Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen töissä mekossa ja näteissä alusvaatteissa, suihkussa käyneenä hiukset puhtaana ja laitettuna, kevyt meikki kasvoilla.

Vierailija
22.05.2025 |

Miehet pitää

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on turhan paljon laittautumista ennen töihin lähtöä. Olet sentään viemärisukeltaja.

Vierailija
22/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taitaa olla iltavuoro kun on aikaa naputella viestejä vai postaako työajalla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä smurffeissa ja tukka pörrössä jatkuvasta maskin vaihdosta, vapaa-ajalla tuollainen. Sitä on onneksi enemmän kuin töitä. Me oman miehen kanssa tykätään molemmat.

Vierailija
24/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa olin työpaikassa jossa vaadittiin että kasvot on meikattu, hiukset kauniisti laitettu ja oli oltava hame päällä vaikka istuttiin tiskin takana. Tämä -80 luvulla. Joka aamuinen puunaaminen oli hampaita kiristävää ja entäs se kapeahko hame! Tuon kokemuksen jälkeen olen kulkenut naama meikittä, hiukset ponnarilla tai auki ja en taatusti ole hametta päälleni pannut. 

Vierailija
25/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ymmärrän mutta miten ne Sun alusvaatteet näkyy työpaikalla? Oletko maksullinen nainen?

Vierailija
26/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole töissä. Olet työtön pska ja makaat sohvalla hielle haisevalta ja fantasioit ja kirjoittelet palstalle pskaa päivät pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän