Unelmoidaan! Missä haluaisit olla just nyt?
Itse vastaan että kaikista maailman paikoista saunassa. :D En oo käynyt varmaan 2,5 vuoteen ja nyt kyllä tekis mieli.
Kommentit (15)
Naapurin nuoren tytön kanssa lusikassa.
Vierailija kirjoitti:
Takapihalla kahvin ja tupakan kanssa. Kohta se toteutuu.
Hmmm.. Oon koko päivän ollut tänään juomatta kahvia ja oon ollut varmaan puolet virkeämpi. Kahvin maku kyllä on ihana <3 :)
-ap
Toisella puolella kaupunkia, siellä missä oli lapsuus tai maalla. Ehkä Kreikassa tai Irlannissa. Toisaalta ihan vaan sängyssä lepäämässä täällä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Toisella puolella kaupunkia, siellä missä oli lapsuus tai maalla. Ehkä Kreikassa tai Irlannissa. Toisaalta ihan vaan sängyssä lepäämässä täällä kotona.
Minäkin odotan et pääsen jonkin ajan kuluttua unipussin sisälle nukkumaan :D Ihan parhaat unet, otin taas käyttöön. Siihen vielä peittoa päälle ni on turvallinen olla <3
-ap
Vierailija kirjoitti:
1900-luvulla
Miksi siellä? 🤔
-ap
Olisi kiva olla katsomassa auringonlaskua Mekhong -joen rannalla Vientianessa tai Luang Prabangissa kylmä Beerlao nokan alla. En nyt ole. Mutta vajaan kahden viikon päästä menen Hanoihin ja Da Nangiin Vietnamissa. Kelpaa sekin kyllä.
Miljardööri ja ulkomailla jossain missä on aurinkoista ja lämmintä, meren rannalla. Ei muita ihmisiä häiritsemässä.
Vierailija kirjoitti:
1900-luvulla
-80 luvulle. Oli se hienoa aikaa, naisetkin lenteli näille kuville. Oli vara mistä valita, mutta nyt ulkonäkö suojelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1900-luvulla
Miksi siellä? 🤔
-ap
Se osa, jonka siitä elin, oli mukavaa aikaa, ja aika ennen syntymääni oli historiallisesti mielenkiintoista ja olisi kiehtovaa kokea jotain siitä itse. Jos myisin omaisuuteni, voisin lähteä minne tahansa tässä ajassa, mutta viime vuosituhannelle en pääse kuin unelmissa.
Takapihalla kahvin ja tupakan kanssa. Kohta se toteutuu.