poskiontelot
Kyllä meinaa mennä viimeisetkin hermonrippeet ainaisten poskiontelotulehdusten vuoksi.Tätä jatkunut n.16 vuotta. On leikattu,kuumennettu.syöty hevoskuorma antibiootteja.Sarvikuono jatkuvasti käytössä,nenäsuihkeet ym.Onkohan tässä perää kun jostain luin maitohappopakteereista,ne kun katkasee ja jauheen sekoittaa veteen niin pitäs tehota.Otan mielelläni vastaan neuvoja.115
Kommentit (3)
Minulla on kitaontelon tulehdus epäily itselläni nyt. Terveyskeskus ei auttanut, joten menin yksityiselle korvanenäkurkku lääkärille. (Dosentti) Menen huomenna ct-kuvaan. Tulehdukset eivät ole kroonisia, mutta ärhäköitä ja toistuvat tiheään... Märkäisiä ja olen kunnolla kipeä.. ainakin vaadin viljelyn, koska ne minulla valuu nieluun isoja mätäklönttejä... Olen vielä sh-opiskelija. Mietin, miten voin mennä kirurgiseen tai syöpäosaston harjoitteluun opinnoissani tällaisen kanssa. Joku potilas ilman immuniteettia saa vielä tämän minulta ja kuolee..
Onko otettu viljelyä? Tuleeko märkää? Mikä pöpö kasvoi? Kroonista tulehdusta on eri tyyppistä. Onko tiehyet ummessa vai auki?
Onko 115 sun paino?