Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko käytät pesuainetta? Laitan itse yleensä 125ml tuoksuvaa per koneellinen

Vierailija
22.04.2024 |

Haluan, että pyykki tuoksuu puhtaalle ja hyvälle. 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kyljessä lukee 50-70ml likainen pyykki, mutta laitan aina sen 125ml eli pesupallo lähes täyteen. Pyykit tuoksuu kuivuessa hyvälle, mutta haihtuu nopeasti. Kukaan ei valita, että haisisi liian voimakkaasti.

Vierailija
2/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-55ml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kyljessä lukee 50-70ml likainen pyykki, mutta laitan aina sen 125ml eli pesupallo lähes täyteen. Pyykit tuoksuu kuivuessa hyvälle, mutta haihtuu nopeasti. Kukaan ei valita, että haisisi liian voimakkaasti.

Ei tietenkään sano etkä itse huomaa, mutta kaikki kyllä huomaavat, että lotraat aineella.

Vierailija
4/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut ilmeisesti minun naapurissa. Piti ikkuna avata, kun löyhkä tuli tänne asti.

Vierailija
5/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään sano etkä itse huomaa, mutta kaikki kyllä huomaavat, että lotraat aineella.

Huomaan kyllä itsekin tuoksun, kun kuivatan niitä, mutta se haihtuu. Ei haise enää kuivana päällä. Kukaan ei taatusti haista mitään.

Vierailija
6/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 60ml. Hajuusteetonta aivan ehdottomasti!!

Aivan karseeta on esanssisesti dunkkaavat lakanat!

Vierailija
7/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän hajusteetonta, koska haluan, että pyykki tuoksuu puhtaalle ja raikkalle eikä kemikaaleille. 

Vierailija
8/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-45ml, hajusteetonta. Hajusteellisilla lotraavien läheisyydessä en voi aukaista suuta, koska se käry on niin oksettava. Pitää lähteä äkkiä karkuun.

Vierailija
9/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan kyllä itsekin tuoksun, kun kuivatan niitä, mutta se haihtuu. Ei haise enää kuivana päällä. Kukaan ei taatusti haista mitään.

Kyllähän mä nyt hyvänen aika haistaisin sen itsekin päälle pukiessa jos vaatteeni haisisivat metrien säteelle. Hajuste yliherkät ulisee 

Vierailija
10/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haistaa. Sulla on hajuaisti mennyt pilalle kemikaalien takia etkä huomaa hajua. Me muut kyllä huomaamme. 

Vierailija
11/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mä nyt hyvänen aika haistaisin sen itsekin päälle pukiessa jos vaatteeni haisisivat metrien säteelle. Hajuste yliherkät ulisee 

Ihme kyllä, mutta ihminen ei itse haista oma pesemää pyykkiä.

Vierailija
12/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti, kun joskus on kylässä joutunut nukkumaan hajustetuilla pesuaineilla pestyissä lakanoissa.

Vierailija
13/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30 ml (tiivistetty, ohjeessa 35 ml). Jos menee yli sen, jää pyykkiin pesuainevaahtoa. Pyykki harvemmin likaista.

En halua että pyykki tuoksuu pesuaineelle tai huuhteluaineelle. Inhoan omonhajuisia vaatteita.

Vierailija
14/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

75ml 8kg pyykkimäärälle.

Vierailija
15/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden korkillisen per koneellinen.

Vierailija
16/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli desiä hajutonta. Jos ostaa hajustettua koko kämppä lemuaa siltä kokoajan.

Välillä saatan ostaa omenan tuoksuista huuhteluainetta ja sitäkin laitetaan vain ruokalusikallinen. 

Toisilla kun on vähän parempi hajuaisti. Onneksi rööki heikentää sitä. Pystyy viemään roskat ja kulkemaan bussilla.

Joka ikinen röökilakko on hemmetinmoinen kärsimys. Tuoksu on haju joka on miellyttävä henkäys. Haju on jäätävästi tajunnan lamauttava poistyöntävä lemu. Röökin polttaja ei haista omaa tuoksuaan niin vahvasti, koska nenä tottuu.

Sama tapahtuu kaikkien hajusteiden kanssa. Et ymmärrä miten pahalle haiset. Koska oma nenäsi on turtunut sen hajusteen hajuun.

Vierailija
17/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se haisee kuivanakin. Et vain itse huomaa sitä, koska hajuaistisi on tottunut siihen.

Vierailija
18/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan voimakkaan tuoksuista pesuainetta noin 100ml ja ihanaa huuhteluainetta, joka tuoksuu pitkään (50ml).

Vierailija
19/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden korkillisen per koneellinen.

Katsoin juuri. Korkillinen on n. 2dl.

Vierailija
20/56 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hajusteetonta pesuainetta korkillisen per 7 kg koneellinen, puoli korkillista puolillaan olevaan koneeseen. Hajusteettomalla pesty pyykki tuoksuu kuivuessaan vedeltä eli puhtaalta, kuivuttuaan ei miltään - eli puhtaalta.