Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa myönnät olleesi todella väärässä?

Vierailija
22.05.2025 |

Itselläni muutama juttu. Luulin , että sushi on pahaa. Kaikki naiset on outoja.   Small talk on typerää. 

Nykyään syön sushia ja suurin osa naisista on kivoja ja rupattelen tyhjänpäiväisyyksiä kaikkialla.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin joskus että olen väärässä.

Vierailija
2/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioissa joissa minulla on ollut kunniaa varastamiseen.

Vihaan varastamista ja se on kunnian vastakohta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään T Raivovelkakaksikko OrpoPurra

Vierailija
4/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin naivisti että itäinen naapuri ei voi toimia niin kun se toimii. Että on vaan vanhoja kaunoja. Noh tuli vaan todistettua mummon voissa käristys sanonta todeksi.

Vierailija
5/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, naiset on yleensä kivoja ja miehetkin sen puoleen.

Meidän media kyllä tekee parhaansa haukkuakseen ihmisiä ja koko väestö aina tuomitaan (se ylen hokema: suomalaiset ovat  rasssiteja ja kaikkea muuta ikävää kuten ahdisteljoita ja rakaajia.). Totta, jotkut ovat, suurin valtaosa ei ole. Panisivat edes, että JOTKUT suomalaiset miehet jne.

Vierailija
6/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiin voi luottaa.

Vierailija
7/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Venäjä on menossa kohti demokratiaa.

Vierailija
8/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kerran Vihreitä. Kerran.

Vierailija
9/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tähänastisessa elämässäni ollut mistään väärässä 😌

Vierailija
10/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin joskus, että poliittinen oikeisto pyrkii mahdollisimman hyvinvoivaan yhteiskuntaan ja että ero vasemmistoon koski lähinnä parhaita keinoja sinne pääsemiseksi. Olin täydellisen väärässä.

Vierailija
11/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että peppuseksi ei olisi nautinnollista naiselle.

Vierailija
12/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveän monessa, muuta kun jossain nippelitiedossa. Yleisissä mielipiteissä tailinjauksissa en ole ikinä ollut mitenkään ehdoton eikä ne edes ole asioita, misdä on ehdoton oikea ja väärä, kuten monissa asioissa ei ole. 

Esim. tiedän joistain rikoksista mistä moni ei tiedä. Epäilin ensin, että ei kai voi olla ihan niin ja näin ja en mitenkään ollut varma, että olisin ollut

Valitettavsti yhdistelemällä vihjeitä ja muistoja. olen tullut tulokseen, että hirveän monessa asiassa olen valitettavasti ollut oikeassa. 

Mikä inhottavinta monet, jotka olleet asioiden kanssa tekemisissä ovat uskoneet valheisiin ja luulleet, että olen höperö eli en olis ollut oikeassa. . Tousaalta eipä niistä  päätelmistä ole viitsinyt hirveästi puhua ilmsn todisteita kellekään. Sen verran uskomatonta settiä! 

Vierailija
13/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin kerran Vihreitä. Kerran.

Ja sitten muutit Venäjälle.

Vierailija
14/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi 1980 luvun alkupuolella, että on aivan turhaa antaa kehitysapua ja ruokkia Etiopian nälkää näkeviä, kun maassa oli paha nälänhätä. Hänen perustelunsa oli, että keinotekoisella ruokkimisella kyseinen kansa vain sikiää enemmän ja kohta on kaksinkertainen määrä ruokittavia. Olin järkyttynyt äitini mielipiteestä.

1980 etiopialaisia oli noin 40 miljoonaa. Äitini sanat muistuivat mieleen kun pari vuotta sitten luin uutisista, että Etiopian 80 miljoonaa asukasta uhkaa nälänhätä kuivuuden vuoksi. Taisin olla silloin 40 vuotta sitten väärässä.

Vierailija
15/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatin ensin alkuun vahvasti transliikettä, mutta nyt homma on mennyt mielestäni yli. Myönnän olleeni väärässä esim. Suhtautumisessani naisurheililuun.

Vierailija
16/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsea luulin että aikuiset on viisaita ja oikeassa, hyviä ja tasapainoisia, minä olen vain niin huono ihminen, että he on ilkeitä minulle.

Aikuisena tajusin, että yhtään kukaan täällä ei ole mikään viisas ja kypsä, tai hyvä.

Luulin lapsena ja nuorena että muut ihmiset ovat älykkäämpiä mitä ovat, kunhan pelleilevät etteivät muka osaa mitään, tai tajua mistään mitään.

Aikuisena tajusin miten tyhmiä monet ihmiset oikeasti on, ja miten olin rankasti yliarvioinut toiset.

Olin siis hyvin naiivi.

Myös ihmisten rehellisyyden oletin ihan päin prinkkalaa, enkä voinut edes kuvitella kuinka epärehellisiä, korruptoituneita ja kieroja ihmiset on.

Luulin myös että jos on kiltti ja hyvä, niin elämä antaa kaikkea hyvää, eikä pahaa. Voi ziiis..olin niin väärässä.

Vierailija
17/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut että persut kykenee olemaan noin säälittävällä tavalla kokkareiden talutusnuorassa.

Vierailija
18/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiin voi luottaa.

Minä luulin että miehet muka voisivat aidosti kunnioittaa naisia ihan ihmisinä, mutta en kyllä enää usko siihen.

Vierailija
19/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin rakkauteen ja siihen, että miehet on hienoja ihmisiä. Näin ei kuitenkaan liian usein ole. 

Vierailija
20/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huojentavaa lukea, että moni muukin arvioi Venäjän kehityksen, tilanteen ja suunnan väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi