En ikinä seurustelisi naisen kanssa, joka on myynyt seksiä
Itse en myöskään ole koskaan ostanut seksiä. Omaan arvomaailmaan ei sovi se, että seksiä harrastetaan muuten kuin kahden ihmisen yhteisen halun vuoksi.
Pidän yhden illan jutuista ja ns. kevytkenkäisistä naisista. Seksissä, tai seksikumppaneiden määrässä ei ole mitään paheksuttavaa, mutta seksistä maksaminen, tai maksun ottaminen on täysin oman moraalini vastaista.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen myy itseään komeille miehille. Mies maksaa kuluja ja nainen nai miehen kanssa joten se on itsensä myymistä kun saa hyötyä miehestä taloudellisesti.
- - - -
Käsityksesi parisuhteesta on kirjoitettu selvästin peräkamarin pankolta ja vähäpojan näppikseltä
Tuollainen on ainakin kaiken tehnyt ja nähnyt, joten sellaisella on tuskin tarvetta pettää!
T yksi näkökulma asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Itse ajattelen samoin, enkä ikinä voisi seurustella miehen kanssa joka on ostanut seksiä.
Sitten 95% miehistä ei kelpaa sinulle. Itse en voisi seurustella naisen kanssa joka on juonut alkoholia ;-)
Höpö höpö. Maksullisten käyttö on ihan marginaalisen joukon puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä taas en kunnioita miehiä, jotka puhuvat kevytkenkäisistä naisista.
Ai siksi kun ei erikseen käyttänyt samaa termiä miehistä? Vaikka sanoikin olevansa samanlainen huo*ipukki kuin ne kevytkenkäisetkin.
Mielummin seksiä myynyt, ja miehiin pelkästään bisnesmielessä suhtautuva, kuin omasta halustaan alfojen k.ullikarusellissä ja panoringeissä nuoruutensa viettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen myy itseään komeille miehille. Mies maksaa kuluja ja nainen nai miehen kanssa joten se on itsensä myymistä kun saa hyötyä miehestä taloudellisesti.
Niin se on mutta naisten on vaikea myöntää totuutta.
Hemmetti. Multa on mennyt ihan ohi että miehen kanssa seurustelemalla voisi tienata. 11 vuotta tässä on oltu ja kulut maksettu puoliksi. Pitäisikö ottaa miehen kanssa asia puheeksi? Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin sä tiedät, jos joku on myynyt sitä, harva sitä kertoo. Itse myin jonkun aikaa opiskeluaikanani pahassa rahapulassa, kun en halunnut ottaa opintolainaa. Ja kieltämättä nuoruuden typeryydessäni vähän innostuinkin siitä, miten vähällä töillä sain niin hyvin rahaa, että saatoin elää jopa vähän luksuselämää, opiskelijana ostaa merkkivaatteita ja syödä hyvissä ravintoloissa, matkustella. Eli ei ollut kyse pelkästään äärimmäisen rahapulan helpottamisesta, vaan pari vuotta tein sitä ihan tehdäkseni "helppoa rahaa".
En todellakaan ole kertonut siitä miehelleni, enkä kellekään muullekaan jälkeenpäin. Se salaisuus menee kanssani hautaan.
Teet ilkeästi miestäsi kohtaan ja et taida arvostaa häntä tai perhettäsi mitenkään.
Millä tavalla se mies tästä kärsii?
Tuhlaa aikaansa jota ei ikinä tule saamaan takaisin l####n kanssa. Itseä kyllä V####aisi.
Vierailija kirjoitti:
Hassu tämä ajattelu, että nainen on saastunut, jos joku muu kuin minä tunkee munansa häneen. Kyllä se ihan omakin muna saastuttaa naisen, jos muidenkin niin tekee.
Paras on ajatuskukkanen siitä, että usea seksisuhde "löystyttää" naisen.
Jos sellaista pelkää, silloinhan pitäisi oman kullan kanssa elää selibaatissa. Vai onko sitten ko. miehellä niin pieni, ettei tuota vaaraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä taas en kunnioita miehiä, jotka puhuvat kevytkenkäisistä naisista.
Ai siksi kun ei erikseen käyttänyt samaa termiä miehistä? Vaikka sanoikin olevansa samanlainen huo*ipukki kuin ne kevytkenkäisetkin.
Niin, miksi ei sanonut, että on itse kevytkenkäinen mies ja pitää kaltaisistaan naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Itse ajattelen samoin, enkä ikinä voisi seurustella miehen kanssa joka on ostanut seksiä.
Sitten 95% miehistä ei kelpaa sinulle. Itse en voisi seurustella naisen kanssa joka on juonut alkoholia ;-)
Höpö höpö. Maksullisten käyttö on ihan marginaalisen joukon puuhaa.
Sama käsitys on itsellä.
Kauan, kauan sitten työporukkamme teki risteilyn Tallinnaan. Erikosta oli se, että illalla laivasta pääsi kyllä mäihin, mutta ei enää takaisin. Valtaosa porukkaa jäi laivan tansseihin, kahden sankarin päättäessä lähteä kaupungille ja maksullisiin.
Aamulla liittyivät porukoihin hurjassa kännissä ja kovin rehvakkaila jutuilla. Yö oli vietetty suorastaan bordellissa ja ei puhettakaan että olisi kortsua käytetty, asialla suorastaan rehvasteltiin, vaikka elettiin vielä vuosituhanne lopun AIDS-tappaa aikaa.
Kun päivä eteni, alkoi rehvastelu laantumaan ja ilmiselvä morkkis iski kumpaankin perheelliseen jamppaan ja oikein kunnolla.
Niin tai näin, aikaisempi kunnioitukseni kumpaakin kohtaan tuon episodin jälkeen painui pohjamutiin, käsin kosketeltavissa olevaa idiotismia se oli.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin sä tiedät, jos joku on myynyt sitä, harva sitä kertoo. Itse myin jonkun aikaa opiskeluaikanani pahassa rahapulassa, kun en halunnut ottaa opintolainaa. Ja kieltämättä nuoruuden typeryydessäni vähän innostuinkin siitä, miten vähällä töillä sain niin hyvin rahaa, että saatoin elää jopa vähän luksuselämää, opiskelijana ostaa merkkivaatteita ja syödä hyvissä ravintoloissa, matkustella. Eli ei ollut kyse pelkästään äärimmäisen rahapulan helpottamisesta, vaan pari vuotta tein sitä ihan tehdäkseni "helppoa rahaa".
En todellakaan ole kertonut siitä miehelleni, enkä kellekään muullekaan jälkeenpäin. Se salaisuus menee kanssani hautaan.
Hyi helvetti. Eikö ole likainen olo?
Vierailija kirjoitti:
Jos jumalainen kiihkeä seksityöntekijä päättäisikin antaa juuri minulle ilmatteeksi olisin erittäin ylpeä.
Valitettavasti suomen seksityöläiset ovat rekkalespojen ja pirinistien näköisiä.
Mistä tiedät kuka on myynyt seksiä?
Ja määrittele myynyt. Lähes jokainen nainen on hankkinut itselleen etua seksillä.
Moro nymfo-niina! Joo, eihän se sunkaan järves soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin seksiä myynyt, ja miehiin pelkästään bisnesmielessä suhtautuva, kuin omasta halustaan alfojen k.ullikarusellissä ja panoringeissä nuoruutensa viettänyt.
Niin että seksistä nauttiminen on mielestäsi paheksuttavaa, seksillä rahastaminen ei?
Vierailija kirjoitti:
Teillä on varmaan ap:n kanssa molemmilla halu pysytellä naisissa, jotka on panneet tavallaan samalla "tasolla" teidän kanssanne.
Eli kun sinulla on tuollaista "alfat ja panoringit"-ajattelua, niin samaistut luultavasti enemmän niihin seksiä ostaviin miehiin, kun taas seksiä helposti saaviin miehiin et voi samaistua. Ap:lla taas toisinpäin, eli hänellä ei ole mitään kaltaisiaan pelkästä molemminpuolisesta himosta vapaata seksiä harrastavia miehiä ja naisia vastaan, kun taas hänen mielessään seksiä myynyt nainen on todennäköisesti pannut sellaisten miesten kanssa, joihin ap ei kykene samaistumaan. Eli miesten, jotka eivät saa helposti molemminpuolisesta himosta.
No mitä! kokemusta ja oppinut hyviä temppuja ;)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kuka on myynyt seksiä?
Ja määrittele myynyt. Lähes jokainen nainen on hankkinut itselleen etua seksillä.
Lähes jokainen nainen on hankkinut itselleen etua seksillä.
Ei todellakaan ole
Entä sitten. Tarvitseeko sitä julistaa. Kaikilla on jotain ehdottomia rajoja, kuten poliittinen suuntautuminen, alkoholin käyttö, paino. Omasi ei ole sen parempia tai ihmeelisempiä. Etkä ole sen parempi.
No eikö ap juuri selittänyt, että hänelle seksi on kahden ihmisen _molemminpuolisen_ halun täyttymä, ei kauppatavaraa.
Niin mistä sait tuollaisen vain lisääntymisajatuksen?