki yhdessÀ "No onkos tullut kesÀ".
Onko joku jo varannut joulumatkan etelÀÀn?
MissÀ vietÀtte joulun? Kenen kanssa? Joko olette hankkineet lahjoja?
MeillÀ haettiin jo kuusi, se on nojollaan tuolla autotallin takana. Possu ostettiin takapihalle ja odotetaan ettÀ kasvaisi jouluun mennessÀ ainakin persepuoli ettÀ saadaan siitÀ kinkku. KynttilÀt on jo laitettu tuikkuihin, lunta tÀssÀ odotellaan enÀÀ.
HyvÀÀ joulun odotusta kaikille!đ„°đ