Eläkkeellä oleva naapuri lähtee joka aamu liikkeelle klo 8.36
Ollaan oltu naapureita 20 vuotta, joten ihan väkisinkin tulee muiden tavat tutuksi. Onkohan sillä ocd tai jotain?
Kommentit (15)
Ja AP:lla ei ole 20 vuoteen ollut mitään menoa (edes töitä) vaan kököttää aina vaan kotonaan, koska on tämän huomannut
Hittojako se sulle kuuluu mitä minä teen!
Mites työnteko, kiinostasko se enemmän kun naapurin kyttääminen?
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen, että sillä on jokin harrastus tai muu meno, joka alkaa joka aamu samaan aikaan. Ja vielä, jos menee sinne julkisilla, niin lähtee täsmälleen samaan aikaan ehtiäkseen bussiin/metroon/ junaan.
Aamuvirkulle ihan normaali esim. kauppaanlähtöaika. Tohon aikaan mä olen jo ulkoiluttanut koiran ja syönyt aamiaisen ja tehnyt ostoslistan. Toki en ole ihan vielä eläkeläinen mutta tuskin tää tästä mihinkään muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Se lähtee mummoruuhkaan Prismaan.
EN koskaan lähde moiseen aikaan kauppaan koska siellä on kaikki eläkeläiset.
Menen vasta lounasajaksi elävien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se lähtee mummoruuhkaan Prismaan.
Sä et tajunnut, että ap:lla itsellään on ongelma.
Tarkista kellosi ,se aamuinen lähtö on hänellä klo 8.38,tiedän koska olen kytännyt häntä jo 35 vuotta.
Ap on naapurikyylä, joka kiikareuden ja vihkon ja kynön kanssa vahtii ikkunaverhojen raosta, että mitä.naapurit duunaa. Sitten se tulee raportoimaan siitä tänne av -palstalla.😂
Entä, jos hankkisit elämän, ap?
Enemmän mä olisin huolissani AP:sta, joka on kiinnittänyt huomiota naapurin lähtöaikaan.
Aika myöhään starttaa. Itse nousen pitkäaikaistyöttömänä aina kuudelta, ilman kelloa.
Varmaan säännölliset rutiinit joilla pitää päivän hallinnassaan eikä jäädä sohvalle makoilemaan.