Jätin viimein avomieheni
Tyhjiä lupauksia, täyttä aloitekyvyttömyyttä, ei osannut eikä halunnut hakea apua, ei halua elämässä mitään muuta kuin nostella tukia ja tehdä pienen pätkän jotain hanttihommia silloin tällöin.
Ei siksi että olisi laiska vaan koska on nepsyongelmia, ihan diagnosoituja mutta ei vain halua mitään tukitoimia tai apua, edes läheisiltä saati ammattilaisilta. Tämä vaikuttaa jopa intiimielämään (jota ei ole ollut helmikuun jälkeen ollenkaan......) ja perusjuttuihin kuten kaupassakäynti ja peseytyminen. Yritin vuosien ajan mutta alan olla siinä iässä että esimerkiksi lapset pitää tehdä viim. kolmen vuoden sisällä jos niitä haluaa ja vaikka mies haluaa lapsia jopa enemmän kuin minä, ei hän tule koskaan olemaan läsnäoleva isä kun nytkin pakenee pelaamaan tai lukemaan tai salille heti kun kuormittuu. Hänessä oli ja on paljon hyviäkin puolia, mutta viimeiset puoli vuotta olen yrittänyt vain käydä erokeskustelua, turhaan.
Eilen yritin jättää hänet mutta hän vain hoki että höpsistä tässä mitään erota. Tänään oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jätin hänet ja kerroin että oma kämppä on katsottuna ja minä ja koira muutetaan kesällä pois.
Kiitos kun luit. Surullinen ja tyhjä olo, mutta myös helpottunut. En tiedä haluanko enää miestä ollenkaan, lastenhankintakin tuntuisi pienemmältä riskiltä "yksin", mutta toisaalta uskon vakaasti että lapsella olisi hyvä olla osallistuva ja lapsia halunnut isä elämässä. Saa nähdä mitä elämä tuo. Tätä en kuitenkaan enää kestänyt.
N31
Kommentit (24)
Miksi jätit hyvän miehen. Ei tässä maassa töitä ole kaikille eikä työttömät saa mahdollisuuksia, siis kunnon mahdollisuuksia tehdä töitä. Irtisanomissuoja poistuu ja potkut voi tulla todella helposti. Työttömät voi elää mukavaa elämää muutenkin ilman stressiä ja huolia.
Ilmeisesti ette ole naimisissa. Helppo erota. Jos vuokra-asunto, muista irtisanominen, ettet joudu maksamaan kahta vuokraa päällekäin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ette ole naimisissa. Helppo erota. Jos vuokra-asunto, muista irtisanominen, ettet joudu maksamaan kahta vuokraa päällekäin.
- niinhän otsikossa olikin, avomies. Tosiaan, vuoka-asunnon kanssa tarkkanana. Jos avon oma kämppä, sinne jää sotkuineen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jätit hyvän miehen. Ei tässä maassa töitä ole kaikille eikä työttömät saa mahdollisuuksia, siis kunnon mahdollisuuksia tehdä töitä. Irtisanomissuoja poistuu ja potkut voi tulla todella helposti. Työttömät voi elää mukavaa elämää muutenkin ilman stressiä ja huolia.
Aika matala rima sinulla "hyvälle miehelle". Varmaan itse tarjoat puolisollesi elatuksen ja kodinhoitopalvelut?
Elämässä on taitekohtia. Älä kuitenkaan hanki lapsia kenen kanssa tahansa.
Ehkä miehelle löytyy joku joka ymmärtää enemmän hänen tilannetta. Ja sä löydät jonkun joka sopii sulle ja sun elämäntyyliin. Ellei siis ole sinkkuna vaan. On naisissakin erilaisia ettei ole valtavirtaihmisiä, ei ole jotenkin miehillä vain.
Älä sentään nepsymiehen perusteella päättele, että ei miestä enää koskaan. Kokeile vaikka jotain persoonallisuushäiriöistä seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehelle löytyy joku joka ymmärtää enemmän hänen tilannetta. Ja sä löydät jonkun joka sopii sulle ja sun elämäntyyliin. Ellei siis ole sinkkuna vaan. On naisissakin erilaisia ettei ole valtavirtaihmisiä, ei ole jotenkin miehillä vain.
Noinkohan yksikään nainen mitään aloitekyvytöntä työtöntä kovin pitkään katselee, vaikka nainen itse olisi samanlainen. Kyllä naiset pystyvät paremman valitsemaan riippumatta millainen itse on.
Vaikea paikka ja päätös, mutta varmasti oikea. Ja nyt sinulla on vielä aikaa etsiä uusi mies jos haluat perheenlisäystä. Kiirettä pitää, mutta ei vielä tarvetta paniikkiin.
Tsemppiä tulevaan! Joskus vielä naureskelet miten jaksoitkin moista mölliä katsoa niin pitkään, vaikka nyt sattuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkohan yksikään nainen mitään aloitekyvytöntä työtöntä kovin pitkään katselee, vaikka nainen itse olisi samanlainen. Kyllä naiset pystyvät paremman valitsemaan riippumatta millainen itse on.
Nuoret naiset eivät kokemattomuuttaan osaa varoa luotia. Vanhemmissa ikäluokissa naiset osaavat jo varoa näitä. Ap:n mies on jo sen ikäinen, ettei välttämättä löydä enää ketään. Omanikäiset ja vanhemmat naiset hylkäävät persoonan vuoksi, nuorille ap:n mies on taas liian vanha.
Olet ikäsi puolesta sopiva vähän vanhemmalle keski-ikäiselle miehelle. Katsele miehiä ikäluokasta 43v+.