Minulle oltiin eilen iltapäivällä ilkeitä tällä foorumilla
Eilen tuli vastaan raja. Keskustelu muuttui henkilökohtaiseksi, ja osa kommenteista oli yksinkertaisesti ilkeitä. Eri mieltä saa olla mutta tapa, jolla se tuotiin esiin, meni reilun pelin ulkopuolelle.
Kysyn suoraan: miksi mennä henkilökohtaisuuksiin, kun voisi vain keskustella asiallisesti? Jos asia oikeasti kiinnostaa, puhutaan sisällöstä ei ihmisistä niiden takana.
Tämä on pieni haaste: seuraavalla kerralla, kun tekee mieli tölväistä, kokeilekin perustella. Saatat yllättyä, miten pitkälle se vie.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kannattaa olettaa, että ei ole oikeita ihmisiä kirjoittamassa, vaan botteja vaan. Itse en ole koskaan elämässäni kuullut kenenkään käyttävän Vauva-palstaa. Ehkä kukaan ei ole oikea ihminen.
Kukaan ei kehtaa myöntää.
viher punikki pahoittanut mielensä jos joku on ollut erimieltä. toivottavasti tappaa itsensä
Täällä on paljon trollausta sekä pahoinvoivien ihmisten tunteenpurkauksia.
Osa varmasti kirjoittaa humalassa / huumeiden vaikutuksen alaisena.
Minuakin on h**riteltu ja haukuttu vaikka miksi.
Moderaattori siivoaa siivottomuudet pois 👍
Tämä aihe on tärkeää pitää esillä. Jos joku vaikka alkaisi pohtimaan käytöstään.
Minusta on hauskaa trollailla koska saan siitä jotain sairasta mielihyvää. Olen vihainen ja katkera ihminen ja haluan purkaa sitä täällä sivullisiin koska tosielämässä en voi purkaa vihaani mihinkään
t. Trolli
Minua on persuteltu toistuvasti, vaikka en edes ole persu :D
Joku sekopää vasseäm mä tuota harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä tarvitse aloittaa avauskensa kuin kertomalla, että olen työtön.. olen koulutuseltani sitä tai tätä.. tai olen normaali mies, joka ja tai olen nainen ja mieidän perheessä.....
Niin voit olla 95% varma, että varmasti joku tulee tölvimään ja osoittamaan halveksintansa
Taas sama palstapoika, on ainakin uskaltanut aloittaa avauksensa kertomalla samat asiat tuhansia ja taas tuhansia kertoja. Ei tietenkään kiusallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua on persuteltu toistuvasti, vaikka en edes ole persu :D
Joku sekopää vasseäm mä tuota harrastaa
Itse harrastat samaa.
Se kuuluu palstan luonteeseen. Älä välitä. Naura sille.
Täällä kannattaa olettaa, että ei ole oikeita ihmisiä kirjoittamassa, vaan botteja vaan. Itse en ole koskaan elämässäni kuullut kenenkään käyttävän Vauva-palstaa. Ehkä kukaan ei ole oikea ihminen.