Katsokaa vähän noita työmarkkinatorin vapaita paikkoja
Valtaosa näyttäisi olevan vuokrafirmojen kautta tehtävää keikkaduunia tai kaupunkien ja kuntien sijaisuuksia.
Kommentit (13)
Niissä on usein sama työpaikka monen vuokrapuljun ilmoittamana tai ei työpaikkaa ollenkaan, mutta kerätään rekisteriä ihmisistä joille voi tarjota hommaa jos sellainen ehkä tulee. Tai sitten vain pöhinän ylläpitoa varten tehty olematon työpaikka.
Ne vuokra/rekryfirmojen ilmoitukset ovat niitä, joihin laitetaan hakemus vain, jos työnhakuvelvoite ei joltain kuukaudelta tule oikeista työhakemuksista täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Ne vuokra/rekryfirmojen ilmoitukset ovat niitä, joihin laitetaan hakemus vain, jos työnhakuvelvoite ei joltain kuukaudelta tule oikeista työhakemuksista täyteen.
Itse en laita edes silloin vaan "haen" Linkkarista jotain ulkomaalaiseen firmaan.
Jep ja jotain paholaisen työtä kuten lapsikaappausta tai lääkäröintiä.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on usein sama työpaikka monen vuokrapuljun ilmoittamana tai ei työpaikkaa ollenkaan, mutta kerätään rekisteriä ihmisistä joille voi tarjota hommaa jos sellainen ehkä tulee. Tai sitten vain pöhinän ylläpitoa varten tehty olematon työpaikka.
Tämä!!
Ahne sukupolvi ei tajua, kuinka hyvin asiat olivat silloin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mä myös hain joskus samaisesta syystä avoimella hakemuksella kaupungille töihin. Olen aivan varma, että sitä hakemusta ei kukaan ikinä edes lukenut.
On kyllä niin outoja työpaikkailmotuksia. Osapäivä tai nollatuntihommiinkin vaaditaan luvat ja kortit ja oma auto. Ylipäätään en ymmärrä miksi edes on osapäivätöitä tarjolla, eihän niitä pysty enää tekemään muut kuin eläkeläiset.
Ahneen sukupolven viimeinen kosto nuorille Tanskassa:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011255540.html?utm_medium=promobox&u…
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon nykyään puhutaan esim. muistisairauksien lisääntymisestä. Ihminen ei saa enää edes ajokorttia pitää mutta töihin täytyy silti pystyä vielä 70 v? Ehkä se olisi tosiaan parempi juoda tai muuten hoitaa aivonsa niin pellolle ettei enää 60+ iässä tajua mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon nykyään puhutaan esim. muistisairauksien lisääntymisestä. Ihminen ei saa enää edes ajokorttia pitää mutta töihin täytyy silti pystyä vielä 70 v? Ehkä se olisi tosiaan parempi juoda tai muuten hoitaa aivonsa niin pellolle ettei enää 60+ iässä tajua mistään mitään.
Mitn seitsenkymppinen muistisairas ylipäänsä hoitaa "vanhuksia" jossain kotihoidossa tai hoivakodissa, koska valtio määrää? Onko nyt yhtään mietitty
Nykyään on paljon valetyöpaikkoja. Niihin ei ole tarkoituskaan ottaa ketään, vaan lähinnä kiusata hakijoita koska pomo on sadisti.
Mitä niitä menee katsomaan. Sillä työtä saa vain itse kysymällä, ei johonkin työmarkkinatorilla olevaan ilmoitukseen vastaamalla.
Mää muistan nää siivousfirmat... Niillähän oli jatkuvasti ilmoituksia tässä taannoin, sellaisia iltatöitä useimmat tai siis osa-aikaisia. Mutta näistä voi tietysti sitten jos hyvin tekee poikia silloin tällöin tai jatkuvana työsuhteena kokoaikaista. Mutta vastaaminen niin työmarkkinatorin ilmoituksiin ei koskaan johtanut mihinkään yhteydenottoon. Paitsi tuli Lassila Tikanojalta haun päätösilmoitus, että "Saimme valtavasti hakemuksia hyviltä hakijoiilta." Ja sitten se jatkui jotenkin siihen tyyliin, että itselle ainakin tuli käsitys, että mulle kettuiltiin, että valitettavasti sinä et kuulunut näiden hyvin joukkoon!
Ei se mitään Sollilta mulla onkin huonoa kokemusta.... miten ne kohtelee ihmisiä työntekijöinä.