Antakaa mulle makkaraa! Teen sen uunissa ja syön perunamuusin ja salaatin kanssa. t.mies 67v.
Asun Turussa, voitko tuoda paketin rautatieasemalle. Odotan vaaleansinisessä mersussa.
Kommentit (11)
Voi raukka ku ei ite osaa. Taidat olla vähä yksinkertainen. Ei ne naiset susta kiinnostu vaikka kuinka yrität
Mersun kyllä soisin olevan toisen värinen. Vaikka musta tai punainen. Olethan käyttänyt sen pesurissa?
Käykö n.k. hampparin käyrä? Entäs metrilenkki? Nykyisin, kun ei tahdo saada kunnon makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mersun kyllä soisin olevan toisen värinen. Vaikka musta tai punainen. Olethan käyttänyt sen pesurissa?
Mulla ei oo varaa käydä pesulassa, niin pesen kerran kesässä taloyhtiön pihalla autoni. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo varaa käydä pesulassa, niin pesen kerran kesässä taloyhtiön pihalla autoni. t.ap
Kiva taloyhtiö, voisi tarjota myös makkaraa välillä.
Lenkkimakkaraan viiltoja joihin sinappia ja juustosiivuja. Hieno gourmee 7o luvulta.
Jos on varaa mersuun, niin on varaa makkaraankin. Osta itse!
Käy hakee lähimmästä Alepasta -100% tarjouksesta.
Taas tämmönen idiootti makkaramies. Varmaan sama, joka tänne näitä tolloja aloituksia tehtailee.
Voin tuoda mutta vain, jos sinulla on diagnosoitu peräsuolen laskeuma.
Laita neilikka napinläpeen ja Turun sanomat kainaloon tunnistamisen helpottamiseksi.