Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä seurustelisi naisen kanssa, joka on myynyt seksiä

Vierailija
22.05.2025 |

Itse en myöskään ole koskaan ostanut seksiä. Omaan arvomaailmaan ei sovi se, että seksiä harrastetaan muuten kuin kahden ihmisen yhteisen halun vuoksi.

Pidän yhden illan jutuista ja ns. kevytkenkäisistä naisista. Seksissä, tai seksikumppaneiden määrässä ei ole mitään paheksuttavaa, mutta seksistä maksaminen, tai maksun ottaminen on täysin oman moraalini vastaista.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että itsekään seurustelisin ihmisen kanssa, joka on myynyt tai ostanut seksiä.

Seksin ostaminen tuntuu jopa pahemmalta kuin sen myyminen. Minkälainen ihminen kiihottuu siitä, että toinen on hänen kanssaan rahasta? Vai sumuttaako sitä vaan itselleen, että tässä on kyse "oikeasta" seksistä?

Vierailija
22/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta irtosuhteet on etovia ja jos sellaiseen joutuisin niin kyllähän siitä joku korvaus pitäisi saada. Kevytkenkäisyys ja h*oraaminen menee minun arvomaailmassa ihan samaan kastiin, joten miksipä tekisi jotain tuollaista ilmaiseksi jos sillä voi tehdä tilinkin. Minulle s3ksi vaatii luottamusta kumppaniin ja sellaista ei voi jonkun randomin kanssa saavuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan enkkuu on the spot.

Vierailija
24/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä sen tietäisit, että on myynyt, jos nainen ei kerro menneisyydestään sinulle?

Vierailija
25/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin lehdestä nuoresta naisesta joka myy seksiä ja suurin osa miehistä yli 40v. Ja osa haluaa olla "isä" ja tämä hut-su sitten esittää tytärtä! Siis sairasta. Toivottavasti nämä miehet eivät oikeasti ole isiä eikä heillä ole tyttäriä 🤮

Vierailija
26/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sä tiedät, jos joku on myynyt sitä, harva sitä kertoo. Itse myin jonkun aikaa opiskeluaikanani pahassa rahapulassa, kun en halunnut ottaa opintolainaa. Ja kieltämättä nuoruuden typeryydessäni vähän innostuinkin siitä, miten vähällä töillä sain niin hyvin rahaa, että saatoin elää jopa vähän luksuselämää, opiskelijana ostaa merkkivaatteita ja syödä hyvissä ravintoloissa, matkustella. Eli ei ollut kyse pelkästään äärimmäisen rahapulan helpottamisesta, vaan pari vuotta tein sitä ihan tehdäkseni "helppoa rahaa".

En todellakaan ole kertonut siitä miehelleni, enkä kellekään muullekaan jälkeenpäin. Se salaisuus menee kanssani hautaan.

Teet ilkeästi miestäsi kohtaan ja et taida arvostaa häntä tai perhettäsi mitenkään.

Vierailija
27/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä paljon ihmisen moraalista jos myy tai ostaa seksiä. 

Vierailija
28/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se varmaan olisi. Koska taustalla on lähes aina mt-ongelmia. Jossain kehitysmaissa naisen on pakko myydä seksiä, jotta saa ruoka perheelleen. Seksiin pakotetut ovat erikseen. 

En koskaan sanoisi ei koskaan, koska ihmisten tilanteet ovat niin erilaisia.

Vierailija
29/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pervot ostaa pervoseksiä. Tuskin vaimo tai tyttöystävä suostuu esittämään lasta tai omaa tytärtä ym. Sairas mieli. 

Vierailija
30/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se varmaan olisi. Koska taustalla on lähes aina mt-ongelmia. Jossain kehitysmaissa naisen on pakko myydä seksiä, jotta saa ruoka perheelleen. Seksiin pakotetut ovat erikseen. 

En koskaan sanoisi ei koskaan, koska ihmisten tilanteet ovat niin erilaisia.

Voihan ihminen muuttua. Ei se ole kiveen kirjoitettu. Mitä järkeä elämässä olisi, jos ei voisi oppia virheistään. Köyhyys ajaa ihmiset monenlaisiin tekoihin. 

Vierailija
31/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koske naiseen joka on muslimin saastuttama.

Tässä todellakin menee raja, tosin samaan kategoriaan kuuluvat minulla kaikki rotumiksaajat. Rotupettureita ei ole olemassa minulle.

Vierailija
32/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu tämä ajattelu, että nainen on saastunut, jos joku muu kuin minä tunkee munansa häneen. Kyllä se ihan omakin muna saastuttaa naisen, jos muidenkin niin tekee.

Ja kun ihan ateistitkin tuntuvat uskovan tällaiseen metafyysiseen huuhaa-saastumiseen. Mitä se saaste on ja missä se sijaitsee? 

Vierailija
33/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen myy itseään komeille miehille. Mies maksaa kuluja ja nainen nai miehen kanssa joten se on itsensä myymistä kun saa hyötyä miehestä taloudellisesti.

Vierailija
34/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole kertonut siitä miehelleni, enkä kellekään muullekaan jälkeenpäin. Se salaisuus menee kanssani hautaan.

Tuo salailu sairastuttaa sinut.

Vierailija
35/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sä tiedät, jos joku on myynyt sitä, harva sitä kertoo. Itse myin jonkun aikaa opiskeluaikanani pahassa rahapulassa, kun en halunnut ottaa opintolainaa. Ja kieltämättä nuoruuden typeryydessäni vähän innostuinkin siitä, miten vähällä töillä sain niin hyvin rahaa, että saatoin elää jopa vähän luksuselämää, opiskelijana ostaa merkkivaatteita ja syödä hyvissä ravintoloissa, matkustella. Eli ei ollut kyse pelkästään äärimmäisen rahapulan helpottamisesta, vaan pari vuotta tein sitä ihan tehdäkseni "helppoa rahaa".

Teet ilkeästi miestäsi kohtaan ja et taida arvostaa häntä tai perhettäsi mitenkään.

Millä tavalla se mies tästä kärsii? 

Vierailija
36/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se moraaliton nainen vailla periaatteita. Ei kelpaa lasteni äidiksi.

Vierailija
37/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä paljon ihmisen moraalista jos myy tai ostaa seksiä. 

Millä lailla ja miksi? 

Vierailija
38/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Itse ajattelen samoin, enkä ikinä voisi seurustella miehen kanssa joka on ostanut seksiä.

En miehen kanssa joka on myynyt seksiä. Molempia on olemassa. 

Vierailija
39/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen myy itseään komeille miehille. Mies maksaa kuluja ja nainen nai miehen kanssa joten se on itsensä myymistä kun saa hyötyä miehestä taloudellisesti.

Niin se on mutta naisten on vaikea myöntää totuutta.

Vierailija
40/82 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole kaikille kuolemanvakava ja pyhä fundamentaalinen asia. Osalle se on mukavaa hupsuttelua, myös. Ensin mainitut eivä mitenkään voi ymmärtää miten joku voi myydä tai ostaa seksiä. Se heidän mielenmaailmassaan mahdollista vain jos nainen on pakotettu siihen kiristyksen, ihmiskaupan tai nälkäkuoleman uhan alla tai sitten on vakavasti vaurioitunut psyyke kun pystyy "kaikkein pyhintään" myymään. Vastaavasti sitten ostajatkaan eivät voi olla mitään muuta kuin hyväksikäyttäjiä.

En osta seksiä enkä kiistä etenkin globaalisti siihen liittyviä vakaviakin ongelmia, mutta en näe sitä aina ja välttämättä moraalittomana tai epäeettisenä kummankaan osapuolen osalta.

Jos seksistä tykkäävä opiskelija tyttö ottaa mieluummin rahaa seksistä valikoiduilta asiakkailta kuin seisoo kaiken vapaa-ajan alaepan kassalla niin mitä se kenellekään kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi