Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut vanhemmat sanovat vihaavansa muiden lapsia, mutta ei omia?

Vierailija
23.05.2025 |

Mitä se kertoo vanhemmista?

Tämä on yllättävän yleinen kommentti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on kyllä voimakas ja vaarallnen tunne. Minä en erikoisemmin pitänyt muiden lapsista nuorempana, mutta en kyllä koskaan ole vihannut ketään ihmisiä lukuunottamatta tiettyjä rikoksen tehneitä. Se ettei pidä jostain on ihan eri asia. Nykyään suhtaudun vieraisiinkin lapsiin aika neutraalisti ja osaan olla peruskohtelias, tullut vain iän myötä luonnollisemmaksi. En kuitenkaan mene leikkimään pihalle naapurin lasten kanssa, kuten toinen mummeli tässä talossa tekee.  

Vierailija
22/25 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokäytöksistä lapsista on vaikea tykätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En samaistu muihin äiteihin tai tunne vertaistukea muiden perheiden kanssa. Lähinnä aiheuttavat pahennusta käytöksellään ja kasvatuksella sekä itsekkyydellään sekä lapseni kaverit vanhempineen aiheuttaneet murhetta tai ongelmia sen verran, että en tykkää lapsista. On muitakin ihmisryhmiä joita en siedä, mutta toki kaikissa voi olla poikkeuksia. Rakastan omia perheenjäseniä, mutta ovatkin osa minua

24/25 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lapset on kivoja, kunhan ne ei oo omia 😃

Vierailija
25/25 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on erilaisia siinä kuin aikuisetkin.Useimmiten tykkään lapsista ja heidän touhujaan on kiva seurata ja jutella.Mut on myös lapsia,joista en oo tykänny yhtä lailla,usein ovat jotenkin toisia lapsia kohtaan ikäviä.Mulla on omia lapsia,samoin kavereilla.