Miksi jotkut vanhemmat sanovat vihaavansa muiden lapsia, mutta ei omia?
Mitä se kertoo vanhemmista?
Tämä on yllättävän yleinen kommentti.
Kommentit (25)
Huonokäytöksistä lapsista on vaikea tykätä.
En samaistu muihin äiteihin tai tunne vertaistukea muiden perheiden kanssa. Lähinnä aiheuttavat pahennusta käytöksellään ja kasvatuksella sekä itsekkyydellään sekä lapseni kaverit vanhempineen aiheuttaneet murhetta tai ongelmia sen verran, että en tykkää lapsista. On muitakin ihmisryhmiä joita en siedä, mutta toki kaikissa voi olla poikkeuksia. Rakastan omia perheenjäseniä, mutta ovatkin osa minua
Mun mielestä lapset on kivoja, kunhan ne ei oo omia 😃
Lapset on erilaisia siinä kuin aikuisetkin.Useimmiten tykkään lapsista ja heidän touhujaan on kiva seurata ja jutella.Mut on myös lapsia,joista en oo tykänny yhtä lailla,usein ovat jotenkin toisia lapsia kohtaan ikäviä.Mulla on omia lapsia,samoin kavereilla.
Viha on kyllä voimakas ja vaarallnen tunne. Minä en erikoisemmin pitänyt muiden lapsista nuorempana, mutta en kyllä koskaan ole vihannut ketään ihmisiä lukuunottamatta tiettyjä rikoksen tehneitä. Se ettei pidä jostain on ihan eri asia. Nykyään suhtaudun vieraisiinkin lapsiin aika neutraalisti ja osaan olla peruskohtelias, tullut vain iän myötä luonnollisemmaksi. En kuitenkaan mene leikkimään pihalle naapurin lasten kanssa, kuten toinen mummeli tässä talossa tekee.