Miten tässä käy, tapahtuuko oikeus, vai jäänkö tappiolle??
Tilanne: tilasin tuotteita eräästä postimyyntipaikasta. He lähettivät yhden väärän tuotteen ja sovin, että palautan sen. Päätinkin palauttaa molemmat tuotteet. Nyt 2kk palautuksen jälkeen postimyyntifirma perää maksua toisesta tuotteesta, vaikka lähetin sen heille. Ihmettelen, että miksi vasta nyt sen perään kyselevät?
Jos he siellä väittävät, etten ole lähettänyt ko. tuotetta ja minä olen sen VARMASTI lähettänyt, niin kumman eduksi tilanne ratkeaa? Olemme nyt käyneet sähköpostiviesteilyä asiasta ja kovasti vaan pyytävät maksamaan.
Kyllä harmittaa!!! Jotenkin epäilen, että jään tappiolle...
Kommentit (4)
eikä toisen palauttamisesta ole mitään dokumenttia niin eiköhän sinun pidä se maksaa.
lappu. Mutta myyjäfirma alkoikin nyt pitkän ajan jälkeen karhuamaan maksua toisesta palautetusta tuotteesta. Olisko heillä sattunut kirjaamisvirhe tms.? Jälkeen päin olen tilannut ja maksanut heiltä tilaamiani tuotteita.
ap
Näin minulle varmaan sitten tulee käymään..:( Onneksi tuote ei ole kuin 16€, mutta silti harmittaa..huomasin juuri, että olin vastannut sellaiseen s-postiin, että perun koko kaupat, mihin ei oliskaan saanut laittaa vastausviestiä..
ap
vai onko siinä postin lapussa vaan että on sinne lähetetty joku paketti sen kummemmin erittelemättä? Tappiolle kyllä varmaan jäät, jos ei todistetta ole. Laita sana kiertämään tällaisesta yrityksestä!!